Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-01-2023 14:14:00 |
Składania : | 20-01-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa materiałów hydraulicznych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu w ilościach i asortymencie wskazanych w załączniku do zapytania ofertowego – formularzu ofertowym. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do zaoferowanych materiałów ww. dokumenty wystawione przez producentów przy zakupie towaru. Szacunkowe ilości materiałów podane w specyfikacji asortymentowej – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Zamawiający podczas trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe towary pozaofertowe. Zamawiający szacuje zakup towarów pozaofertowych w wysokości nieprzekraczającej 40% ogólnej wartości zamówienia podstawowego-ofertowego. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji zaproponowanych przez Wykonawcę artykułów ofertowych. TERMIN REALIZACJI Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od dnia 01.02.2023 r. do dnia 31.01.2024 r. DOSTAWA Materiały będą odbierane przez Zamawiającego na jego ryzyko i koszt. Dostawy materiałów będą następować partiami. Wielkości poszczególnych dostaw będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Termin realizacji poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 3 dni roboczych od daty telefonicznego, e-mailowego, lub osobistego zgłoszenia zamówienia na materiały. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu dostawy. Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni roboczych od daty zgłoszenia. LOKALIZACJA SKLEPU/MAGAZYNU WYKONAWCY Magazyny/sklepy Wykonawcy muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Elbląga. CENY Podane ceny jednostkowe, ofertowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych wyłącznie w przypadku zmian cen obowiązujących u producenta danego wyrobu. Zmiana ceny jednostkowej netto nie może być większa od wielkości zmian cen producenta. Wykonawca jest zobowiązany podać o ile cena ulegnie zmianie i udokumentować jej zmianę (informacją od producenta, cennikiem producenta) powiadamiając o niej na piśmie Zamawiającego oraz podać termin obowiązywania zmiany ceny. UPUST na towary pozaofertowe Przy zakupie materiałów pozaofertowych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w zaoferowanej wysokości, jednak nie mniejszy niż 10% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru. Do faktury (lub na fakturze) Wykonawca winien dołączyć informację dotyczącą wielkości udzielonego rabatu na dostarczony materiał pozaofertowy.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) cena brutto – 80% (x1)
2) wielkość upustu – 20% (x2)
sposób oceny oferty: [(x1*80%) + (x2*20%)] = ocena łączna
gdzie:
x1 = (cena (brutto) najniższa x100)/cena (brutto) badanej oferty x2= liczba punktów przyznana na podstawie wskazanej przez wykonawcę wielkości upustu dla towarów pozaofertowych, zgodnie z poniższą tabelą:
Wielkość
upustu |
Liczba
punktów |
10%-12% |
25 |
12,1 % - 14 % |
50 |
14,1 %-17% |
75 |
17,1 % - 20% |
100 |
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą oceną łączną.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą ocenę łączną Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, z najniższą ceną.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-01-23 10:17 | Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2611.2.2.2023.OS - Dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby MOSiR w Elblągu w okresie do 31.01.2024 r. zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: BIURO SPRZEDAŻY ARMATURY "ARMET" S.C., 82-300 Elbląg, ul. Legionów 1, ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert: 95 pkt. |
Komunikaty