Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-04-2022 12:48:00 |
Składania : | 12-04-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-04-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania ofert na: "Usługa zagospodarowania odpadu o kodzie 17 03 80 (papa odpadowa)"
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Masa odpadów – około 16 Mg do końca 2022r. – w zależności od ilości dostarczanych odpadów przez mieszkańców. Jest to ilość szacunkowa, którą należy wziąć uwagę przy sporządzaniu oferty. Zamawiający nie jest w stanie bezwzględnie tej ilości zagwarantować. Wykonawcy w związku z tym nie przysługuje prawo do jakichkolwiek roszczeń z tytułu dostarczenia przez Zamawiającego do zagospodarowania ilości mniejszych niż szacowane.
2. Odpady są zbierane i magazynowane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów w Chróścicach, w kontenerze Kp-7. W tym też kontenerze Zamawiający dostarczałby je własnym transportem na wskazaną instalację Wykonawcy.
3. Masa jednego kontenera KP7 – od 2 Mg do 3 Mg – w zależności od rozdrobnienia odpadów.
4. Szacunkowo zbieranych byłoby około 1 kontenera Kp-7 odpadowej papy na miesiąc.
5. Miejsce odpowiednie dla dowozu odpadów przez Zamawiającego powinno znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Rynek 4, 46-082 Kup licząc po drogach publicznych umożliwiających transport ciężarowy. W ofercie należy wskazać adres, pod który Zamawiający miałby dowozić odpad.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów dostarczonych przez Zamawiającego poprzez umożliwienie wjazdu pojazdów na teren Wykonawcy i ich ważenia na zalegalizowanej wadze. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zatwierdzającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy w Bazie Danych o Odpadach w dniu zrealizowania dostawy.
7. Wykonawca winien posiadać odpowiednie zezwolenia właściwych organów umożliwiające pełną realizację przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia instalacje Wykonawcy do przetwarzania odpadów muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa, w szczególności przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów ustawy o odpadach.
9. Strony zobowiązują się do prowadzenia ewidencji odpadów za pośrednictwem indywidualnego konta w BDO, wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach.
10. Na prowadzenie PSZOK i składowiska odpadów w Chróścicach Zamawiający posiada pozwolenie zintegrowane nr DOSIII.7222.45.2017.JZ z dnia 15 stycznia 2018 r. zmienione decyzją nr DOŚ-III.7222.47.2019.JZ z dnia 28 września 2020 r.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 31.12.2022r.
Klauzula informacyjna RODO udostępniona została pod adresem: klauzula-informacyjna-dla-oferentow-platformy-zakupowej.pdf (prowod.pl)
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty