Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.041.4.2021 Dostawa tablic informacyjnych dot. zadań realizowanych z Rządowego Funduszu Polski Ład - Programu Inwestycji Strategicznych.

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 07-04-2022 13:39:00
Składania : 15-04-2022 12:00:00
Otwarcia : 15-04-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.       Zamawiający: Powiat Kamiennogórski z/s w Kamiennej Górze przy
ul. Wł. Broniewskiego 15, NIP: 614-14-74-708, REGON: 230821300.

2.       Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie i dostawa sześciu jednostronnych tablic informacyjnych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

Kod CPV: 30195000-2

3.       Termin i miejsce dostawy zamówienia: 

               3.1. termin – nie później niż do dnia 04.05.2022 r.

               3.2. miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15.

4.       Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 

Cena oferty. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.

5.       Miejsce i sposób składania ofert: wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.

6.       Termin składania ofert:

do dnia 15.04.2022 r. do godz. 12:00.

7.       Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 

-        posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-        posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,

-        dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-        znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 

8.       Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

-        pełną nazwę Wykonawcy,

-        dane teleadresowe Wykonawcy, t.j. adres oferenta, numer telefonu, adres e-mail, NIP, REGON,

-        cenę ofertową brutto,

-        datę sporządzenia oferty

Oferta musi być podpisana przez osoby do tego upoważnione.

Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.

9.       Osoba do kontaktu: Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452, e-mail: agnieszka.lawniczak@kamienna-gora.pl

10.   Klauzula informacyjna RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

             1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski, ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;

             2)      inspektor ochrony danych osobowych – e-mail: iod@kamienna-gora.pl;

           3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, na wykonanie i dostawę dwóch tablic informacyjnych, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;

          4)      odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania – oferty od chwili otwarcia ofert; 

            5)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia dokonania płatności końcowej;

          6)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

           7)      posiada Pani/Pan:

      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 

          8)      nie przysługuje Pani/Panu:

      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

11.   Inne istotne postanowienia:

-        przedmiotowe zapytanie ofertowe oraz określone w nim warunki mogą zostać przez Zamawiającego zmienione lub odwołane,

-        Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz że
w niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej określone w tej ustawie,

-        Zamawiający informuje, że jeśli w określonym w pkt 7 terminie nie wpłynie  minimum 1 ważna oferta, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 

Załączniki:

-        Nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,

-        Nr 2 – wzór formularza oferty,

-        Nr 3 – projekt tablicy informacyjnej.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 184.61 2022-04-07 13:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Formularz oferty.docx docx 19.03 2022-04-07 13:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Projekt tablicy informacyjnej.pdf pdf 629.98 2022-04-07 13:39:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-04-20 10:18 Agnieszka Ławniczak Zamawiający informuje, że w wyniku badania i oceny złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert, jako najkorzystniejszą wybrał ofertę Wykonawcy:
Anna Hajduk prowadząca: MAL-ART Anna Hajduk z/s Kwidzyn (82-500), ul. Ogrodowa 14; cena 1 291,50 złotych.
2022-04-15 13:01 Agnieszka Ławniczak Zamawiający zawiadamia, że otwarcie ofert odbyło się w dniu 15.042022 r. na platformie elektronicznej.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Marek Kubełka prowadzący: "ARETON" Marek Kubełka z/s ul. Ogrodowa 5, 82-500 Mareza; cena 1 771,20 zł,
2) Grzegorz Fryga prowadzący: Studio ECHO Grzegorz Fryga z/s ul. Prusa 41, Głogów; cena 1 446,48 zł,
3) Janusz Ciosek prowadzący: PPHU Wielka Reklama Janusz Ciosek z/s ul. ks. J. Popiełuszki 13, 98-300 Wieluń; cena 2 306,25 zł,
4) Julian Tłuszcz prowadzący: Warsztat Graficzny Julian Tłuszcz z/s ul. Zawiszy Czarnego 15, 32-091 Kończyce; cena 2 974,00 zł,
5) Anna Zommer prowadząca: Montownia produkcja reklam Anna Zommer z/s ul. Główna 88, 95-080 Tuszyn; cena 4 442,76 zł,
6) Maciej Palion prowadzący: MM Maciej Palion z/s ul. B. Prusa 12a, 43-460 Wisła; cena 1 815, 48 zł,
7) WIMED Sp. z o. o., Sp. K. z/s ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów; cena 2 907,72 zł,
8) Wiesław Piasecki prowadzący: Elektro-Szyld Wyrób i Montaż Reklam Wiesław Piasecki z/s ul. Legionów Piłsudskiego 4a, 32-800 Brzesko; cena 1 722,00 zł,
9) Sylwiusz Gruś prowadzący: 3R Agencja Reklamowo - Marketingowa Sylwiusz Gruś z/s ul. Wilcza 8/1, 56-120 Brzeg Dl.; cena 4 797,00 zł,
10) Krzysztof Gabory prowadzący: Zakład Reklamowy Znaki pl Krzysztof Gabory z/s Nyska 22, 48-835 Otmuchów; cena 2 619,90 zł,
11) Drukarnia Wielkoformatowa City Druk Sp. z o. o. z/s ul. Parkowa 4, 58-302 Wałbrzych; cena 1 476,00 zł,
12) Beta Duda prowadząca: PHU MAD Beata Duda z/s ul. Trzech Kotwic 6, 49-300 Brzeg; cena 1 597,77 zł,
13) Anna Hajduk prowadząca: Pracownia Reklamy MAL-ART Anna Hajduk z/s ul. Ogrodowa 14, 82-500 Kwidzyn; cena 1 291,50 zł.
2022-04-15 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 100,00 złotych brutto.
2022-04-08 07:40 Agnieszka Ławniczak Zamawiający dokonuje zmiany Zapytania ofertowego na Dostawę tablic informacyjnych dot. zadań realizowanych z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych w ten sposób, że:
1. w pkt 2:
jest:
"Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie i dostawa sześciu jednostronnych tablic informacyjnych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego"
a powinno być:
"Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie i dostawa trzech jednostronnych tablic informacyjnych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego".

Zmiana jest wiążąca dla stron.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tablice informacyjne Wg Załącznika Nr 1; Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 3 szt. Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Nie później niż do dnia 04.05.2022 r. od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 2593