Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-07-2022 11:22:00 |
Składania : | 11-07-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo
Wydział
Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: „Zakup i dostawa materiałów
eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim”
z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr2 - 140/ZP/2022 (Rej.:50/L/22)
poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie
zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129 z późn zm.) prowadzonym jako zapytanie
ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym
regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta
Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r.
w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 30125110-5; 30125120-8;
30125100-2; 30124000-4
I.
OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin
realizacji ––
maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
do dnia 29.07.2022 r.
2) Kryteria
wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.
4) Termin
i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w
ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury
Vat.
Uwaga:
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno – prawnym.
5)
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem
na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2.
6) Oferent
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu
terminu składania ofert.
7)
W przypadku braku akceptacji OPZ jak również
niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie
składać oferty!!!
8.
Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych
dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie
zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
· Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 oraz Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) Załącznik nr 1 dla zadań na które składana jest oferta, a w przypadku Zadania nr 1 i wskazania w Opisie przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) w kolumnie nr 5 tabeli produktu typu zamiennik Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Karty produktu Producenta zawierającą min, następujące informacje:
•
Producenta
drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny;
•
modele lub nazwy
urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny;
•
oznaczenie
produktu kompatybilnego, jego kod;
•
wydajność.
W przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub
skanów wymaga
się aby zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
a złożone w języku obcym innym niż język angielski składane są wraz z
tłumaczeniem na język polski.
•
Ze względu na specyfikę przedmiotu
zamówienia Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia poprzez
wyszczególnienie urządzeń drukujących za pomocą nazw urządzeń i symbolu
materiału eksploatacyjnego polecanego przez Producenta urządzenia tzw.
oryginalnego. Podając znaki towarowe urządzeń Zamawiający wskazuje sposób
przygotowania oferty, lak aby zaoferowane przez Wykonawców materiały
eksploatacyjne były bezwzględnie kompatybilne z posiadanymi urządzeniami oraz
posiadały co najmniej wymaganą dla nich minimalną wydajność.
•
Parametry te są
podawane w specyfikacjach poszczególnych urządzeń i materiałów eksploatacyjnych. Specyfikacje produktów oryginalnych są ogólnodostępne dla wszystkich Wykonawców i znajdują się na stronach
internetowych, poszczególnych Producentów- urządzeń. Wskazanie przez Zamawiającego na nazwę, znak firmowy, markę określa minimalne wymagania
co do parametrów technicznych poszczególnych materiałów zamówienia oraz
gwarancji jakości.
•
Zamawiający dopuszcza
zaoferowanie innych odpowiedników rynkowych (zamienników) - przy czym zakres
zamienników ofert odnosić się będzie do co najmniej minimalnych parametrów
oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez Producenta urządzenia dla którego zostały przeznaczone. Ich wydajność i
jakość muszą być co najmniej zgodne lub lepsze z parametrami materiałów eksploatacyjnych
polecanych przez Producentów poszczególnych typów urządzeń drukujących wyszczególnionych
w poszczególnych zadaniach. Oferowane zamienniki muszą być kompatybilne ze sprzętem, do którego zostały zaoferowane, a ich stosowanie nie może naruszać praw
gwarancyjnych Producentów urządzeń. W przypadku awarii z winy dostarczonego
zużywalnego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązuje się do
naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie oraz, pokrycia w całości szkód
jakie awaria ta spowodowała, łącznic z kosztami wszelkich wymaganych ekspertyz
związanych z oceną kwestionowanych materiałów zużywalnych.
•
pełnomocnictwo
do podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.
∙ Dostarczane produkty muszą być:
- wolne
od wad fizycznych i prawnych;
- pełnowartościowe,
wolne od wad technicznych, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) w
ramach poszczególnych zadań, a ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych sprzętu.
- oryginalnie zapakowane, oznakowane etykietą
Producenta. Wykonawcy i symbolem pozwalającym na identyfikację ich parametrów,
w szczególności wskazywać listę kompatybilnych urządzeń drukujących, wyniki
testów wydajności przeprowadzonych z wykorzystaniem znormalizowanego testu zgodnie z minimalną liczbą stron
wydruku A4 przy 5% pokryciu określoną w kolumnie nr 3 tabeli - Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo –
ilościowy) oraz okres ważności;
- rozpoznawane
przez urządzenie drukujące, przy czym, w przypadku urządzeń drukujących w kolorze, właściwe działanie urządzenia lub produktu, nic może być
uwarunkowane koniecznością jednoczesnej wymiany wszystkich kolorów wkładów
drukujących.
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
·
w sprawach merytorycznych – Wojciech Kępka tel.:
47 701 34 43;
e-mail: wojciech.kepka@ra.policja.gov.pl;
·
w sprawach formalnych - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
III.
OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH
ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując
Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs.
w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne
załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki
udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi
zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty
dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów
związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty
składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą
zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie
musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/
usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających
oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia
zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę
najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-07-13 14:33 | Paweł Łyżwiński |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
na
podstawie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
późn
zm.)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
5/2021
z
dnia
13
stycznia
2021r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęły
3
ważne
oferty
dla
Zadania
nr
1
i
3
oferty
dla
Zadania
nr
2.
Po
dokonaniu
badania
i
oceny
złożonych
ofert
Wydział
Łączności
i
Informatyki
KWP
zs.
w
Radomiu
jako
Zamawiający
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
jako
najkorzystniejsza
została
wybrana
oferta
firmy: Dla Zadania nr 1 ComCom Olga Kwiatkowska ul. Frontowa 4b 26-600 Radom Wartość oferty: 23.737,77 zł brutto. Dla Zadania nr 2 ZUMAR Zbigniew Grzywiński ul. Pinokia 8 83-110 Tczew Wartość oferty: 25.319,55 zł brutto. Oferty okazały się najkorzystniejsze ponieważ zawierają najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. |
Komunikaty