Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2 Wykonania okresowego pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach stanowiących własność powiatu kamiennogórskiego – budynek przy ul. Wł. Broniewskiego 15 i Sienkiewicza 6a w Kamiennej Górze.

Awatar Pracownika
Elżbieta Seweryniak-Bijak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2022 15:44:00
Składania : 20-10-2022 15:30:00
Otwarcia : 20-10-2022 15:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

z dnia 10 października 2022 r.

Dotyczy: Wykonania okresowego pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach  stanowiących własność powiatu kamiennogórskiego – budynek przy ul. Wł. Broniewskiego 15 i Sienkiewicza 6a w Kamiennej Górze.  Część II - instalacyjna

1.      Zamawiający: Powiat Kamiennogórski z/s w Kamiennej Górze przy
ul. Wł. Broniewskiego 15, NIP: 614 14 74 708, REGON: 230821300.

 

2.      Opis przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje Wykonanie okresowego pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej  i odgromowej w budynkach  stanowiących własność powiatu kamiennogórskiego – budynek przy ul. Wł. Broniewskiego 15 i Sienkiewicza 6a w Kamiennej Górze w zakresie przewidzianym przepisem art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz.U.2021.2351, z późn. zm.).

 

3.      Z dokonanych przeglądów należy sporządzić protokoły, których zakres wynika z art. 62a cytowanej ustawy. Dla ww. budynków prowadzone są książki obiektów budowlanych, dostępne są do wglądu protokoły z lat poprzednich.  

 

4.      Kod CPV: 71630000-3

Informacje niezbędne do sporządzenia oferty zawarte zostały w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

5.      Termin wykonania zamówienia:

 

5.1.termin – do 30 dni od dnia podpisania umowy.

 

6.      Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

 

Cena oferty – waga: 100% - maks. 100 pkt. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.

Ilość punktów = cena najniższa spośród wszystkich ważnych ofert/Cena oferty badanej* 100

 

7.      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów
w kryterium
: Cena brutto

 

 

8.      Sposób składania ofert: poprzez platformę zakupową.

 

 

9.      Termin składania ofert:

 

do dnia 20 października 2022 r. do godz. 15.30.

 

10.  Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

 

-        posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-        posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,

-        dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-        znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

-        na dzień składania ofert nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

11.  Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

 

-        pełną nazwę Wykonawcy,

-        dane teleadresowe Wykonawcy, t.j. adres oferenta, numer telefonu, adres e-mail, NIP, REGON,

-        cenę ofertową brutto,

-        datę sporządzenia oferty

Oferta musi być podpisana przez osoby do tego upoważnione.

Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.

12.  Osoba do kontaktu:       Elżbieta Seweryniak-Bijak, tel. 75 64 95 115,

e-mail: elzbieta.seweryniak@kamienna-gora.pl 

 

Zakres pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej powinien obejmować w szczególności:

1.      Oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz każdego z budynków oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynków: sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w  zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń;

2.      Oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie wizualne instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów.

3.      Pięcioletnie pomiary elektryczne w zakresie

1.      pomiary skuteczności przeciwporażeniowej

2.      pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych

3.      pomiary włączników różnicowoprądowych,

4.      pomiary rezystancji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia),

5.      wykonanie pomiarów skuteczności ochrony złącz, tablic.

4.      Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji przekaże wstępne oszacowanie kosztów naprawy.

5.      Z przeprowadzonych przeglądów w budynku należy sporządzić:

·         protokół badania kabli NN,

·         protokół badania izolacji obwodów,

·         protokół badania skuteczności przeciwporażeniowej,

·         protokół badania włączników różnicowoprądowych,

·         protokół badania instalacji odgromowych i uziomów,

·         test wyłączników pożarowych (główny wyłącznik prądu),

·         wykaz usterek i nieprawidłowości,

·         zalecenia pokontrolne,

·         informacje o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji,

·         wskazanie daty wykonania kolejnego przeglądu.

 

 

13.  Inne istotne postanowienia:

 

-        przedmiotowe zapytanie ofertowe oraz określone w nim warunki mogą zostać przez Zamawiającego zmienione lub odwołane,

-        Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz że w niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej określone w tej ustawie,

-        Zamawiający informuje, że jeśli w określonym w pkt 8 terminie nie wpłynie  minimum 1 ważna oferta, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym.

Załączniki:

-         Nr 1 – informacje niezbędne do sporządzenia oferty

-         Nr 2 – wzór formularza oferty.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 (informacje niezbędne do sporządzenia oferty).docx docx 14.73 2022-10-10 15:44:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 (formularz oferty - wersja edytowalna).doc doc 80.5 2022-10-10 15:44:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 (informacje niezbędne do sporządzenia oferty).docx docx 14.05 2022-10-10 15:44:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik Nr 2 (formularz oferty - wersja edytowalna).doc doc 80.5 2022-10-10 15:44:00 Przedmiot zamówienia
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #674146.pdf pdf 51.88 2022-10-24 13:40:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-24 13:40 Elżbieta Seweryniak-Bijak Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd 5 letni budynków starostwa powiatowego Wykonania okresowego pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach stanowiących własność powiatu kamiennogórskiego – budynek przy ul. Wł. Broniewskiego 15 i Sienkiewicza 6a w Kamiennej Górze. Część II - instalacyjna

Załącznik Nr 1 (info [...].docx

Załącznik Nr 2 (form [...].doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 632