Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.272.1.1.2022 Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego

Anna Borzemska
Powiat Świecki Oddział: Starostwo Powiatowe w Świeciu
Termin:
Zamieszczenia : 11-02-2022 16:12:00
Składania : 25-02-2022 11:00:00
Otwarcia : 25-02-2022 11:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 231.67 2022-02-11 16:12:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 684.19 2022-02-11 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz oferty.docx docx 29.88 2022-02-11 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Oświadczenie z art. 125 ust. 1.docx docx 18.29 2022-02-11 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.docx docx 17.31 2022-02-11 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Projektowane postanowienia umowy część I.pdf pdf 262.75 2022-02-11 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 4a Projektowane postanowienia umowy część II.pdf pdf 262.71 2022-02-11 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ.pdf pdf 622.55 2022-02-11 16:12:00 Postępowanie
Pytania do postępowania.pdf pdf 239.07 2022-02-16 12:01:06 Publiczna wiadomość
opinia konserwatorska.pdf pdf 220.05 2022-02-16 13:40:24 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania do postępowania 18.02.2022.pdf pdf 234.12 2022-02-18 12:35:09 Publiczna wiadomość
lista_rodzimych_gatunkow_drzew_krzewow_i_krzewinek_charakterystycznych_dla_pomorza.pdf pdf 274.63 2022-02-22 09:50:40 Publiczna wiadomość
posadowienie paneli część I Gołuszyce.pdf pdf 74.1 2022-02-23 14:12:33 Publiczna wiadomość
SKMB_C45822022507500.pdf pdf 63.23 2022-02-25 10:55:27 Publiczna wiadomość
Informacja art. 222.5.pdf pdf 164.92 2022-02-25 11:50:33 Publiczna wiadomość
Wybór oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 311.99 2022-03-08 08:51:51 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu czynności.pdf pdf 265.84 2022-03-11 12:35:10 Publiczna wiadomość
Informacja.pdf pdf 300.79 2022-03-18 13:28:34 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 112.61 2022-03-29 14:44:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-29 14:44 Anna Borzemska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-03-18 13:28 Anna Borzemska WZP.272.1.1.2022 Świecie, dnia 18 marca 2022 roku



Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający Powiat Świecki – Starostwo Powiatowe w Świeciu działając godnie z art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), dalej ustawy Pzp, zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 „Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego”, w toku powtórzonych czynności, jako najkorzystniejszą wybrano - dla części I i II - ofertę:

Energia Taniej sp z o.o.
ul. Włodka 16 F
86-300 Grudziądz
NIP: 8762462625
Oferta uzyskała łącznie 100 pkt w każdej z części oraz Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Uzasadnienie

W postępowaniu przetargowym „Budowa systemu OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego” zostało złożonych sześć ofert. W dniu 8 marca Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
W dniu 10 marca 2022 roku Wykonawca: Energia Taniej sp. z o.o. poinformował Zamawiającego
o niezgodnej z przepisami ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu „Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego” w zakresie części I i II zamówienia. Zamawiający uznał zasadność argumentów zawartych w informacji i w związku z tym unieważnił dokonaną w dniu 8 marca 2022 roku czynność wyboru najkorzystniejszej oferty i przystąpił do powtórzenia czynności badania i oceny ofert.
Zamawiający przeprowadził powtórne badanie i ocenę ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Zgodnie z rankingiem ofert, w toku powtórzonych czynności, najwyżej ocenianą ofertą była oferta firmy Energia Taniej sp. z o.o., ul. Włodka 16 F, 86-300 Grudziądz w obu częściach. W związku z powyższym Zmawiający wezwał
ją do złożenia dokumentów braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w formie określonej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). Firma Energia Taniej złożyła wymagane dokumenty w terminie.
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę: Energia Taniej sp. z o.o., ul. Włodka 16 F, 86-300 Grudziądz
nie podlega odrzuceniu, Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. Oferta w części I oraz części II otrzymała 100 pkt.

Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone

Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty w postępowaniu

Informacja.pdf

2022-03-11 12:35 Anna Borzemska W załączeniu Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-03-08 08:51 Anna Borzemska W załączeniu informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Wybór oferty najkorz [...].pdf

2022-02-25 11:50 Anna Borzemska Informacja o złożonych ofertach

zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)



Informacja art. 222. [...].pdf

2022-02-25 11:00 Komunikat Zamawiającego 1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1) w zakresie procedury: Anna Borzemska, przetargi@csw.pl
2) w zakresie przedmiotu zamówienia: Józef Gawrych, jozef.g@csw.pl
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/csw
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
5) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
6) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
7) przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem zgodnie z obowiązującymi przepisami jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2022-02-25 10:55 Anna Borzemska Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)

Zamawiający: Powiat Świecki ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie

Przedmiot zamówienia: „Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego”

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 1 100 00,00 zł na całość zamówienia.

SKMB_C45822022507500 [...].pdf

2022-02-23 14:12 Anna Borzemska W załączeniu miejsce posadowienia paneli fotowoltaicznych dla części I - oznaczone kolorem żółtym.

posadowienie paneli [...].pdf

2022-02-22 09:50 Anna Borzemska W odpowiedzi na pytanie z dnia 19 lutego 2022 roku dotyczące postępowania na „Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego”, informuję że:

1. Czy moc przyłączeniowa w poszczególnych częściach jest adekwatna do planowanych mocy instalacji fotowoltaicznych?
Odpowiedź:
Moc instalacji została określona pod względem zużycia energii.

