Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 29/ZP/2022 „Remont pomieszczeń SPK Policji – opracowanie dokumentacji projektowej”.

Termin:
Zamieszczenia : 25-02-2022 13:52:00
Składania : 04-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 04-03-2022 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zaproszenie do złożenia oferty

dot. udzielenia zamówienia

wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r.

- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019)


1. Zamawiający: Wydział Inwestycji i Remontów KWP z/s w Radomiu


  1. Opis przedmiotu zamówienia: „Remont pomieszczeń SPK Policji – opracowanie dokumentacji projektowej”.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2


  1. Termin realizacji zamówienia:

    Dokumentacja projektowa do 60 dni od podpisania umowy


  1. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Leszek Gut tel: 47 701 23 53

                                                                             Wiesław Mandecki tel: 47 701 21 68

                                                                             Jan Milczarczyk tel: 47 701 23 66


  1. Kryteria wyboru ofert: 100 % cena


  1. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów
    i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:

    a) Formularz ofertowy

    b) Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – wg załącznika

    c) Oświadczenie RODO – wg załącznika


  1. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*:… w załączeniu….

    Zawarcie umowy powinno nastąpić w terminie 5 dni od dnia następnego, po dniu wyłonienia wykonawcy i ogłoszeniu informacji o wyborze wykonawcy


  1. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia: ………nie dotyczy……………


  1. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy) *: ………zgodnie z umową……………


  1. Sposób przygotowania oferty: na załączonym formularzu oferty – złożenie w postaci elektronicznej na platformie zakupowej. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie składniki i koszty związane z wykonaniem zamówienia.

  2. Miejsce i termin złożenia ofert: https://platformazakupowa.pl (https://platformazakupowa.pl.pn/kwp_radom)

    Sekretariat Wydziału Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu

    ul. 11 – go Listopada 37/59, 26-600 Radom, adres email: wir.kwp@ra.policja.gov.pl

    w terminie do dnia 04.03.2022 r. godzina 10:00

  3. Termin otwarcia ofert**: 04.03.2022 r. godzina 10:30


  1. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

  2. Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji
    w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty.

  3. W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (zwanego dalej RODO), Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawców przesyłających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11-lisopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego, a dane osobowe/zakupowe najkorzystniejszego pod względem złożonych ofert Wykonawcy do celów realizacji umowy.

  4. Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2018 poz. 2191).

  5. Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie za pośrednictwem Platformy innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Planowany układ pomieszczeń.pdf pdf 1131.2 2022-02-25 13:52:00 Postępowanie
oswiadczenia rodo.doc doc 41.96 2022-02-25 13:52:00 Postępowanie
OŚWIADCZENIE.doc doc 4.49 2022-02-25 13:52:00 Postępowanie
Projekt umowy remont pomieszczeń SPK Policji RADOM 2022.pdf pdf 567.91 2022-02-25 13:52:00 Postępowanie
Przekrój.jpg jpg 414.34 2022-02-25 13:52:00 Postępowanie
Układ pomieszczeń.jpg jpg 339.46 2022-02-25 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 390.36 2022-02-25 13:52:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 FORMULARZ OFERTOWY SPKP.docx docx 10.51 2022-02-25 13:52:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Remont pomieszczeń SPK Policji – opracowanie dokumentacji projektowej”. - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 314