Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.ZO.271.26.2022.JFD Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

Joanna Forster-Delikowska
Gmina Santok
Termin:
Zamieszczenia : 09-05-2022 16:56:00
Składania : 13-05-2022 12:00:00
Otwarcia : 13-05-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 95 728-75-17

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁ. NR 1_formularz ofertowy.doc doc 68.5 2022-05-09 16:56:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 2_wykaz ilościowy.docx docx 15.5 2022-05-09 16:56:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 3_protokół końcowego odbioru.docx docx 46.73 2022-05-09 16:56:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 4_wykaz wykonanych usług.doc doc 87.5 2022-05-09 16:56:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 5_podwykonawca.doc doc 51 2022-05-09 16:56:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 6_Oświadczenie.docx docx 36.39 2022-05-09 16:56:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 7_protokół odbioru prac.doc doc 57 2022-05-09 16:56:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 8_projekt umowy.doc doc 147 2022-05-09 16:56:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe_folia rolnicza.docx docx 56.26 2022-05-09 16:56:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 4_wykaz wykonanych usług.doc doc 87.5 2022-05-09 16:56:00 Kryterium
ZAŁ. NR 6_Oświadczenie.docx docx 36.39 2022-05-09 16:56:00 Kryterium
ZAŁ. NR 1_formularz ofertowy.doc doc 68.5 2022-05-09 16:56:00 Kryterium
ZAŁ. NR 4_wykaz wykonanych usług.doc doc 87.5 2022-05-09 16:56:00 Kryterium
ZAŁ. NR 5_podwykonawca.doc doc 51 2022-05-09 16:56:00 Kryterium
ZAŁ. NR 6_Oświadczenie.docx docx 36.39 2022-05-09 16:56:00 Kryterium
unieważnienie.pdf pdf 312.4 2022-05-16 16:45:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-16 16:45 Joanna Forster-Delikowska Gmina Santok zawiadamia o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego z dnia 9 maja 2022r., znak: RRG.ZO.271.26.2022.JFD, którego przedmiotem było: „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag"

unieważnienie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 folia rolnicza załadunek, transport i przekazanie odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwienia 1 tona - (0)
2 siatka do owijania balotów załadunek, transport i przekazanie odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwienia 1 tona - (0)
3 sznurek do owijania balotów załadunek, transport i przekazanie odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwienia 1 tona - (0)
4 opakowania po nawozach załadunek, transport i przekazanie odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwienia 1 tona - (0)
5 opakowania typu BIG-BAG załadunek, transport i przekazanie odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwienia 1 tona - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 10 czerwca 2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki udziału w postępowaniu - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w ramach stosownych zezwoleń, koncesji w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) przedłożą wykaz zrealizowanych usług w przeciągu trzech ostatnich lat, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, e) posiadają niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, f) Zamawiający uzna warunki powyżej wymienione za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnieniu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁ. NR 4_wykaz wyko [...].doc

ZAŁ. NR 6_Oświadczen [...].docx

(0)
6 Sposób rozliczenia zadania - Wykonawca po zakończeniu zadania zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji rozliczeniowej z przeprowadzonych prac, w zakresie: 1) spisania z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru prac (załącznik nr 7). Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane: a) imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarcza odpady; b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady; c) datę odbioru; d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: folia rolnicza, siatki do owijania balotów, sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach, opakowania typu Big-Bag; e) podpis właściciela/użytkownika, f) podpis Wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę, g) pieczęć firmową Wykonawcy; 2) sporządzenia czytelnej, o dobrej jakości, dokumentacji fotograficznej w postaci kolorowych zdjęć (zgranych na płycie CD), ilustrujących cały przebieg realizacji zadania; 3) przedłożenia Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego zadania (załącznik nr 3) zawierającego: a) adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, b) wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big-Bag, c) oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach; 4) udokumentowania przekazania odpadów na składowisko w postaci KPO oraz KEO wygenerowanych poprzez system teleinformatyczny BDO; 5) oryginału faktury wystawionej za wykonaną usługę. 2. Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. (0)
7 Termin przedłożenia dokumentacji rozliczeniowej - Przedłożenie pełnej dokumentacji rozliczeniowej po wykonanej usłudze winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 czerwca 2022 roku (włącznie). (0)
8 Sposób przygotowania oferty - 1) Oferta powinna zawierać: a) formularz ofertowy załączony do zapytania ofertowego (załącznik nr 1), b) dokument poświadczający posiadane uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. decyzje, koncesje, zezwolenie lub licencję, wpis do BDO; c) w zakresie weryfikacji przez Zamawiającego wiedzy i doświadczenia Wykonawcy wymagane jest przedłożenie wykazu wykonywanych usług z okresu ostatnich trzech lat prowadzonej działalności, w którym wykaże usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia (załącznik nr 4); d) oświadczenie w przypadku zamierzenia zatrudnienia podwykonawcy (załącznik nr 5); e) oświadczenie o posiadanych uprawnieniach (załącznik nr 6), f) aktualny odpis z właściwego rejestru KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania oferty; 2) Oferta cenowa wraz z wymaganymi przez Zamawiającego załącznikami winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. 3) Wykonawca przy sporządzaniu oferty jest zobowiązany do wzięcia pod uwagę wszystkich czynników mogących wpłynąć na koszty realizacji zamówienia, w tym koszty transportu, załadunku i unieszkodliwienia odpadów.

ZAŁ. NR 1_formularz [...].doc

ZAŁ. NR 4_wykaz wyko [...].doc

ZAŁ. NR 5_podwykonaw [...].doc

ZAŁ. NR 6_Oświadczen [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 358