Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-05-2022 13:26:00 |
Składania : | 26-05-2022 13:15:00 |
Otwarcia : | 26-05-2022 13:20:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa naprawy trzech Urządzeń do zdjęć sygnalitycznych zainstalowanych w KPP Sokołów Podl., KPP Sochaczew, KPP Grójec
3. Termin realizacji zamówienia:
- do 30 dni od dnia zawarcia umowy
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych tj. tylko na wykonanie naprawy jednego stanowiska
Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który
złoży najkorzystniejszą ofertę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy
zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów
i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:
- oświadczenie że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie napraw stanowisk do zdjęć sygnalitycznych będących na wyposażeniu Policji
7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: w załączeniu
W przypadku gdy wartość udzielanego zamówienia nie będzie przekraczać kwoty 5.000,00 zł brutto, Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia bez zawierania umowy.
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: nie dotyczy
9. Warunki
gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy): zgodnie z projektem umowy
10. Sposób przygotowania oferty: pisemnie w języku polskim.
Ofertę stanowić będą:
- Parafowany projekt umowy
- wypełniony i podpisany załącznik numer 1 do projektu umowy
- ceny w PLN
- oświadczenie o których mowa w pkt. 6
Zamawiający nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za pośrednictwem poczty e-mail.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia drugiego etapu (negocjacji) po zakończeniu pierwszego etapu.
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Dostawcy/Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona niekompletna
· Zamawiający zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Wykonawców przesyłających oferty handlowe, informacje o produktach lub usługach w celu prowadzonego postępowania zakupowego, a dane zakupowe najkorzystniejszego pod względem złożonych ofert Wykonawcy do celów realizacji umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia, w przypadku gdy uzyskana najkorzystniejsza oferta cenowa przekroczy kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części zamówienia.
Komunikaty