- Strona główna
- Postępowanie ID 616684
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 616684 :
PZ/14/2021 Remont kogeneratora G1 typu HE-SEC-365/455-MG 365-B
Wystawiający
-
UżytkownikAneta Oleś
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-05-24 11:44:00
-
Składania2022-05-31 09:00:00
-
Otwarcie ofert2022-05-31 09:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FA
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie remontu R2 agregatu kogeneracyjnego typu
HE-SEC-365/455-MG 365-B o mocy 408 KVA( 360 kW), napięciu znamionowym 400 V,
zainstalowanego na terenie Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach, 44-100 Gliwice ul.
Edisona 16.
2. Kod CPV: 50532300-6-
Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
3. Termin
realizacji: 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
4. Gwarancja:
12 miesięcy
5. Warunki
udziału w postępowaniu:
1) Wiedza i
doświadczenie:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał minimum dwie usługi polegające na wykonaniu remontu generalnego agregatu kogeneracyjnego o mocy nie mniejszej niż 360 kWe, który pracuje na gazie typu Biogaz: w tym co najmniej jednego wyposażonego w silnik MAN.
2) Osoby zdolne do realizacji
zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia: Wykonawca musi wykazać iż dysponuje co najmniej 4 pracownikami posiadającymi świadectwa kwalifikacji SEP ( G1,G2,G3,E1,E2,E3), oraz dysponuje co najmniej 2 pracownikami którzy są przeszkoleni w zakresie obsługi i serwisowania silników przemysłowych MAN (kwalifikacje potwierdzone imiennym certyfikatem).
6. Wykaz dokumentów, które należy
złożyć wraz z ofertą:
a) Formularz ofertowy – Załącznik
nr 1 do zapytania ofertowego,
b) Wykaz usług potwierdzających
spełnienie warunku przedstawionego w punkcie 5. ppkt 1 - wykonanych w okresie
ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi,
że usługi zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do MP.
c) Wykaz osób wyznaczonych do
wykonania zamówienia, potwierdzający spełnienie warunków postawionych w pkt. 5
ppk 2 MP – załącznik nr 5 do MP,
d) Dokumenty potwierdzające
posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień
niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 5 ppkt 2 MP.
7. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający przewiduje wykluczenie
wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z
postępowania,
b) wobec których zaistniały
przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz.
835).
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż mając na
uwadze treść art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31
lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku
z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, niezależnie od
wyniku postępowania, będzie zobligowany do odmowy zawarcia umowy z podmiotem
spełniającym kryteria z tego przepisu, o ile nie zaistnieje prawem dopuszczalny
wyjątek
UWAGA:
Wykonawca musi posiadać centrum
monitoringu 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu,
gdzie kontrolowane są parametry pracy silnika i w razie awarii czas reakcji
serwisu 4 h po zgłoszeniu awarii jeżeli usterki nie można usunąć zdalnie przez
połączenie internetowe
Załączniki do postępowania:
• Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do MP,
• Opis przedmiotu zmówienia - Załącznik
nr 2 do MP,
• Wzór umowy – Załącznik nr 3 do MP,
• Wykaz usług – Załącznik nr 4 do MP,
• Wykaz osób – Załącznik nr 5 do MP,
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-06-15
14:30:59
|
Aneta Oleś |
Raport
wyboru
ofert
w
załączeniu.
Załączniki |
2022-05-31
11:30:18
|
Agnieszka Stolarska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
