Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 18/ZO/2022 Zakup i dostawa materiałów biurowych

Deadlines:
Published : 27-10-2022 08:57:00
Placing offers : 27-10-2022 09:26:09
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Prosimy składać oferty na asortyment,który mogą nam Państwo dostarczyć w wyznaczonym terminie realizacji zamówienia.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.52 388 70 65 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


KLAUZULA  INFORMACYJNA  DOTYCZĄCA  DANYCH  OSOBOWYCH  UCZESTNIKÓW  POSTĘPOWAŃ  O  ZAMÓWIENIA  PUBLICZNE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, podajemy informacje:

1. Informacje dotyczące Administratora Danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o., ul. Strzelecka 16, 89-430 Kamień Krajeński.

W sprawach zamówień publicznych oraz w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi przetwarzanymi przez ZGKiM w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o. z Administratorem można się kontaktować:

  • listownie na adres siedziby ZGKiM w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o.
  • poprzez e-mail: biuro@zgkimkamien.pl
  • telefonicznie: 52 388 70 65;

2. Inspektor ochrony danych

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania ZGKiM w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o., a także przysługujących Pani/Panu uprawnień:

·         poprzez e-mail: hanna.kielbon@iod-rodo.pl

·         telefonicznie: 729 057 572, 662 08 02 08;

3. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych

Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Danych, wynikającego z przepisów:

  • Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), nazywaną dalej „ustawa Pzp”,
  • Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415),
  • Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2020 r. poz. 2434),
  • Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 164);

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, do którego Państwo przystępujecie.

4. Okres przechowywania danych.

Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane i przechowywane będą zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmować będzie cały czas trwania umowy.

5. Udostępnianie danych innym odbiorcom.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą uprawnione instytucje określone przez przepisy prawa, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.

Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności na usługi serwisowe oprogramowania oraz systemów informatycznych w zakresie przetwarzania i archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii.

6. Przysługujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.

W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Pani/Pana następujące uprawnienia:

·         prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych [1],
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa [2],
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z Administratorem Danych lub z Inspektorem Ochrony Danych w ZGKiM w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o. (dane kontaktowe w punktach 1 i 2).

Nie przysługuje Pani/Panu:

  • prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych,
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

7. Obowiązek podania danych.

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp).

W przypadku postępowań o zamówienia wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu;

8. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji , w tym profilowaniu.

Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są profilowane.

 


[1] Wyjaśnienie: Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2022-10-27 09:26 Katarzyna Bloch Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Anulowane zostało postępowanie ze względu na dodanie dodatkowego asortymentu (folia do laminacji poz.23)
2022-10-27 09:24 Katarzyna Bloch Postępowanie zostało anulowane ze względu na dodanie nowej pozycji, nowe postępowanie znajduje się pod nr 19/ZO/2020 (ID 682207)

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Pocztowa książka nadawcza - 2 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
2 Skoroszyt zawieszany A4 - 70 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
3 Pudło archwizacyjne A4 100mm - 100 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
4 Pudło archwizacyjne A4 75mm - 30 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
5 Klipsy archiwizacyjne - 200 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
6 Przekładki do segregatora 1/3 A4 mix kolorów - 100 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
7 Koperty biurowe białe A5 samoklejące - 100 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
8 Koperty listowe, białe, samoklejące - okno prawe 110x220mm - 1000 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
9 Baterie AAA Panasonic - 12 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
10 Baterie AA Panasonic - 12 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
11 Koszulki A4 - 150 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
12 Wkład do długopisu ZENIT - 1 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
13 Tusz do pieczątek niebieski - 1 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
14 Toner TK 475 firmy Katun - zamiennik do drukarki Kyocera FS 6530 MFP wydajność 15000 stron 2 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
15 Toner TK 410 firmy Katun - zamiennik Do drukarki Kyocera KM 1650 wydajność 15000 stron 1 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
16 Toner Katun - zamiennik Do drukarki HP Laser Jet P1102 5 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
17 Toner Katun - zamiennik Do drukarki Samsung ML-2010 PR 1 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
18 Koperty C4 roszerzane , białe 229x324 mm - 50 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
19 Taśma klejąca 18x20 - 5 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
20 Myszka HAMA MW-900 - 1 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
21 Myszka przewodowa Trust Komunikacja z komputerem-Przewodowa;Profil myszy – Uniwersalny;Typ myszy – Optyczna;Dla graczy – Nie; Mysz pionowa – Nie;Interfejs - USB;Rodzaj zasilania - USB Zasięg [m] 1.6 1 pc. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
22 Tusz do drukarki Canon PIXMA MG7550 -zamiennik Komplet zawiera 5 tuszy:551 BK;551 GY;551 Y;550 PGBK;551 C; 551 M) 2 set Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp z o.o.
ul. Strzelecka 16
89-430, Kamień Krajeński
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 179