Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Prostkach im. Jana Pawła II w Prostkach na rok 2023

Roman Nowakowski
Gmina Prostki
Termin:
Zamieszczenia : 09-12-2022 00:29:00
Składania : 16-12-2022 11:00:00
Otwarcia : 16-12-2022 11:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu nr 2022.BZP 00485869.01 z dnia 2022-12-08.pdf pdf 292.21 2022-12-09 00:29:00 Postępowanie
SWZ.rtf rtf 696.86 2022-12-09 00:29:00 Postępowanie
Załaczniki nr 1-5 do SWZ.zip zip 99.77 2022-12-09 00:29:00 Postępowanie
Załaczniki nr 2a-2h do SWZ.zip zip 75.36 2022-12-09 00:29:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert 16.12.2022.pdf pdf 131.31 2022-12-16 14:33:16 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty, 23.12.2022 r.pdf pdf 278.7 2022-12-23 10:23:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2023.BZP 00040289.01 z dnia 2023-01-18.pdf pdf 218.23 2023-01-18 11:27:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-18 11:27 Roman Nowakowski Zamawiający, mając na względzie treść art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm) zawiadamia, że w postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji dotyczącym zadania: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Prostkach im. Jana Pawła II w Prostkach na rok 2023, dokonał wyboru oferty.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-12-23 10:23 Roman Nowakowski Zamawiający, mając na względzie treść art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm) zawiadamia, że w postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji dotyczącym zadania: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Prostkach im. Jana Pawła II w Prostkach na rok 2023, dokonał wyboru oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-12-16 14:33 Roman Nowakowski Zamawiający, mając na względzie treść art. 222 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.
z 2022 r., poz. 1710 z późn.zm.) przekazuje informację z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-12-16 11:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.), zamawiający informuje, że na realizację zamówienia przeznaczył kwotę: Część I - 77 982,00 zł brutto; Część II - 45 758,00 zł brutto; Część III - 66 091,00 zł brutto; Część IV - 50 246,00 zł brutto; Część V - 63 747,00 zł brutto; Część VI - 3 291,00 zł brutto; Część VII - 1 572,00 zł brutto; Część VIII - 37 081,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 611