Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w przeprowadzeniu postępowania przetargowego na „Budowę gminnej oczyszczalni ścieków w Nozdrzcu” – dofinansowywanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Grzegorz Libowicz
Gmina Nozdrzec
Termin:
Zamieszczenia : 20-09-2022 10:10:00
Składania : 21-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 21-10-2022 10:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dotyczy: szacowania wartości zamówienia na: "Przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w przeprowadzeniu postępowania przetargowego na „Budowę gminnej oczyszczalni ścieków w Nozdrzcu” – dofinansowywanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".

1. Przedmiot zamówienia, do którego dokumentację przetargową należy przygotować obejmuje Budowę gminnej oczyszczalni ścieków w Nozdrzcu. Wartość szacunkowa ww. inwestycji oscyluje w granicach 20 000 000,00 zł. W chwili obecnej, Zamawiający jest w posiadaniu kompletu dokumentacji projektowej, kosztorysowej i pozwolenia na budowę oraz wszystkich innych koniecznych uzgodnień. Zamawiający został zakwalifikowany przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej na realizację wskazanej wyżej inwestycji w dwóch edycjach:

  • w Edycji 2 w wysokości 9.975.000,00 zł na inwestycję pn. Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Nozdrzcu;
  • w Edycji 3 PGR w wysokości 1.995.000,00 zł na inwestycję pn. Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Nozdrzcu;

2. Przedmiot zamówienia podlegającego szacowaniu obejmował będzie w szczególności: 

  •     przygotowanie dokumentacji przetargowej w oparciu o Ustawę Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień, zgodnie z zaleceniami i wymogami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
  •     weryfikację dokumentacji projektowej oraz pozwolenia na budowę udostępnionego przez Zamawiającego;
  •     opracowanie projektu umowy na potrzeby wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia;
  •     udzielanie merytorycznych odpowiedzi na pytania Wykonawców do SWZ;
  •     bieżące wsparcie w przypadku zaistnienia konieczności dokonania zmiany zakresu przedmiotu zamówienia (w tym dokonania modyfikacji SWZ, Ogłoszenia o zamówieniu itd.)

3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia podlegającego szacowaniu: 30 dni od momentu podpisania umowy.

4. O udzielenie zamówienia podlegającego szacowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
b) wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było wykonanie dokumentacji przetargowej oraz wsparcie na etapie przeprowadzenia przetargu (warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca dostarczy referencje potwierdzające wykonanie ww. usługi);
c) skierują do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, która posiada doświadczenie w wykonaniu dokumentacji przetargowej oraz wsparcia na etapie przeprowadzenia przetargu;

Serdecznie zapraszamy do składania swych ofert.

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 013 43 98 020 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena Wykonawca, oferuje wykonanie przedmiotowego zamówienia za następującą cenę. 1 usługa Urząd Gminy Nozdrzec
Nozdrzec 224
36-245 , Nozdrzec
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 573