Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 140/ZP/2022 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2.

Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2022 11:22:00
Składania : 11-07-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: „Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim” z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr2 -  140/ZP/2022  (Rej.:50/L/22) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129 z późn zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 30125110-5; 30125120-8; 30125100-2; 30124000-4

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

1)     Termin realizacji  –– maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
       do dnia 29.07.2022 r.

2)      Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.

 

3)   Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.

 

4)      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

5)        Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2.

     6)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     7)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

8. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

·         Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 oraz Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy)  Załącznik nr 1 dla zadań na które składana jest oferta, a  w przypadku Zadania nr 1 i wskazania w Opisie przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) w kolumnie nr 5 tabeli produktu typu zamiennik Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Karty produktu Producenta zawierającą min, następujące informacje:

                     Producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny;

                     modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny;

                     oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod;

                     wydajność.

W przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów wymaga
się aby zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
a złożone w języku obcym innym niż język angielski składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

                      Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie urządzeń drukujących za pomocą nazw urządzeń i symbolu materiału eksploatacyjnego polecanego przez Producenta urządzenia tzw. oryginalnego. Podając znaki towarowe urządzeń Zamawiający wskazuje sposób przygotowania oferty, lak aby zaoferowane przez Wykonawców materiały eksploatacyjne były bezwzględnie kompatybilne z posiadanymi urządzeniami oraz posiadały co najmniej wymaganą dla nich minimalną wydajność.

                      Parametry te są podawane w specyfikacjach poszczególnych urządzeń i materiałów eksploatacyjnych. Specyfikacje produktów oryginalnych są ogólnodostępne dla wszystkich Wykonawców i znajdują się na stronach internetowych, poszczególnych Producentów- urządzeń. Wskazanie przez Zamawiającego na nazwę, znak firmowy, markę określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych materiałów zamówienia oraz gwarancji jakości.

            Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych odpowiedników rynkowych (zamienników) - przy czym zakres zamienników ofert odnosić się będzie do co najmniej minimalnych parametrów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez Producenta urządzenia dla którego zostały przeznaczone. Ich wydajność i jakość muszą być co najmniej zgodne lub lepsze z parametrami materiałów eksploatacyjnych polecanych przez Producentów poszczególnych typów urządzeń drukujących wyszczególnionych
w poszczególnych zadaniach. Oferowane zamienniki muszą być kompatybilne ze sprzętem, do którego zostały zaoferowane, a ich stosowanie nie może naruszać praw gwarancyjnych Producentów urządzeń. W przypadku awarii z winy dostarczonego zużywalnego
materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązuje się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie oraz, pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, łącznic z kosztami wszelkich wymaganych ekspertyz związanych z oceną kwestionowanych materiałów zużywalnych.

                          pełnomocnictwo do podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.

 

∙ Dostarczane produkty muszą być:

              - wolne od wad fizycznych i prawnych;

- pełnowartościowe, wolne od wad technicznych, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) w ramach poszczególnych zadań, a ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych sprzętu.

 - oryginalnie zapakowane, oznakowane etykietą Producenta. Wykonawcy i symbolem pozwalającym na identyfikację ich parametrów, w szczególności wskazywać listę kompatybilnych urządzeń drukujących, wyniki testów wydajności przeprowadzonych z wykorzystaniem znormalizowanego testu zgodnie z minimalną liczbą stron wydruku A4 przy 5% pokryciu określoną w kolumnie nr 3 tabeli - Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy)  oraz okres ważności;

- rozpoznawane przez urządzenie drukujące, przy czym, w przypadku urządzeń drukujących w kolorze, właściwe działanie urządzenia lub produktu, nic może być uwarunkowane koniecznością jednoczesnej wymiany wszystkich kolorów wkładów drukujących.

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Wojciech Kępka tel.: 47 701 34 43;

e-mail: wojciech.kepka@ra.policja.gov.pl;

·         w sprawach formalnych  - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05

e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

 3)  Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

 7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 8)      Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.

 


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy + protokół odbioru.pdf pdf 378.83 2022-07-06 11:22:00 Kryterium
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.docx docx 22.96 2022-07-06 11:22:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia (Wyka zcennik asortymentowo - ilościowy) Załącznik nr 1 dla Zadania nr 1.pdf pdf 448.72 2022-07-06 11:22:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia (Wykaz cennik asortymentowo - ilościowy) Załącznik nr 1 dla Zadania nr 2.pdf pdf 440.57 2022-07-06 11:22:00 Kryterium

Komunikaty

2022-07-13 14:33 Paweł Łyżwiński W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 3 ważne oferty dla Zadania nr 1 i 3 oferty dla Zadania nr 2. Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:

Dla Zadania nr 1
ComCom Olga Kwiatkowska
ul. Frontowa 4b
26-600 Radom
Wartość oferty: 23.737,77 zł brutto.

Dla Zadania nr 2
ZUMAR Zbigniew Grzywiński
ul. Pinokia 8
83-110 Tczew
Wartość oferty: 25.319,55 zł brutto.


Oferty okazały się najkorzystniejsze ponieważ zawierają najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo-ilościowy) Załącznik nr 1 dla Zadania nr 1 1 kpl. - (0)
2 Zadanie nr 2 Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo-ilościowy) Załącznik nr 1 dla Zadania nr 2 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, projekt umowy - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy + prot [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji - Maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 29.07.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie i podpisanie załączonego Formularza ofertowego - Załącznik nr 2 dla zadania na które składana jest oferta. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].docx

(0)
6 Opis przedmiotu zamówienia (Wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy)_ - Proszę o wypełnienie i podpisanie załączonego Opisu przedmiotu zamówienia (Wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy)- Załącznik nr 1 dla zadania na które składana jest oferta. W przypadku Zadania nr 1 i wskazania w Opisie przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) w kolumnie nr 5 tabeli produktu typu zamiennik Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Karty produktu Producenta zawierającą min, następujące informacje: • Producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny; • modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny; • oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod; • wydajność. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 326