Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego (w części parterowej segmentu „C”) zlokalizowanego przy ul. gen. J. Hallera 9 w Opolu

Janusz Fedczuk
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Oddział: DOA/Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-09-2022 09:50:00
Składania : 06-10-2022 14:00:00
Otwarcia : 06-10-2022 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie ogłasza zapytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych – instalacyjnych:

remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego (w części parterowej segmentu „C”) zlokalizowanego przy ul. gen. J. Hallera 9 w Opolu, w zakresie:

1.      montaż instalacji rozprowadzającej na parterze,

2.      wpięcie instalacji do istniejących pionów c.o.,

3.      demontaż zaworów i kryz na pionach,

4.      odcięcie grzejników na parterze od istniejącej instalacji prowadzonej pod posadzką,

5.      demontaż zestawów podłączeniowych do grzejników (tj. podwójnych kurków odcinających typu RLV DN15),

6.      montaż zestawów podłączeniowych typu RLV-KS DN15 do grzejników na parterze,

7.      podłączenie grzejników na parterze do projektowanej instalacji rozprowadzającej,

8.      regulacja instalacji poprzez montaż zaworów regulacyjnych i zmiany nastaw na zaworach termostatycznych.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w:

1.      dokumentacji projektowej „Remont instalacji centralnego ogrzewania”, opracowanej we wrześniu 2022 r. przez mgr inż. Andrzeja Balcewicza,

2.      przedmiarze robót.

Oferta winna zawierać:

1.      cenę brutto za realizację zlecenia (przedłożyć należy kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie przedmiaru robót),

2.      termin rozpoczęcia prac instalacyjnych,

3.      okres realizacji prac instalacyjnych,

4.      okres gwarancji na wykonane prace,

5.      inne warunki Wykonawcy dot. realizacji ww. zakresu prac.

Załączniki:

1.      Opis techniczny

2.      RYS 01_S

3.      RYS 02_S

4.      RYS 03_S

5.      RYS 04_S

6.      Przedmiar robót

7.      Projektowane Postanowienia Umowne

Warunki zamawiającego:

1.      warunki Zamawiającego ujęte są w załączniku – Projektowane Postanowienia Umowne,

2.      Zamawiający, skieruje do Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą według kryterium cenowego oferty umowę, w celu potwierdzenia realizacji robót. Dokument taki stanowić będzie  zobowiązanie do wykonania robót budowlano-instalacyjnych,

3.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wyboru oferty i podpisania umowy,

Niniejsze postępowanie prowadzi się w trybie poza Pzp,



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. /77/5416396, 785320800

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1 umowa.doc doc 104 2022-09-30 09:50:00 Postępowanie
Opis techniczny.pdf pdf 274.18 2022-09-30 09:50:00 Postępowanie
Przedmiar.ath ath 49.04 2022-09-30 09:50:00 Postępowanie
Przedmiar.pdf pdf 139.7 2022-09-30 09:50:00 Postępowanie
RYS 01_S.pdf pdf 3159.97 2022-09-30 09:50:00 Postępowanie
RYS 02_S.pdf pdf 577.63 2022-09-30 09:50:00 Postępowanie
RYS 03_S.pdf pdf 524.08 2022-09-30 09:50:00 Postępowanie
RYS 04_S.pdf pdf 368.66 2022-09-30 09:50:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont ins. CO w budynku przy ul. Hallera 9 w Opolu (jak w ogłoszeniu) - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Nie później niż do 15.12.2022 r. Proszę podać oferowane terminy rozpoczęcia i zakończenia robót. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. (0)
5 Gwarancja - Proszę podać okres gwarancji na na wykonane prace (nie krócej niż 24 miesiące). (0)
6 Szczegółowa oferta cenowa na podstawie przedmiaru robót. - Proszę załączyć kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 527