Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-07-2022 12:57:00 |
Składania : | 12-07-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 12-07-2022 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie
ul. Katowicka 122
43-190 Mikołów
NIP: 635-177-32-68
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226 20 54;
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-08-29 14:27 | Patrycja Godlewska | Informacja o wyborze oferty. |
2022-08-11 11:51 | Patrycja Godlewska | Informacja o unieważnieniu cz. 6 i cz. 7. |
2022-08-08 13:03 | Patrycja Godlewska | Informacja z otwarcia ofert dodatkowych w części 7: JAJA. |
2022-08-02 15:17 | Patrycja Godlewska | Informacja o unieważnieniu cz. 8. |
2022-07-12 15:02 | Patrycja Godlewska | Informacja z otwarcia ofert. |
2022-07-12 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
przedmiotu
umowy
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć:
317
455,03
zł
brutto.
W
tym: Część 1: Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny: 74 810,00 zł brutto Część 2: Mięso drobiowe: 43 889,00 zł brutto Część 3: Nabiał: 25 690,03 zł brutto Część 4: Warzywa i owoce: 48 079,00 zł brutto Część 5: Mrożonki: 21 461,30 zł brutto Część 6: Różne produkty spożywcze: 43 884,70 zł brutto Część 7: Jaja: 4 550,00 zł brutto Część 8: Pieczywo: 3 398,50 zł brutto Część 9: Ryby: 36 690,00 zł brutto Część 10: Dania gotowe (świeże): 15 002,50 zł brutto |
2022-07-08 14:46 | Patrycja Godlewska | W związku z otrzymanym pytaniem Wykonawcy, Zamawiający publikuje wyjaśnienia treści SWZ. |
2022-07-07 14:45 | Patrycja Godlewska |
W
załączeniu:
- Zmiana treści SWZ, - załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy - po zmianie. |
Komunikaty