Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: K-dzpz/25-ZO/2022 Dostawa krzeseł, biurek oraz stołów dla Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

Piotr Zając
Akademia Tarnowska
Termin:
Zamieszczenia : 26-08-2022 14:40:00
Składania : 02-09-2022 16:00:00
Otwarcia : 02-09-2022 16:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 146316612

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał_3 zdjęcia krzesła biurka stoły.pdf pdf 1065.27 2022-08-26 14:40:00 Postępowanie
zał1_formularz cenowy.xlsx xlsx 15.35 2022-08-26 14:40:00 Postępowanie
zał2_pp umowy - dostawa krzeseł biurek stołów.pdf pdf 63.3 2022-08-26 14:40:00 Postępowanie
ZO-dostawa krzeseł biurek stołów.pdf pdf 104.43 2022-08-26 14:40:00 Postępowanie
zał_3 Zdjęcia krzesła biurka_stoły.pdf pdf 1290.77 2022-08-29 10:43:50 Publiczna wiadomość
Informacja o wyb._meble.pdf pdf 69.54 2022-09-23 13:07:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-23 13:07 Piotr Zając Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyb._me [...].pdf

2022-08-29 10:43 Piotr Zając Aktualizacja załącznika nr 3 - zdjęcia poglądowe

zał_3 Zdjęcia krzesł [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1: Krzesła konferencyjne - 1 szt. - (0)
2 Część 2: Stoły uczniowskie - 1 szt. - (0)
3 Część 3: Stoły laboratoryjne - 1 szt. - (0)
4 Część 4: Krzesła do Sali Senackiej - 1 szt. - (0)
5 Część 5: Biurka - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 35 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z dnia 15 kwietnia 2022 r. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 657