Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KROŚ.6840.44.2022 Wykonywanie usług geodezyjnych dla Gminy Kamienna Góra w 2023 r.

Dawid Kusztal
Gmina Kamienna Góra Oddział: REFERAT KOMUNALNY, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA (KROŚ)
Termin:
Zamieszczenia : 20-12-2022 12:02:00
Składania : 05-01-2023 09:00:00
Otwarcia : 05-01-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przedmiotowym postępowaniu złożona oferta przestaje wiązać strony, gdy została wybrana inna oferta albo gdy Zamawiający poinformuje oferentów (Wykonawców) , że postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 756106278 (e-mail: dawid.kusztal@gminakg.pl)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o postępowaniu .pdf pdf 144.87 2022-12-20 12:02:00 Postępowanie
Zal 2 Formularz oferty usługi geodezyjne.doc doc 38 2022-12-20 13:04:36 Postępowanie
Zal 2 Formularz oferty usługi geodezyjne.pdf pdf 108.24 2022-12-20 13:04:36 Postępowanie
Umowa geodeta 2023.pdf pdf 143.87 2022-12-20 13:16:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-01-04 15:15 Dawid Kusztal W toku postępowania mającego na celu wyłonienie najkorzystniejszej oferty na wykonywanie prac geodezyjnych w roku 2023 dla Gminy Kamienna Góra - Zamawiający otrzymał następujące pytania:
1. Zapytania dotyczące treści ogłoszenia.
1)czy jeżeli w celu zmian powierzchni działki z dotychczasowej mierzonej z dokładnością do ara na aktualną powierzchnię z dokładnością do metra kwadratowego, niezbędnym jest wykonanie wznowienia znaków granicznych, wyznaczenia punktów granicznych lub ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych to czy te czynności będą czynnościami dodatkowymi liczonymi z pozycji "okazanie granic" (koszt i termin wykonania) ?

Odpowiedz Zamawiającego : Tak

2) czy czynności dodatkowe jak wznowienie, wyznaczenie, ustalenie w przypadku innych pozycji będą liczone w pozycji "okazanie granic" jeśli chodzi o koszt wykonania a termin zadania głównego wydłuży się o termin wykonania zadania dodatkowego?

Odpowiedz Zamawiającego : Tak
2023-01-03 13:46 Dawid Kusztal W toku postępowania mającego na celu wyłonienie najkorzystniejszej oferty na wykonywanie prac geodezyjnych w roku 2023 dla Gminy Kamienna Góra - Zamawiający otrzymał następujące pytania:

1. Zapytania dotyczące treści ogłoszenia.

1) Proszę o doprecyzowanie zakresu usług wskazanych w pkt IV.5.1

a)”pomiar geodezyjny nieruchomości do m2”-jakie dokumenty i jakich czynności oczekuje się od Wykonawcy w związku z tym zakresem usług? Co ma być efektem końcowym prac?

Odpowiedz Zamawiającego:
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy wykonania dokumentacji geodezyjnej (operatu geodezyjnego, który Wykonawca będzie zobligowany do złożenia w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej) która będzie podstawą do dokonania zmian w ewidencji gruntów dot. powierzchni działki z dotychczasowej mierzonej z dokładnością do ara na aktualną powierzchnię z dokładnością do metra kwadratowego.

b) „Podział nieruchomości na dwie działki”- zgodnie z przepisami Wykonawca prac geodezyjnych sporządza mapę z projektem podziału, natomiast podziału dokonuje się na podstawie decyzji Wójta, Burmistrza albo Prezydenta miasta zatwierdzającej podział na wniosek i koszt osoby, która ma w tym interes prawny. Jakie dokumenty i jakich czynności oczekuje się od Wykonawcy w związku z tym zakresem usług?

Odpowiedz Zamawiającego:

Zamawiający Oczekuje od Wykonawcy przygotowania w pierwszej kolejności wstępnego projektu podziału działki dzielonej geodezyjnie , a następnie po wydaniu przez Wójta postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, mapy z projektem podziału wraz z protokołem z czynności przejęcia granic nieruchomości, wykazem zmian danych ewidencyjnych dotyczących działki, szkicem polowym oraz uproszczonym wypisem z ewidencji gruntów (w wersji elektronicznej) dla działki będącej przedmiotem podziału geodezyjnego.

c) Czy w związku z wykonywaniem pracy geodezyjnej dotyczącej mapy z projektem podziału – jeśli zaistnieje konieczność wykonania czynności dodatkowych wznowienia znaków granicznych, wyznaczenia punktów granicznych lub ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych, o ile prace te są niezbędne do realizacji celu zgłoszonych prac geodezyjnych, czy te czynności będą podlegały pod zakres usług „Okazanie granic w terenie” ?
Czy Wykonawca będzie zobligowany do wykonania stabilizacji trwałej? W tym przypadku czynność wznowienia, wyznaczenia, ustalenia jest czynnością pomocniczą w stosunku do zadania głównego?

