Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZSP.DG.3420.3.2022 Zakup zmywarki do stołówki przedszkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce.

Monika Trojan
Gmina Lubawka Oddział: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lubawce
Termin:
Zamieszczenia : 20-12-2022 14:57:00
Składania : 27-12-2022 12:00:00
Otwarcia : 27-12-2022 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków na realizację zamówienia oraz na warunkach określonych w pkt. II 3 i pkt. XIII zapytania ofertowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
02 zapytanie ofertowe na zakup zmywarki.docx docx 34.36 2022-12-20 14:57:00 Postępowanie
02a załącznik nr 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków.docx docx 18.01 2022-12-20 14:57:00 Postępowanie
02b załącznik nr 2 Klauzula informacyjna RODO.docx docx 20.61 2022-12-20 14:57:00 Postępowanie
02c załącznik nr 3 Istotne dla stron postanowienia umowy - wzór umowy.docx docx 25.83 2022-12-20 14:57:00 Postępowanie
03 zestawienie ofert.pdf pdf 1023.9 2022-12-27 13:27:54 Publiczna wiadomość
04 wybór najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 488.53 2022-12-28 08:09:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-28 08:09 Monika Trojan Szanowni Państwo, w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

04 wybór najkorzystn [...].pdf

2022-12-27 13:27 Monika Trojan Szanowni Państwo, w załączeniu zestawienie ofert w postępowaniu pn. "ZAKUP ZMYWARKI do STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
w ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM w LUBAWCE" z uwzględnieniem kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

03 zestawienie ofert [...].pdf

2022-12-27 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania kwotę 7.800zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup, dostawa i motaż zmywarki do szkła i naczyń 400V - 1 szt. w zestawie z automatycznym zmiękczaczem do wody - 1 szt. wydajność: 60/30/24/6 koszy/h, 4 programy standardowe (cykle: 60”, 120”, 150”,600”), program samoczyszczenia, wymiary kosza: 500 x 500 mm, wysokość otworu drzwi - 365 mm, jednopłaszczowa obudowa / dwupłaszczowe drzwi, zużycie wody: 2,1 l/cykl, bojler ciśnieniowy o pojemności 6 l / 3 kW, tłoczona wanna o pojemność 20 l / 2,1 kW, górne i dolne ramiona myjąco - płuczące, sterowanie elektroniczne, podgląd temperatury mycia i płukania na wyświetlaczu, licznik cykli mycia, termostop - gwarantowana temperatura płukania wg. HACCP, automatyczny start po zamknięciu drzwi, autodiagnostyczny system wykrywania usterek z komunikatorem błędów, gwarancja minimum 24 miesiące. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Obsługa serwisowa 30% Łącznie: serwis całodobowy, czas reakcji serwisu 6h, czas usunięcia usterki do 24h. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 30.12.2022r., szczegółowe terminy zostaną ustalone i potwierdzone telefonicznie lub mailowo. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dodatkowe czynności i środki - Wszelkie dodatkowe czynności i środki, w tym wniesienie, rozładunek, montaż, siła robocza oraz wszystkie środki techniczne potrzebne do realizacji zamówienia, (konieczna wcześniejsza weryfikacja montażu/podłączenia lub późniejsze wykonanie ewentualnych przeróbek związanych z dopasowaniem do istniejącej instalacji) po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie o spełnieniu warunków - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. VI pkt 1 na podstawie złożonego oświadczenia na druku stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Proszę o załączenie skanu dokumentu. Preferowany format pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Klauzula informacyyjna RODO - Wykonawca wraz z ofertą winien przedstawić zaparafowaną klauzulę informacyjną RODO odnośnie przetwarzania danych osobowych stanowiącą Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Proszę o załączenie skanu. Preferowany format pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Istotne dla stron postanowienia umowy – wzór umowy - Wykonawca wraz z ofertą winien przedstawić zaparafowane na każdej stronie Istotne dla stron postanowienia umowy – wzór umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Proszę o załączenie skanu. Preferowany format pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 433