Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO.ST – 4/20213 Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji

Termin:
Zamieszczenia : 23-01-2023 14:02:00
Składania : 31-01-2023 11:00:00
Otwarcia : 31-01-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. / adres e-mail podany w treści zapytania ofertowego.   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. Nr 1 A do ZO (formularz cenowy).xls xls 57.5 2023-01-23 14:02:00 Postępowanie
Zał. Nr 1 do ZO (formularz ofertowy).docx docx 26.83 2023-01-23 14:02:00 Postępowanie
Zał. Nr 2 do ZO (oświadczenie Wykonawcy).docx docx 23.81 2023-01-23 14:02:00 Postępowanie
Zał. Nr 3 do ZO (PPU).pdf pdf 2973.66 2023-01-23 14:02:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 131.76 2023-01-23 14:02:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-02-06 16:10 Zamówienia Publiczne Zamawiający informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w którym kryterium oceny ofert stanowiła cena 100 % wybrano oferty, które zostały najwyżej ocenione (ocenione jako najkorzystniejsze), tj.:

Oferta nr 1
Sterigat Sp. z o. o
Ul. Zaściankowa 50/1; 02 – 989 Warszawa
Pakiet nr 4 – 30 pkt.
Pakiet nr 5 – 54 pkt.
Pakiet nr 6 – 98 pkt.

Oferta nr 2
Informer Med. Sp. z o. o
Ul. Winogrady 118; 61 – 626 Poznań
Pakiet nr 1 – Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę uzyskując tym samym w toku badania i oceny ofert najwyższą ilość punktów, tj. 100 pkt.
Pakiet nr 4 – Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę uzyskując tym samym w toku badania i oceny ofert najwyższą ilość punktów, tj. 100 pkt.
Pakiet nr 5 – Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę uzyskując tym samym w toku badania i oceny ofert najwyższą ilość punktów, tj. 100 pkt.
Pakiet nr 6 – 70 pkt.

Oferta nr 3
Konsorcjum Firm: Citonet Śląski Sp. z o. o
Ul. Wojkowicka 35; 41 – 250 Czeladź oraz
Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A
Ul. Żółkiewskiego 20/26; 87 – 100 Toruń
Pakiet nr 2 – Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę uzyskując tym samym w toku badania i oceny ofert najwyższą ilość punktów, tj. 100 pkt.
Pakiet nr 4 – 74 pkt.

Oferta nr 4
Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT S. A
Ul. Ratuszowa 11 lok. 318; 03 – 450 Warszawa
Pakiet nr 3 – Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę uzyskując tym samym w toku badania i oceny ofert najwyższą ilość punktów, tj. 100 pkt.
Pakiet nr 5 – 84 pkt.
Pakiet nr 6 – Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę uzyskując tym samym w toku badania i oceny ofert najwyższą ilość punktów, tj. 100 pkt.
2023-02-01 09:50 Zamówienia Publiczne Zamawiający informuje, iż do dnia 31.01.2023 r. do godz. 11:00, na zasadach opisanych w zapytaniu ofertowym dot. przedmiotowego postępowania, wpłynęły następujące oferty:

Oferta nr 1
Sterigat Sp. z o. o
Ul. Zaściankowa 50/1; 02 – 989 Warszawa
Pakiet nr 4 – za kwotę: 1.685,10 zł brutto
Pakiet nr 5 – za kwotę: 1.771,20 zł brutto
Pakiet nr 6 – za kwotę: 5.846,19 zł brutto

Oferta nr 2
Informer Med. Sp. z o. o
Ul. Winogrady 118; 61 – 626 Poznań
Pakiet nr 1 – za kwotę: 4.212,00 zł brutto
Pakiet nr 4 – za kwotę: 513,00 zł brutto
Pakiet nr 5 – za kwotę: 959,40 zł brutto
Pakiet nr 6 – za kwotę: 8.130,30 zł brutto

Oferta nr 3
Konsorcjum Firm: Citonet Śląski Sp. z o. o
Ul. Wojkowicka 35; 41 – 250 Czeladź oraz
Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A
Ul. Żółkiewskiego 20/26; 87 – 100 Toruń
Pakiet nr 2 – za kwotę: 12.436,51 zł brutto
Pakiet nr 4 – za kwotę: 689,39 zł brutto

