Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 51-W2-2022 Usługi napraw i awaryjnego otwarcia szaf stalowych i drzwi metalowych kancelaryjnych.

Zamówienia Publiczne
Służba Kontrwywiadu Wojskowego
Termin:
Zamieszczenia : 14-12-2022 16:14:00
Składania : 16-12-2022 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Procedura

Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie pisemnej umowy.

Udzielenie odpowiedzi innych niż wskazane w kryteriach i warunkach formalnych, bądź udzielenie odpowiedzi w sposób niejednoznaczny może spowodować odrzucenie oferty. Realizacja usługi odbędzie się na podstawie podpisanej umowy (wzór umowy stanowi załącznik).

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny.


Kontakt pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami na etapie postępowania będzie się odbywał tylko poprzez Platformę zakupową Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov. Po udzieleniu zamówienia wszelka korespondencja możliwa będzie tylko i wyłącznie w sposób wskazany w umowie z pominięciem Platformy zakupowej.

Udzielenie odpowiedzi innych niż wskazane w kryteriach i warunkach formalnych, bądź udzielenie odpowiedzi w sposób niejednoznaczny może spowodować odrzucenie oferty.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1 - formularz ofertowy.xlsx xlsx 13.91 2022-12-14 16:14:00 Przedmiot zamówienia
Wzór umowy z załącznikami.pdf pdf 11942.55 2022-12-14 16:14:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa napraw i awaryjnego otwarcia szaf stalowych i drzwi metalowych kancelaryjnych Zgodnie z wykazem usług znajdującym się w - Zał nr 1 Formularz ofertowy

1 - formularz oferto [...].xlsx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Realizacja zamówienia - Oferujemy realizację usługi (materiały do naprawy po stronie Wykonawcy) zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. Należy wpisać "TAK" (0)
4 Adres Wykonawcy - Należy podać adres/siedzibę Wykonawcy składającego ofertę. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną należy podać adres zamieszkania. (0)
5 Termin związania ofertą - Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Podwykonawcy - Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy samodzielnie - wpisać "TAK" lub z możliwym udziałem wymienionych podwykonawców - wpisać "Nazwę, Siedzibę, NIP" proponowanego podwykonawcy. (0)
7 Umowa - Akceptujemy wzór umowy - Zał. nr 2. Należy wpisać "TAK"

Wzór umowy z załączn [...].pdf

(0)
8 Termin realizacji - Termin wykonania zamówienia: najpóźniej do 31.12.2023 r. Należy wpisać "Akceptuję" (0)
9 Warunek udziału dotyczący doświadczenia - Wykonawca oświadcza, że jako strona umowy rzetelnie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert umowy lub zlecenia polegające na serwisie szaf stalowych i drzwi metalowych kancelaryjnych obejmujące co najmniej serwis 200 szaf i/lub drzwi, co jest w stanie wykazać na podstawie odpowiednich referencji bądź faktur na żądanie Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Miejsce realizacji umowy - Realizacja umowy w Warszawie (ok. 90% napraw) oraz do 150 km od granic m.st. Warszawy (ok. 10% napraw). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 266