Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DTA 3331.9.2022 Utrzymanie czystości w pomieszczeniach przychodni

Termin:
Zamieszczenia : 18-11-2022 14:29:00
Składania : 01-12-2022 09:00:00
Otwarcia : 01-12-2022 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1_3_SWZ_Sprzątanie_2022.pdf pdf 575.61 2022-11-18 14:29:00 Postępowanie
1Formularz ofertowy_zal1.doc doc 94.5 2022-11-18 14:29:00 Postępowanie
2Formularz cenowy_zal2.docx docx 22.76 2022-11-18 14:29:00 Postępowanie
3Opis Przedmiotu zamówienia-zal3.pdf pdf 720.94 2022-11-18 14:29:00 Postępowanie
4Oswiadczenie wykonawcy_zal4.docx docx 25.63 2022-11-18 14:29:00 Postępowanie
5Wykaz uslug_zal5.docx docx 22.07 2022-11-18 14:29:00 Postępowanie
6umowa sprzatanie właściwa_zal6.pdf pdf 939.18 2022-11-18 14:29:00 Postępowanie
7Powierzchnie_zal7.pdf pdf 517.21 2022-11-18 14:29:00 Postępowanie
08dac95d-37ef-068d-0908-d80012707379-1 ogł zatwierdzone.pdf pdf 90.07 2022-11-18 14:29:00 Postępowanie
6umowa sprzatanie właściwa_zal6 zmiany.pdf pdf 939.52 2022-11-29 14:11:41 Publiczna wiadomość
Wyjasnienia SWZ.pdf pdf 854.19 2022-11-29 14:11:41 Publiczna wiadomość
Otwarcie.pdf pdf 749.51 2022-12-01 13:38:13 Publiczna wiadomość
wybór.pdf pdf 692.92 2022-12-15 14:10:37 Publiczna wiadomość
wyb.or oferty publiczny.pdf pdf 465.93 2023-01-02 13:15:23 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie .pdf pdf 578.59 2022-12-01 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-02 13:15 Jan Jodko Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o ponownym wyborze oferty.

wyb.or oferty public [...].pdf

2022-12-15 14:10 Jan Jodko Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje o wyborze Wykonawcy.

wybór.pdf

2022-12-01 13:38 Jan Jodko Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) przekazuje informację z otwarcia ofert.

Otwarcie.pdf

2022-12-01 09:00 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

Informacja o kwocie [...].pdf

2022-11-29 14:11 Jan Jodko Zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający udostępnia Wykonawcom odpowiedzi na zapytania złożone do prowadzonego postępowania z podaniem treści pytań.

6umowa sprzatanie wł [...].pdf

Wyjasnienia SWZ.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 576