Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZUK.271.25.ZO.2022.JN Montaż słupków blokujących U-12c w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1365F - ul. Gorzowska (dz. ew. nr 461) oraz w pasie drogowym drogi gminnej nr G004605F - ul. Szkolna (dz. ew. nr 518) w miejscowości Santok, Powiat: Gorzowski, Województwo: Lubuskie.

JACEK NAJDEK
Gmina Santok
Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2022 15:19:00
Składania : 14-09-2022 10:00:00
Otwarcia : 14-09-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 502 123 655 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt.pdf pdf 1910.01 2022-09-06 15:19:00 Postępowanie
Santok.jpg jpg 7698.47 2022-09-06 15:19:00 Przedmiot zamówienia
Santok..jpg jpg 4879.48 2022-09-06 15:19:00 Przedmiot zamówienia
Santok...jpg jpg 5186.84 2022-09-06 15:19:00 Przedmiot zamówienia
Oświadczenie o kompensacie - wzór.doc doc 34 2022-09-06 15:19:00 Kryterium
Dane do Zapytania Ofertowego GZUK.pdf pdf 145.51 2022-09-06 15:19:00 Kryterium
Raport Wyboru Ofert ID 659672.pdf pdf 578.59 2022-09-14 13:02:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-14 13:02 JACEK NAJDEK Dzień dobry,
W załączniku przesyłam Raport Wyboru Ofert.
Z poważaniem,
Jacek Najdek

Raport Wyboru Ofert [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Słupek blokujący U-12c w ilości 11 sztuk wraz z montażem, stalowa rura ocynkowana o śr. 120 mm, dł. całkowita 120 cm, lakier proszkowy biały, czerwone pasy odblaskowe I gen. Zamknięty od góry "kapslem" PCV koloru białego , do zabetonowania. Zakres prac obejmuje: 1. Montaż - betonowanie w gruncie 11 sztuk ,,słupków blokujących U-12c w miejscowości Santok. Materiał: słupki U-12c + beton Wykonawcy. 2. Rozkucie wylewki betonowej w obrębie koryta ściekowego na powierzchni 1,4m x 3,7m w miejscu, gdzie będą montowane dwa słupki U-12c (ul. Szkolna dz. nr 518). Utylizacja gruzu w zakresie własnym Wykonawcy. 3. Uzupełnienie ziemią miejsca w którym była usuwana wylewka betonowa.

Santok.jpg

Santok..jpg

Santok...jpg

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. W formacie: Nabywca: Gmina Santok ul. Gorzowska 59 66-431 Santok NIP 599-10-12-158 Odbiorca: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Santoku ul. Gorzowska 37 66-431 Santok 1. Na podstawie art.498 Kodeksu cywilnego, Strony zgodnie oświadczają że są jednocześnie względem siebie dłużnikami i wierzycielami, każda ze Stron może potrącić swoją wierzytelność z wierzytelności drugiej strony, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Wskutek potrącenia obie wierzytelności umarzają się nawzajem do wysokości wierzytelności niższej. 3. Integralną częścią zamówienia jest załącznik nr 1 Oświadczenie o kompensacie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Oświadczenie o kompe [...].doc

(0)
3 Termin realizacji - 14 dni od dnia podpisania umowy / złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki formalne - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia Wykonawcy, który złożył w postępowaniu złą Ofertę. Szczegółowe informacje w załączniku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Dane do Zapytania Of [...].pdf

(0)
6 Informacje dodatkowe - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru Oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Gwarancja - 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na całość usług objętych umową / zamówieniem. 2. Okres gwarancji ustala się na: - 24 m-ce licząc od dnia, w którym został podpisany protokół bezusterkowego odbioru montażu słupków U-12c. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 302