Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PROW/56/2022 Usługa zagospodarowania odpadu o kodzie 17 03 80 (papa odpadowa)

Piotr Stolarski
Prowod Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 04-04-2022 12:48:00
Składania : 12-04-2022 12:00:00
Otwarcia : 12-04-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania ofert na: "Usługa zagospodarowania odpadu o kodzie 17 03 80 (papa odpadowa)"


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.


Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia:

1. Masa odpadów – około 16 Mg do końca 2022r. – w zależności od ilości dostarczanych odpadów przez mieszkańców. Jest to ilość szacunkowa, którą należy wziąć uwagę przy sporządzaniu oferty. Zamawiający nie jest w stanie bezwzględnie tej ilości zagwarantować. Wykonawcy w związku z tym nie przysługuje prawo do jakichkolwiek roszczeń z tytułu dostarczenia przez Zamawiającego do zagospodarowania ilości mniejszych niż szacowane.

2. Odpady są zbierane i magazynowane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów w Chróścicach, w kontenerze Kp-7. W tym też kontenerze Zamawiający dostarczałby je własnym transportem na wskazaną instalację Wykonawcy.

3. Masa jednego kontenera KP7 – od 2 Mg do 3 Mg – w zależności od rozdrobnienia odpadów.

4. Szacunkowo zbieranych byłoby około 1 kontenera Kp-7 odpadowej papy na miesiąc.

5. Miejsce odpowiednie dla dowozu odpadów przez Zamawiającego powinno znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Rynek 4, 46-082 Kup licząc po drogach publicznych umożliwiających transport ciężarowy. W ofercie należy wskazać adres, pod który Zamawiający miałby dowozić odpad.

6. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów dostarczonych przez Zamawiającego poprzez umożliwienie wjazdu pojazdów na teren Wykonawcy i ich ważenia na zalegalizowanej wadze. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zatwierdzającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy w Bazie Danych o Odpadach w dniu zrealizowania dostawy. 

7. Wykonawca winien posiadać odpowiednie zezwolenia właściwych organów umożliwiające pełną realizację przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

8. Wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia instalacje Wykonawcy do przetwarzania odpadów muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa, w szczególności przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów ustawy o odpadach.

9. Strony zobowiązują się do prowadzenia ewidencji odpadów za pośrednictwem indywidualnego konta w BDO, wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach.

10. Na prowadzenie PSZOK i składowiska odpadów w Chróścicach Zamawiający posiada pozwolenie zintegrowane nr DOSIII.7222.45.2017.JZ z dnia 15 stycznia 2018 r. zmienione decyzją nr DOŚ-III.7222.47.2019.JZ z dnia 28 września 2020 r.


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: do 31.12.2022r.


Klauzula informacyjna RODO udostępniona została pod adresem: klauzula-informacyjna-dla-oferentow-platformy-zakupowej.pdf (prowod.pl)


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zagospodarowanie papy odpadowej (17 03 80) Zagospodarowanie papy odpadowej (17 03 80) 16 tona - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić. (0)
3 Adres instalacji dla dowozu odpadów przez Zamawiającego - Adres instalacji odpowiedni dla dowozu odpadów przez Zamawiającego wraz z podaniem odległości w kilometrach od Prowod Sp. z o. o., ul. Rynek 4, 46-082 Kup. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 341