Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 170740/2023 Usługa naprawy uzrądzenia Maldi -

Izabella Dolińska
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Obsługi Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 19-01-2023 12:53:00
Składania : 19-01-2023 15:27:32
Otwarcia : 25-01-2023 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
oświadczenie-wykluczenie.docx docx 12.92 2023-01-19 12:53:00 Kryterium
protokół odbioru.doc doc 45.5 2023-01-19 12:53:00 Kryterium
Umowa.pdf pdf 211.01 2023-01-19 12:53:00 Kryterium

Komunikaty

2023-01-19 15:27 Izabella Dolińska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie - wskazanie jedynego wykonawcy usługi.
2023-01-19 14:35 Izabella Dolińska Zamawiający informuje następujących zapisach w umowie:

1. § 1, punkt 5 :
O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem z wyprzedzeniem co najmniej 3 – dniowym.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę.

2. § 2, punkt 1.1.:
Okres gwarancji – …… miesięcy na wymienione części.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę.

3. § 2, punkt 1.7.:
Naprawa gwarancyjna musi być wykonana w terminie – maksymalnie 21 dni roboczych liczonych od chwili powzięcia wiadomości o awarii lub usterce.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

4. § 2, punkt 1.8.:
Maksymalny czas usunięcia awarii lub usterki u Zamawiającego w przypadku, gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy nie może przekroczyć 21 dni roboczych od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii usterce, to jest od otrzymania na piśmie bądź mailem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie przedmiotu umowy. Okoliczność w postaci ewentualnej konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

5. § 4, punkt 1.1.:
za opóźnienie w wykonaniu umowy w wysokości 0,05 % wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia, max. wartość kary do 5%
Odpowiedź: Zamawiający ne wyraża zgody.

6. § 4, punkt 1.2.:
za opóźnienie w usunięciu wad lub usterek w okresie gwarancji w wysokości 0,05 % wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia liczony od upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad, max. wartość kary do 5%
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

7. § 4, punkt 3.:
Łączna maksymalna wysokość naliczonych kar umownych nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

8. Termin składania ofert wydłuża się na dzień 25-01-2023.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa naprawy sprzętu Zasilacz wysokiego napięcia 1 szt. Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego
Aleksandra Fredry 10
61-701, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Proszę o podpisanie oświadczenia i załączenie skanu.

oświadczenie-wyklucz [...].docx

(0)
6 Umowa + protokół odbioru - Akceptacja treści umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

protokół odbioru.doc

Umowa.pdf

(0)
7 Gwarancja - Min. 12 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 252