Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa zasilacza UPS-a 25kVA wraz z osprzętem i uruchomieniem w budynku nr 12 w Łodzi przy ul. Pienistej 71.

Jarosław Pluszyński
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 09-12-2022 08:53:00
Składania : 15-12-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie: dostawa zasilacza UPS-a 25kVA wraz  z osprzętem i uruchomieniem               w budynku nr 12 w Łodzi przy ul. Pienistej  71.  

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zasilacza UPS -a 25kVA wraz z osprzętem i uruchomieniem                      w budynku nr 12 w Łodzi przy ul. Pienistej 71.  

W pomieszczeniu technicznym w budynku nr 12 znajduję się rozdzielnia z której część obwodów została wydzielona i należy je podtrzymać na okres 10min. Zakłada się zastosowanie UPS-a o minimalnej mocy znamionowej 25kVA 3/3. Instalacja UPS musi być wyposażona w Bypass serwisowy umożliwiający serwisowanie urządzeń bez wyłączania zasilanych odbiorników. Osobne zasilanie toru Bypass daje możliwość zapewnienia rezerwowego źródła zasilania dla odbiorników nawet w przypadku awarii urządzenia lub zadziałania zabezpieczeń UPS w torze głównym. W pomieszczeniu wcześniej również znajdował się UPS, dlatego należy sprawdzić poprawność wykonania instalacji i stan okablowania, jeśli zajdzie taka konieczność okablowanie należy wymienić dostosowując ją do nowego UPS-a.   Należy również zaprojektować i wykonać wyłącznik EPO zlokalizowany przy głównym wejściu do budynku. Instalację do wyłącznika należy poprowadzić kablem typu HDGs 2x1mm2 na specjalnych uchwytach PPOŻ.

   Należy wykonać obowiązkową wizję lokalną w dni powszednie w godz. 9.00-15.00. W tym celu  

  należy się skontaktować z upoważnioną osoba na obiekcie.  Termin wykonania wizji lokalnej  

  należy ustalić z: p. Jarosław Pluszyński 603-398-414 lub p. Tomasz Chudy 691-305-8530. 

 

2. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:           

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Minimalna gwarancja 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót bez wad.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

5. Zamawiający wymaga, przeszkolenia personelu w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń.

6. Zamawiający wymaga dołączenia do faktury VAT wystawionej za wykonany przedmiot zamówienia, osobnego potwierdzonego przez Wykonawcę zestawienia zamontowanych urządzeń ze wskazaniem: nazwy/adresu obiektu, nazwy urządzenia/typ, model, numer seryjny oraz usytuowanie sprzętu                   w budynku/obiekcie.

7. Należy wykonać obowiązkową wizję lokalną po wcześniejszym umówieniu. Oferty Wykonawców, którzynie uczestniczyli w wizji lokalnej nie będą brane pod uwagę przy wyborze Wykonawcy.

8. Wszelkie prace konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia, a jednocześnie nieokreślonych w niniejszym zapytaniu powinny być wykonane i wycenione w ramach kwoty oferty.

II. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy/ odebranie

zlecenia potwierdzonego przez Wykonawcę..

4. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p. Jarosław Pluszyński tel. 47 841 39 71 603 398 414                            

5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS: 

       do dnia 15.12.2022 r. do godziny 9:00.

2.    Ocena oferty zostanie dokonana w terminie 15 dni od dnia zakończenia składania ofert.

3.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.    Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6 . W przypadku nieuzasadnionego niewywiązania się z realizacji zamówienia zostanie wyłoniony inny Wykonawca, a kosztami zostanie obciążony Wykonawca , który nie wywiązał się ze zleconego zadania.


7. KLAUZULA NR .1
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi
z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w trybie postępowanie na Platformie Zakupowej. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.27 lipca
5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu

Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu

7. OŚWIADCZENIE

Oświadczam, że:
• dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach są przetwarzane i udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
• wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/
• przyjmuje do wiadomości i akceptuje zapisy klauzuli informacyjnej zawartej w warunkach postępowania.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.nr.1.formularz.ofertowy.UPS.bud.nr.12.Łódź.Pienista.pdf pdf 472.12 2022-12-09 08:53:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.UPS.bud.nr.12.Łódź.Pienista.pdf pdf 713.55 2022-12-09 08:53:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dostawa zasilacza UPS-a 25kVA wraz z osprzętem i uruchomieniem w budynku nr 12 w Łodzi przy ul. Pienistej 71. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 30 dni - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji -20 dni roboczych - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 477