Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-07-2022 15:24:00 |
Składania : | 12-07-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-07-2022 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Zamawiający:
Powiat Kamiennogórski
ul. Wł. Broniewskiego 15
58-400 Kamienna Góra
NIP: 614-14-74-708
2. Przedmiot zamówienia:
Określenie wartości pojazdów usuniętych z dróg w trybie art. 130a
ustawy - Prawo o ruchu drogowym, które na mocy postanowienia sądowego stały się
własnością Powiatu Kamiennogórskiego oraz innych pojazdów
i sprzętów stanowiących jego własność wraz z oceną techniczną, kosztorysem z
opisem zasadności lub niezasadności naprawy (dotyczy zadania II) oraz
dokumentacją fotograficzną w podziale na dwa zadania:
Zadanie I – określenie wartości pojazdów usuniętych z dróg w trybie art. 130a ustawy – Prawo o ruchu drogowym, które na mocy postanowienia sądowego stały się własnością Powiatu Kamiennogórskiego:
Zadanie II – określenie wartość innych pojazdów i sprzętów stanowiących własność Powiatu Kamiennogórskiego :
· pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t,
· pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t
· przyczepy rolnicze
· ciągniki rolnicze
· pojazdy specjalne np. zamiatarki, odśnieżarki, posypywarki itp.
· sprzęty do utrzymania dróg powiatowych np. malarki, kosiarki spalinowe, piły łańcuchowe, agregaty prądotwórcze itp.
W związku z podziałem zamówienia na dwa zadania dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Usługa z zakresu określenia wartości pojazdów i sprzętów obejmuje:
a) dojazd do miejsca wyceny pojazdu/sprzętu zlokalizowanego przy ul. Towarowej 43 w Kamiennej Górze (58-400) lub ul. Wł. Broniewskiego 15 w Kamiennej Górze (58 – 400),
b) podjęcie czynności oględzin pojazdu lub sprzętu,
c) wycenę wartości pojazdów lub sprzętu,
d) sporządzenie dokumentacji technicznej oraz fotograficznej wycenianego pojazdu lub sprzętu,
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą specjalizację w zakresie wyceny pojazdów/sprzętu wpisaną na listę rzeczoznawców samochodowych prowadzoną na podstawie art. 79a ustawy – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2022.988 t.j.).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
Wykonawca, który nie spełnia powyższych warunków podlega wykluczeniu z postępowania.
W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy oraz następujących dokumentów:
· aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do jego rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia,
· dokumenty potwierdzające posiadania uprawnień rzeczoznawcy samochodowego.
3. Warunki zamówienia:
3.1. Oferent zobowiąże się do zachowania rzetelności, najwyższej jakości świadczonych usług oraz realizacji każdego zlecenia wyceny pojazdu/sprzętu. Szczegółowe warunki zamówienia zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik nr A i nr B do niniejszego zapytania.
3.2. Określenie wartości pojazdu/sprzętu musi nastąpić w ciągu 14 dni od chwili poinformowania Wykonawcy (telefonicznym lub pisemnym) o konieczności jego wyceny.
Wykonawca, który spełni opisane wyżej wymagania oraz zaproponuje najkorzystniejsze warunki cenowe zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Z firmą wybraną do realizacji zamówienia zostanie podpisana stosowna umowa. Oferty otrzymane po wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę.
Zamawiający będzie realizował zamówienie
zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem,
a Wykonawcy nie będzie służyć roszczenie o realizację zamówienia w wielkościach
podanych
w formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonej procedury w przypadku gdy:
a) nie złożono żadnej oferty,
b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
a Zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej
spośród pozostałych ofert,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenia postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego/interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
4. Termin realizacji umowy: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
5. Ofertę należy złożyć na załączniku nr A do zadania I i/lub na załączniku B do zadania II niniejszego zapytania ofertowego, za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
Ofertę należy złożyć do dnia 12 lipca 2022 r. do godz. 10:00
6. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej:
Wartość oferty brutto – znaczenie 100%.
7. Warunki płatności:
Płatność: Wynagrodzenie będzie wypłacane przez Zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawianej przez Wykonawcę faktury VAT w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury Vat będzie dostarczona Zamawiającemu ocena technicznej i dokumentacja fotograficzna wycenianego pojazdu/sprzętu.
8. Osoba upoważniona do kontaktu:
Iwona Maciejowska, tel. kontaktowy (75) 64 50 120,
9. Dodatkowe informacje:
Zamawiający może zakończyć prowadzone postępowanie bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bez podania przyczyny.
Jarosław Gęborys
Starosta Kamiennogórski
2022-07-12 13:10 | Iwona Maciejowska |
W
postępowaniu
nr
ID.272.2.17.2022
na
"Określenie
wartości
pojazdów
usuniętych
z
dróg
w
trybie
art.
130a
ustawy
-
Prawo
o
ruchu
drogowym,
które
na
mocy
postanowienia
sądowego
stały
się
własnością
Powiatu
Kamiennogórskiego
oraz
innych
pojazdów
i sprzętów stanowiących jego własność wraz z oceną techniczną, kosztorysem z opisem zasadności lub niezasadności naprawy (dotyczy zadania II) oraz dokumentacją fotograficzną", które zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie I – określenie wartości pojazdów usuniętych z dróg w trybie art. 130a ustawy – Prawo o ruchu drogowym, które na mocy postanowienia sądowego stały się własnością Powiatu Kamiennogórskiego: • hulajnoga elektryczna lub urządzenia transportu osobistego, • rower lub motorower, • motocykl, • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t, • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t, • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, • pojazd przewożący materiały niebezpieczne Zadanie II – określenie wartość innych pojazdów i sprzętów stanowiących własność Powiatu Kamiennogórskiego : • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t • przyczepy rolnicze • ciągniki rolnicze • pojazdy specjalne np. zamiatarki, odśnieżarki, posypywarki itp. • sprzęty do utrzymania dróg powiatowych np. malarki, kosiarki spalinowe, piły łańcuchowe, agregaty prądotwórcze itp., wybrano ofertę firmy Eksperci Techniczno Motoryzacyjni "RZECZOZNAWCY - PZM" S.A. Oddział Jelenia Góra, z/s Jeleniej Górze (58-500) przy ul. Wolności 57 - w zakresie zadania I. Była to jedyna złożona oferta w postępowaniu. Zadanie II unieważniono ze względu na błędnie wpisaną na Platformie zakupowej kwotę przez Oferenta. |
Komunikaty