Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKW.2233.501.2022 Dostawy cukru, przetworów owocowych.

Katarzyna Pieniacha
Areszt Śledczy w Grójcu
Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2022 15:25:00
Składania : 08-12-2022 08:30:00
Otwarcia : 08-12-2022 08:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

1. Wymagania i specyfikacja:

1. Wraz z ofertą należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie RODO.

2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosimy do nich zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.

3. Z wybranym wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca wymagania zamawiającego oraz ofertę wykonawcy.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

5. Jakość przyjmowanego surowca musi odpowiadać normom handlowym oraz wymaganiom specyfikacji wewnętrznej zamawiającego, czyli właściwości środków spożywczych określonych jako pożądane stan idealny do małych odchyleń.

6. Jakość organoleptyczną żywności, której nie można ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana jest przy produkcji. W przypadku nie spełnienia wymagań surowiec zostaje zwrócony do dostawcy, a fakt odnotowany w formularzu reklamacyjnym.

7. Znakowanie artykułów spożywczych w języku polskim, musi zapewnić ich pełną identyfikowalność.

8. W przypadku nieodpowiedniego oznakowania oraz środków spożywczych po dacie minimalnej trwałości lub przekroczonym terminie przydatności do spożycia nastąpi odmowa przyjęcia, odnotowana w formularzu reklamacyjnym.

9. Materiał opakowaniowy i transportowy dopuszczony do kontaktu z żywnością

10. Dostawca musi funkcjonować zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawa żywnościowego.

11. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa żywnościowego.

12. Dostarczany towar winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, tj. I go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych.

13. Dostarczany towar powinien cechować się wysokimi walorami smakowymi.

14. Oferowane artykuły spożywcze muszą spełniać parametry jakościowe dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP.

15. Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu , w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu lub w odpowiedniej normie.

16. Wykonawca gwarantuje i ponosi odpowiedzialność za to, że wszystkie produkty posiadają aktualne dopuszczenia do stosowania zgodnie z przeznaczeniem według prawa polskiego.

17. Dostarczane produkty powinny być w estetycznych opakowaniach, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów i smaków, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkty (tzn. pokruszenie, ubytki, uszkodzone opakowanie).

18. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia jego kontroli jakości.

19. W przypadku, gdy jakiekolwiek produkty dostarczone do Zamawiającego będą miały wady lub dane zamówienie częściowe nie zostanie zrealizowane w pełnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów wolnych od wad i/lub brakujących najdalej następnego dnia po otrzymanej informacji, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów.

20. W przypadku nie dokonania jego wymiany na towar właściwy Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towar u w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.

21. W przypadku kiedy Wykonawca dostarcza produkt równoważny, ciąży na nim obowiązek dołączenia do oferty atestów i świadectw wystawionych przez upoważnione do tego instytucje potwierdzające identyczność składu, wartości odżywczej (w tym wartości energetycznej), smaku, zapachu, konsystencji i koloru.

22. W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez Zamawiającego.

23. W przypadku niezgodności dostarczanych produktów z wymogami i opisem Zamawiający odmówi odbioru tych produktów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem w pkt.20

24. Transport artykułów:

24.1 Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim, dostosowanym do asortymentu środkiem transportu pełniącym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.

24.2  Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego oraz Oddziału Zewnętrznego w Stawiszynie.

25. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności transport czy ubezpieczenie pokrywa Wykonawca.

26. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie zwiększania wartości dostaw wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Cena jednostkowa netto pozostaje niezmienna.

27. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości dostarczanych artykułów spożywczych o 30% wartości umowy całkowitej brutto z zachowaniem cen jednostkowych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie zapotrzebowania.

28. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania całości zamówienia określonego w przedmiocie umowy, bez ponoszenia konsekwencji finansowych, na co Wykonawca wyraża niniejszym zgodę.

29. Zamówienie podzielone jest na części: Część I Dostawy cukru, Część II Przetwory owocowe.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO do zamówień publicznych.doc doc 54.5 2022-11-29 15:25:00 Postępowanie
UMOWa wzór 2022.docx docx 20.03 2022-11-29 15:25:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-12-19 15:15 Katarzyna Pieniacha ​Informuję, iż postępowanie na dostawy cukru, przetworów owocowych ​znak sprawy: DKW.2233.501.2022 zostaje unieważnione

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I Dostawa Cukru Cukier biały rafinowany w workach od 1 do 25 kg 1800 kg - (0)
2 Część II Przetwory owocowe Dżem truskawkowy niskosłodzony (wiadro do 15 kg) 1000 kg - (0)
3 Część II Przetwory owocowe Marmolada wieloowocowa niskosłodzona (wiadro do 15 kg) 2000 kg - (0)
4 Część II Przetwory owocowe Jabłko prażone op. do 15 kg 1000 kg - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego, po realizacji zamówienia jednostkowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawy będą realizowane do siedziby Aresztu Śledczego w Grójcu, ul Armii Krajowej 21 oraz do siedziby Oddziału Zewnętrznego w Stawiszynie Aresztu Śledczego w Grójcu, Stawiszyn 31, 26-800 Białobrzegi, planowany czas obowiązywania umowy: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym transport zamówienia na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Odpowiedzialność za szkody. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin związania z ofertą. - Termin związania z przedstawioną ofertą przez Wykonawcę 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Warunki udziału w postępowaniu. - Wraz z ofertą należy przedłożyć: Oświadczenie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Dostawy. - Dostawy realizowane będą nie częściej niż 1 raz w miesiącu w dni robocze t.j. od poniedziałku do piątku tylko w godzinach: od 8:00-12:00. Dostawy realizowane w innych godzinach nie będą przyjmowane. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 361