Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-05-2022 09:55:00 |
Składania : | 12-05-2022 11:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez
Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Przedmiotem zamówienia jest usługa
czyszczenia podciśnieniowego i dezynfekcja central wentylacji kuchennej
tłuszczowej nawiew i wyciąg 4 szt.
Etapy prac:
- zabezpieczenie obszaru
wykonywanej usługi,
- demontaż elementów central
niezbędnych do przeprowadzenia usługi,
- oczyszczenie podciśnieniowe i
dezynfekcja central wentylacyjnych i ich poszczególnych elementów: żaluzji,
komór centrali, wirników central, wymienników cieplnych, odzysku ciepła,
- wymiana wkładów filtracyjnych
(materiał Wykonawcy),
- montaż zdemontowanych elementów.
W ramach usługi Wykonawca wykona
dokumentację zdjęciową (przed i po usłudze) oraz wystawi protokół zdawczo-odbiorczy.
Zamawiający umożliwia odbycie przez
wykonawcę składającego ofertę wizji lokalnej. Wizja lokalna przeprowadzana
będzie w dni robocze, w godzinach 9:00÷14:00, nie później niż na dzień przed
dniem składania ofert, pod warunkiem wcześniejszego przesłania zamawiającemu
wniosku o uczestniczenie w wizji lokalnej. Wniosek składać należy przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/as_warszawa_bialoleka poprzez
formularz „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”, wraz z podaniem danych: imię i nazwisko, nazwa i adres
wykonawcy, numer telefonu kontaktowego, termin uczestnictwa w wizji lokalnej
(data i godzina).
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację
zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub prosimy o kontakt z:
a) Rafał Jasiński - email: rafal.jasinski2@sw.gov.pl;
tel. 223217548,
b) Bartłomiej Sadowski - e-mail:
bartlomiej.sadowski@sw.gov.pl; tel. 223217456.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
Komunikaty