Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-01-2023 09:25:00 |
Składania : | 08-02-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 08-02-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki
Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez
podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg:
„ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA
OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
Przedmiot
zamówienia:
przedmiotem
umowy jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług utrzymania i konserwacji systemu
telefonicznego w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie:
przy ul. Jasnej 2/4, ul. Jana Kazimierza 10 i ul. Pankiewicza 4.
Planowany termin obowiązywania umowy: 01.03.2023
r. - 29.02.2024 r.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci,
którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania
zamówienia
Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż w okresie
ostatnich 3 lat licząc od daty otwarcia ofert, zrealizował co najmniej jeden projekt
budowy, wdrożenia lub utrzymania systemu telefonicznego opartego o rozwiązania
Nortel/PBX-IP, o wartości co najmniej 30 000 zł brutto - potwierdzone złożonymi
dokumentami w postaci referencji lub innych dokumentów wystawionych przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane.
2. Posiadają aktualne na dzień składania ofert
ubezpieczenie OC
Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż na dzień
otwarcia ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę co najmniej 150 000 zł.
Polisa
ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej nie musi być tożsama z pełnym
zakresem działalności ujawnionym w KRS oferenta lub CEDiG, ale powinna
potwierdzać ubezpieczenie oferenta w zakresie działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
3. Posiadają wiedze i kwalifikacje
Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Oferent wykaże, iż dysponuje
osobą/osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do realizacji
przedmiotu umowy i posiada/ją certyfikat CCNA (Cisco Certified Network Associate) – wykazując co najmniej jedną osobę, która
będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która posiada certyfikat CCNA.
Oferent spełni warunki, gdy:
1.
na etapie składania oferty,
w formularzu ofertowym złoży oświadczenie że spełnia warunki udziału,
2.
na pisemne wezwanie
Zamawiającego przekaże dokumenty potwierdzające warunki udziału tj.:
1)
wykaz zrealizowanych umów
wraz z referencjami,
2)
aktualną polisę OC na
wymaganą kwotę,
3)
imienny wykaz osób
które będą realizować zamówienie wraz z kserokopią certyfikatu CCNA dla min.
jednego pracownika, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia -
załącznik nr 4.
ZAŁĄCZNIKI:
załącznik nr 1 -opis istniejących systemów,
załącznik nr 2 - wzór umowy,
załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie
zapytania ofertowego,
załącznik nr 4 - wykaz zrealizowanych usług oraz wykaz
osób (wypełniany i przesyłany tylko na wezwanie Zamawiającego)
załącznik nr 5 - Kosztorys ofertowy (Excel) - po
wyliczeniu ceny oferty należy załączyć w formacie Excel, na etapie składania oferty, w pozycji 1 - "Cena".
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 05.02.2023 r. o godz. 24:00
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie
umowy.
W
przypadku pytań:
1)
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
2)
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-02-27 08:14 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze oferty - WSA-ZP-PP-01-2023 |
Komunikaty