Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-05-2022 09:34:00 |
Składania : | 07-06-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych – tonerów i tuszy do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Gminy Grudziądz zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego postępowania.
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Okres gwarancji: 12 miesięcy.
4. Warunki płatności: na podstawie faktur częściowych, do 30 dni od dnia dostarczenia partii zamawianych materiałów wraz z fakturą VAT.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Przedmiotem postępowania jest zakup oraz dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych – tonerów i tuszy do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
2) Zamawiający wymaga, aby towar będący
przedmiotem zamówienia
był nieregenerowany, fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu jednostkowym,
zawierającym etykiety wskazujące typ i model urządzenia do którego jest
przeznaczony, z ważnym terminem przydatności do użycia. Muszą również posiadać
znak firmowy (logo) producenta. Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany
Zamawiający uznaje produkt nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń
zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddany procesowi ponownego napełniania
i wymiany jakichkolwiek elementów, w szczelnej folii i w nienaruszonych
opakowaniach fabrycznych.
3) Dostarczane materiały eksploatacyjne (tusze, tonery) oraz inne wymienne części mają być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych.
4) Zaoferowane tonery, kasety i tusze muszą pochodzić od producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony. Zamawiający nie dopuszcza stosowania zamienników, za wyjątkiem:
a) Panasonic KX-FAT411E – dopuszczalny zamiennik
b) Epson C13S050689 – dopuszczalny zamiennik
5) Oferent, który wygra postępowanie zostanie związany Umową na czas określony tj. na okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
6) Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb na wskazany adres e-mail dostawcy.
7) Zamawiający informuje, że zamówienia składane będą maksymalnie do godziny 12:00, a w związku z godzinami urzędowania Zamawiającego dopuszcza się dostawy następnego dnia roboczego od poniedziałku do czwartku do godz. 14.30, a w piątki do godz. 12:00. W przypadku złożenia zamówienia częściowego w piątek, zamówiony towar należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w poniedziałek do godz. 14:30.
8) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar określony w zamówieniu na własny koszt, w godzinach pracy jednostki Zamawiającego.
9)
Szacowana ilość oraz rodzaj tuszy i
tonerów został określony w Załączniku
nr 1 będącym integralną częścią niniejszego zapytania.
10) Oferenci w formularzu "Pozycje zakupowe" podają ceny jednostkowe brutto za jedną sztukę konkretnego rodzaju tonera dla konkretnego sprzętu (Brother, Panasonic, Epson lub HP)
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-09 08:00 | Weronika Chałubowicz | W załączeniu zestawienie ofert złożonych w postępowaniu. |
2022-06-03 13:10 | Weronika Chałubowicz |
W
związku
z
zapytaniem
od
potencjalnego
dostawcy,
zamawiający
informuje,
że
zmianie
uległ
pkt
5
ppkt
7
treści
zapytania
ofertowego. Przesunięto termin składania ofert do 07.06.2022 r. godz. 11:00 |
Komunikaty