Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-04-2022 13:39:00 |
Składania : | 15-04-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 15-04-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Zamawiający: Powiat Kamiennogórski z/s w
Kamiennej Górze przy
ul. Wł. Broniewskiego 15, NIP: 614-14-74-708, REGON: 230821300.
2. Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie i dostawa sześciu jednostronnych tablic informacyjnych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Kod CPV: 30195000-2
3. Termin i miejsce dostawy zamówienia:
3.1. termin – nie później niż do dnia 04.05.2022 r.
3.2. miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15.
4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Cena oferty. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.
5. Miejsce i sposób składania ofert: wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.
6. Termin składania ofert:
do dnia 15.04.2022 r. do godz. 12:00.
7. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
- posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
- dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
- pełną nazwę Wykonawcy,
- dane teleadresowe Wykonawcy, t.j. adres oferenta, numer telefonu, adres e-mail, NIP, REGON,
- cenę ofertową brutto,
- datę sporządzenia oferty
Oferta musi być podpisana przez osoby do tego upoważnione.
Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
9. Osoba do kontaktu: Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452, e-mail: agnieszka.lawniczak@kamienna-gora.pl
10. Klauzula informacyjna RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski, ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;
2) inspektor ochrony danych osobowych – e-mail: iod@kamienna-gora.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, na wykonanie i dostawę dwóch tablic informacyjnych, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;
4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania – oferty od chwili otwarcia ofert;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia dokonania płatności końcowej;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Inne istotne postanowienia:
- przedmiotowe zapytanie ofertowe oraz określone w nim warunki mogą zostać przez Zamawiającego zmienione lub odwołane,
-
Zamawiający
informuje, że niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz że
w niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej
określone w tej ustawie,
- Zamawiający informuje, że jeśli w określonym w pkt 7 terminie nie wpłynie minimum 1 ważna oferta, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
Załączniki:
- Nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,
- Nr 2 – wzór formularza oferty,
- Nr 3 – projekt tablicy informacyjnej.
2022-04-20 10:18 | Agnieszka Ławniczak |
Zamawiający
informuje,
że
w
wyniku
badania
i
oceny
złożonych
w
przedmiotowym
postępowaniu
ofert,
jako
najkorzystniejszą
wybrał
ofertę
Wykonawcy:
Anna Hajduk prowadząca: MAL-ART Anna Hajduk z/s Kwidzyn (82-500), ul. Ogrodowa 14; cena 1 291,50 złotych. |
2022-04-15 13:01 | Agnieszka Ławniczak |
Zamawiający
zawiadamia,
że
otwarcie
ofert
odbyło
się
w
dniu
15.042022
r.
na
platformie
elektronicznej.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy: 1) Marek Kubełka prowadzący: "ARETON" Marek Kubełka z/s ul. Ogrodowa 5, 82-500 Mareza; cena 1 771,20 zł, 2) Grzegorz Fryga prowadzący: Studio ECHO Grzegorz Fryga z/s ul. Prusa 41, Głogów; cena 1 446,48 zł, 3) Janusz Ciosek prowadzący: PPHU Wielka Reklama Janusz Ciosek z/s ul. ks. J. Popiełuszki 13, 98-300 Wieluń; cena 2 306,25 zł, 4) Julian Tłuszcz prowadzący: Warsztat Graficzny Julian Tłuszcz z/s ul. Zawiszy Czarnego 15, 32-091 Kończyce; cena 2 974,00 zł, 5) Anna Zommer prowadząca: Montownia produkcja reklam Anna Zommer z/s ul. Główna 88, 95-080 Tuszyn; cena 4 442,76 zł, 6) Maciej Palion prowadzący: MM Maciej Palion z/s ul. B. Prusa 12a, 43-460 Wisła; cena 1 815, 48 zł, 7) WIMED Sp. z o. o., Sp. K. z/s ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów; cena 2 907,72 zł, 8) Wiesław Piasecki prowadzący: Elektro-Szyld Wyrób i Montaż Reklam Wiesław Piasecki z/s ul. Legionów Piłsudskiego 4a, 32-800 Brzesko; cena 1 722,00 zł, 9) Sylwiusz Gruś prowadzący: 3R Agencja Reklamowo - Marketingowa Sylwiusz Gruś z/s ul. Wilcza 8/1, 56-120 Brzeg Dl.; cena 4 797,00 zł, 10) Krzysztof Gabory prowadzący: Zakład Reklamowy Znaki pl Krzysztof Gabory z/s Nyska 22, 48-835 Otmuchów; cena 2 619,90 zł, 11) Drukarnia Wielkoformatowa City Druk Sp. z o. o. z/s ul. Parkowa 4, 58-302 Wałbrzych; cena 1 476,00 zł, 12) Beta Duda prowadząca: PHU MAD Beata Duda z/s ul. Trzech Kotwic 6, 49-300 Brzeg; cena 1 597,77 zł, 13) Anna Hajduk prowadząca: Pracownia Reklamy MAL-ART Anna Hajduk z/s ul. Ogrodowa 14, 82-500 Kwidzyn; cena 1 291,50 zł. |
2022-04-15 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 100,00 złotych brutto. |
2022-04-08 07:40 | Agnieszka Ławniczak |
Zamawiający
dokonuje
zmiany
Zapytania
ofertowego
na
Dostawę
tablic
informacyjnych
dot.
zadań
realizowanych
z
Rządowego
Funduszu
Polski
Ład
–
Programu
Inwestycji
Strategicznych
w
ten
sposób,
że:
1. w pkt 2: jest: "Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie i dostawa sześciu jednostronnych tablic informacyjnych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego" a powinno być: "Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie i dostawa trzech jednostronnych tablic informacyjnych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego". Zmiana jest wiążąca dla stron. |
Komunikaty