Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ROSS.271.4.2023 Zaprojektowanie, utworzenie i migrację stron internetowych www.nowaslupia.pl oraz www.gopsnowaslupia.pl oraz wykonanie i wdrożenie Biuletynu Informacji Publicznej Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Słupi.

Termin:
Zamieszczenia : 16-01-2023 14:22:00
Składania : 25-01-2023 09:00:00
Otwarcia : 25-01-2023 09:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
szacowanie wartosci zamówienia.pdf pdf 892.11 2023-01-16 14:22:00 Postępowanie
opis_przedmiotu_zamowienia.docx docx 117.38 2023-01-20 11:12:54 Postępowanie
zal nr 2 wykaz usług.doc doc 125 2023-01-16 14:22:00 Kryterium
Zał nr 3 wzor_umowy.docx docx 81.21 2023-01-16 14:22:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Formularz szacowania.docx docx 86.87 2023-01-16 14:22:00 Kryterium

Komunikaty

2023-01-20 11:18 Mariusz Trepka Dodano opis przedmiotu zamówienia. Wydłuża się termin składania ofert do 25.01.2023 roku do godz. 9.00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Zaprojektowanie, utworzenie i migracja strony internetowej www.nowaslupia.pl Zadanie 1 1 szt. Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
2 Zaprojektowanie, utworzenie i migracja strony internetowej www.gopsnowaslupia.pl Zadanie 2 1 szt. Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
3 Wykonanie i wdrożenie Biuletynu Informacji Publicznej Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Słupi Zadanie 2 1 szt. Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - For [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Akceptacja warunków umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał nr 3 wzor_umowy. [...].docx

(0)
4 Doświadczenie wykonawcy - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał posiadanie doświadczenia w wykonaniu i wdrożeniu minimum 3 serwisów www instytucji publicznych o wartości minimum 9 000 zł brutto każdy oraz 3 serwisów BIP o wartości minimum 2000 zł brutto zgodnych z przedmiotem zamówienia (zrealizowanych nie wcześniej niż 36 miesięcy przed upływem terminu składania szacowania wartości zamówienia. Proszę o załączenie wypełnionego załącznika nr 2. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zal nr 2 wykaz usług [...].doc

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 712