Odpowiedz Zamawiającego:

Tak, czynności te będą podlegały pod zakres usług „Okazanie granic w terenie”.
Tak, Wykonawca będzie zobligowany do wykonania stabilizacji trwałej (z wyjątkiem opisanym w ust. 3 zapytania dotyczące projektu umowy pkt 3)
W tym przypadku czynność wznowienia, wyznaczenia, ustalenia jest czynnością pomocniczą w stosunku do zadania głównego.



d) „Okazanie granic w terenie do czterech punktów granicznych” – Czy Zamawiającemu chodzi o wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych zgodnie z art. 12 ust.1 pkt 5 Ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne?

Odpowiedz Zamawiającego:
Zamawiającemu chodzi o wznowienie znaków granicznych oraz wyznaczenie punktów granicznych.


2. Zapytania dot. Formularza ofertowego.

1) Czy Zamawiający może przedstawić szerszą charakterystykę zleceń przewidywanych do realizacji w roku 2023 o informacje takie jak:
a) przybliżona powierzchnia obiektu, każdego obiektu,

Odpowiedz Zamawiającego:
Zamawiający nie jest w stanie podać przybliżonych powierzchni każdego z obiektu będącego przedmiotem zlecenia (zlecenia będą realizowane w ramach bierzących potrzeb).

b) przybliżoną ilość punktów granicznych na obiekcie.

Odpowiedz Zamawiającego:

Zamawiający nie jest w stanie podać przybliżonych ilości punktów granicznych każdego z obiektu będącego przedmiotem zlecenia.


3. Zapytania dot. projektu umowy.

1) Dot. § 2.
Czy terminy wynikające z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne dotyczące zgłoszonych przez Wykonawcę prac geodezyjnych są czy nie są wliczane do terminów wykonania zlecenia z projektu umowy?

Odpowiedz Zamawiającego:

Są wliczane.

2)Dot. § 4 ust. 2

W paragrafie tym Zamawiający pisze o dokumentacji, jednak z projektu umowy nie wynika o jaką dokumentację Zamawiającemu chodzi?
Proszę o doprecyzowanie co wchodzi w skład dokumentacji przekazywanej przez Wykonawcę.
Zamawiającemu w przypadku każdego zakresu usług będącego przedmiotem zlecenia czy wypisy , wypisy i wyrysy będą wymagane dla każdego zakresu usług będącego przedmiotem zlecenia?
Czy wypisy, wypisy i wyrysy mają być przekazywane Zamawiającemu w formie papierowej czy elektronicznej?

Odpowiedz Zamawiającego:

Dokumentacje wymagana przy pomiarze geodezyjnym z dokładnością do metra opisano w odpowiedzi do ust. 1 pkt 1 lit. a,
Dokumentacje wymaganą przy podziale nieruchomości opisano w odpowiedzi do ust. 1 pkt 1, lit. b,
Dokumentacja wymaganą przy okazaniu granic nieruchomości : Protokół wznowienia znaków granicznych/ wyznaczenia punktów granicznych, wykaz danych ewidencyjnych dotyczących działki ewidencyjnej, protokół ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych.
Dokumentacja wymagana przy połączeniu działek/zmiana użytków: wykaz zmian danych danych ewidencyjnych dotyczących działek ewidencyjnych.
Wypisy, wypisy i wyrysy będą wymagane w ramach przekazywanej Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji w przypadku zlecenia dot. podziału geodezyjnego nieruchomości.
Wypisy, wypisy i wyrysy mogą być przekazywane w formie elektronicznej.

3) Dot. § 4 ust. 4

Czy Zamawiający dopuszcza inny sposób stabilizacji trwałej - znak typu „Plastmark”?
Czy Wykonawca zawsze będzie zobligowany wykonać taką stabilizację jak w § 4 ust. 4, nawet w miejscach w których będzie to utrudnione (nawierzchnia utwardzona, droga asfaltowa, mokradła)?
Czy Zamawiający jest w stanie określić ile punktów wymagających trwałej stabilizacji przewiduje do wykonania w ramach poszczególnych obiektów?

Odpowiedz Zamawiającego:

Zamawiający dopuszcza inny sposób stabilizacji trwałej – znak typu „Plastmark”.
Zamawiający dopuszcza (w wyjątkowych sytuacjach – gdy warunki terenowe wykluczają stabilizację opisaną w § 4 ust. 4) inny sposób stabilizacji trwałej.
Wykonawca nie zawsze będzie zobligowany do wykonania stabilizacji trwałej opisanej w § 4 ust. 4 wyjątkiem tym będzie sytuacja gdy nawierzchnia pod punktem stabilizującym będzie utwardzona (wyasfaltowana – głównie w przypadku dróg) wówczas dopuszcza się zastosowanie kotwy metalowej pokolorowanej farbą w sprayu.
Zamawiający nie jest w stanie określić ile punktów wymagających trwałej stabilizacji przewiduje do wykonania w ramach poszczególnych obiektów.

2022-12-29 14:53 Dawid Kusztal Kamienna Góra, dnia 29.12.2022 r.

Zamawiający informuje, że wprowadziła zmianę dot. terminu składania ofert.Nowy termin składania ofert upływa dnia 05.01.2023 r.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 635