Oferta nr 4
Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT S. A
Ul. Ratuszowa 11 lok. 318; 03 – 450 Warszawa
Pakiet nr 3 – za kwotę: 21.899,29 zł brutto
Pakiet nr 5 – za kwotę: 1.137,85 zł brutto
Pakiet nr 6 – za kwotę: 5.737,42 zł brutto
2023-01-27 11:20 Zamówienia Publiczne Zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania wpłynęły zapytania, których treść wraz z udzielonymi przez Zamawiającego odpowiedziami zamieszczamy poniżej:

1) Dot. Pakietu nr 2, poz. 1-5: Czy Zamawiający dopuści folię o gramaturze 52,9 g/m2 ±6%?
Odp.: Zamawiający dopuszcza.

2) Dot. Pakietu nr 2, poz. 6: Czy Zamawiający dopuści folię o gramaturze 53 g/m2 ±6%?
Odp.: Zamawiający dopuszcza.

3) Dot. Pakietu nr 4, poz. 1-2: Czy Zamawiający odstąpi od torebek zarejestrowanych jako wyrób medyczny?
Odp.: Tak.
2023-01-27 09:24 Zamówienia Publiczne Zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania wpłynęły zapytania, których treść wraz z udzielonymi przez Zamawiającego odpowiedziami zamieszczamy poniżej:

1) Prosimy o doprecyzowanie jakiego terminu płatności Zamawiający oczekuje? Na platformie jest informacja o 30 dniach, a we wzorze umowy jest 60 dni.
Odp.: Termin płatności - zgodnie z zapisami zapytania ofertowego oraz jego załącznikami wynosi 60 dni. Zamawiający nie wymaga wypełnienia zakładek pn. "Przedmiot zamówienia" oraz "Kryteria i warunki formalne" udostępnionych przez platformazakupwa.pl. Ofertę należy złożyć zgodnie z zapisami zapytania ofertowego (zakładka pn. "Załączniki do postępowania").

2) Czy Zamawiający potwierdza, że termin dostawy wynosi 3 dni?
Odp.: Zgodnie z zapisami załącznika Nr 3 do zapytania ofertowego.
2023-01-26 14:16 Zamówienia Publiczne Zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania wpłynęły zapytania, których treść wraz z udzielonymi przez Zamawiającego odpowiedziami zamieszczamy poniżej:

1) Czy Zamawiający wymaga, aby Oferent posiadał certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015 dotyczącą sprzedaży wyposażenia i sprzętu medycznego, sprzedaży materiałów eksploatacyjnych i środków do sterylizacji? Zamawiający zyskuje pewność, że oferowane wyroby produkowane są zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i normami.
Odp. Zamawiający dopuszcza.

2) Dotyczy par. 8 ust. 1 ppkt 1.1
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisów umowy dotyczących kar:
- za zwłokę w realizacji dostawy w terminie określonym w par. 3 ust. 2 kary w wysokości 1% wartości brutto danego towaru, którego dotyczy – za każdy dzień zwłoki;
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

3) Dotyczy par. 8 ust. 1 ppkt 1.2
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisów umowy dotyczących kar:
- za zwłokę w realizacji obowiązku określonego w par. 9 ust. 2 kary w wysokości 1% wartości brutto danego towaru, którego dotyczy – za każdy dzień zwłoki;
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

4) Dotyczy par. 8 ust. 1 ppkt 1.4
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisów umowy dotyczących kar:
- za rozwiązanie lub odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca zapłaci 10% wartości niezrealizowanej wartości Umowy brutto.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

5) Dotyczy par. 8 ust. 3
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę łącznej maksymalnej wysokości kar umownych, których mogą dochodzić strony na poziomie 25 % wynagrodzenia brutto?
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

6) Pakiet 1 zad. 1: Czy ze względu na fakt, iż włóknina jest wyrobem medycznym klasy I, dla których nie ma konieczności potwierdzenia ich jakości przez niezależną jednostkę notyfikowaną Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawienia wyżej wymaganego dokumentu i wyrazi zgodę na złożenie oferty na produkty, dla których zgodność z norma potwierdzona jest certyfikatem producenta?
Odp. Zamawiający dopuszcza.

7) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na złożenie oferty na włókninę o gramaturze 55 g/m² o parametrach: wytrzymałość na rozciąganie MD 98,3 N, wytrzymałość na rozciąganie CD 48,6 N, wydłużenie MD 121,5 %, wydłużenie CD 110%?
Odp. Zamawiający dopuszcza.

8) Pakiet 1 ; zad 2: Czy Zamawiający wymaga, aby po przeprowadzonym procesie sterylizacji papier gwarantował sterylność wyrobu medycznego przez okres 180 dni, co jest potwierdzone dokumentem wydanym przez producenta papieru, a nie dystrybutora? Barierowość mikrobiologiczna papieru jest jego najważniejszą cechą użytkową, zapewniającą bezpieczne przechowywanie każdego wyrobu medycznego.
Odp. Tak, Zamawiający wymaga.

9) Czy Zamawiający wymaga, aby szczelność bakteriologiczna przy podwójnym pakowaniu zestawów wynosiła dla papieru krepowanego 99,9%, co jest potwierdzone oświadczeniem producenta wyrobu?
Odp. Tak, Zamawiający wymaga.

10) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na złożenie oferty na papier pakowany po 252 szt.?
Odp. Zamawiający dopuszcza.

11) Czy Zamawiający wymaga, aby każde opakowanie papieru krepowanego posiadało dodatkową etykietę, znajdującą się wewnątrz opakowania, z niezbędnymi informacjami umożliwiającą dokładną i czytelną dokumentację sterylizowanych pakietów?
Odp. Tak, Zamawiający wymaga.

12) Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie papieru krepowanego o następujących parametrach: Wartość chlorków – nie więcej niż 0,03%, Wartość siarczan – nie więcej niż 0,05%, Wydłużenie w kierunku maszyny – 11%, Wydłużenie w kierunku poprzecznym – 4%, Porowatość – 20 μm, Wytrzymałość na rozciąganie w warunkach suchych w kierunku maszyny – powyżej 2 kN/m, Wytrzymałość na rozciąganie w warunkach suchych w kierunku poprzecznym – powyżej 1,3 kN/m, Wytrzymałość na rozciąganie w warunkach mokrych w kierunku maszyny – powyżej 0,5 kN/m, Wytrzymałość na rozciąganie w warunkach mokrych w kierunku poprzecznym – powyżej 0,27 kN/m
Odp. Zamawiający dopuszcza.

13) Pakiet 6; zad 7: Czy Zamawiający wymaga, by zgodnie z nowym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych (MDR) test chemiczny do kontroli procesów sterylizacji był wyrobem medycznym? Czy Zamawiający wymaga, załączenia do oferty certyfikatu potwierdzającego nowe wytyczne?
Odp. Tak, Zamawiający wymaga.

14) Czy Zamawiający wymaga niebieskiej, wzmocnionej taśmy ze wskaźnikiem, która dedykowana jest dla papieru krepowanego i włókniny do sterylizacji?
Odp. Tak, Zamawiający wymaga.

15) Pakiet 6 poz. 4: Czy Zamawiający dopuści do oceny koperty pakowane a'100szt z odpowiednim przeliczeniem wymaganej ilości?
Odp. Zamawiający dopuszcza.

16) Pakiet 4 poz. 1 i 2: Czy Zamawiający dopuści do oceny opakowania torebek a'500szt?
Odp. Zgodnie z zapisami zapytania ofertowego.

17) Pakiet 3, poz. 7: Czy Zamawiający dopuści testy w opakowaniu po 250 szt? Wielkość zapotrzebowania zostanie odpowiednio przeliczona.
Odp. Zamawiający dopuszcza.

18) Pakiet 6, poz. 3: Czy Zamawiający dopuści testy zgrzewu w postaci arkusza z naniesioną substancją w kolorze czarnym do zastosowania w opakowaniu papierowo – foliowym?
Odp. Zamawiający dopuszcza.

19) Pakiet 6, poz. 4: Czy Zamawiający dopuści koperty w opakowaniu po 100 szt? Wielkość zapotrzebowania zostanie odpowiednio przeliczona.
Odp. Zamawiający dopuszcza.

Zamawiający informuje jednocześnie, iż przesunięciu ulega:
1) Termin składania ofert – na dzień 31.01.2023 r., do godz. 11:00
2) Termin otwarcia ofert – na dzień 31.01.2023 r., o godz. 11:05

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 487