2. Jaka jest odległość (dla części I) od planowanej instalacji fotowoltaicznej do miejsca wpięcia instalacji?
Odpowiedź:
Oferent przygotowuje projekt, Zamawiający nie narzuca rozwiązań technicznych. Państwa projekt, powinien określić odległość od planowanej instalacji fotowoltaicznej do miejsca wpięcia instalacji.

3. Odnośnie części I dotyczącej wykonania „nasadzeń izolujących, wizualnie ograniczających przedmiotowy teren, z rodzimych krzewów liściastych różnych gatunków, w układzie pionowym zbliżonym do naturalnego” proszę o doprecyzowanie terminu „różne gatunki” oraz (w celu właściwej wyceny) podanie ilości krzewów, czyli konkretna nazwa nasadzeń oraz konkretna ilość nasadzeń.
Odpowiedź:
Należy to uzgodnić zna etapie wykonywania projektu. Ilość nasadzeń będzie uzależniona
od rozmiarów konstrukcji pod panele fotowoltaiczne. Lista rodzimych gatunków drzew
w załączniku.

4. Czy oprócz pozytywnej opinii konserwatorskiej z dn. 16.12.2020 r. wymagane jest również uzyskanie decyzji na prowadzenie robót od konserwatora zabytków (dla terenu wpisanego
do rejestru zabytków)?
Odpowiedź:
Zgodnie z odpowiedzią udzielona w dniu 18 lutego 20222 roku: na etapie wykonania projektu wykonawczego Wykonawca powinien uzyskać decyzję na prowadzenie robót od konserwatora zabytków (dla terenu wpisanego do rejestru zabytków) i przygotować komplet dokumentów wymaganych do zgłoszenia na wykonanie robót (łącznie z instalacją łączącą panele z instalacją wewnątrz budynku) oraz dokonać skutecznego zgłoszenia bez sprzeciwu.

5. Odnośnie odpowiedzi na pytanie nr 2 z dn. 16.02.2022r. Wyznaczenie terminu wizji lokalnej przez Zamawiającego może potwierdzić możliwość zamontowania paneli na wskazanych dachach w sensie ilościowym, natomiast nie potwierdzi możliwości zamontowania paneli ze względów konstrukcyjnych, wytrzymałościowych. Do tego potrzebna jest analiza, opinia wykwalifikowanego konstruktora. Proszę o informacje, czy taka analiza została przeprowadzona? Jeżeli nie to czy Zamawiający takiej analizy dokona?
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje wykonywania takiej analizy. Wykonawca powinien wykonać ją we własnym zakresie.

6. Proszę o wyjaśnienie zapisu z SWZ „moc maksymalna modułu w warunkach STC: nie mniejsza niż 390 Wp”. W załączniku nr 5 moc paneli to 370 Wp. Wynika to z ilorazu poszczególnych mocy instalacji do ich ilości uwidocznionych na wizualizacjach. Proszę o podanie min. wartości mocy paneli w Wp.
Odpowiedź:
W załączniku numer 5 podane są przykładowe wizualizacje, ilość paneli jest szacunkowa, przyjęta dla celu wizualizacji, minimalne moce paneli należy przyjąć zgodnie z danymi wskazanymi w SWZ.

lista_rodzimych_gatu [...].pdf

2022-02-18 12:35 Anna Borzemska Świecie, 18 lutego 2022 roku
WZP.272.1.1.2022



Pytania do postępowania
„Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego”

1. Gdzie Zamawiający przewiduje umiejscowienie magazynu energii dla części I
Odpowiedź:
Oferent przygotowuje projekt, Zamawiający nie narzuca rozwiązań technicznych. W tym przypadku, ze względu na odległość do wpięcia się do instalacji do rozdzielni, można zaproponować zainstalowanie inwertera i magazynu energii w miejscu zainstalowania paneli.

2. Gdzie Zamawiający przewiduje miejsce wpięcia instalacji dla części I. Proszę o wskazanie miejsca rozdzielni głównej.
Odpowiedź:
Najbliższym możliwym punktem wpięcia jest budynek Dworku.

3. Zgodnie z art. 29 pkt 7 ustawy Prawo Budowlane: "...Roboty budowlane, o których mowa
w ust. 1-4, wykonywane:
1) przy obiekcie budowlanym wpisanym do rejestru zabytków - wymagają decyzji o pozwoleniu na budowę,
2) na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - wymagają dokonania zgłoszenia
- przy czym do wniosku o decyzję o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia należy dołączyć pozwolenie właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków wydane na podstawie przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami". Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obszarze objętym ochroną konserwatora wymaga zgłoszenia budowy wraz z projektem budowlanym i pozwoleniem konserwatora zabytków. Jeżeli miało by dojść do ingerencji
w budynek objęty ochroną np. poprzez instalację kabli, należy uzyskać pozwolenie na budowę. Stosowne czynności mogą trwać ok 6 miesięcy. Czy w razie wystąpienia takich okoliczności Zamawiający zgodzi się na wydłużenie terminu realizacji zamówienia?
Odpowiedź:
Na etapie wykonania projektu wykonawczego Wykonawca powinien uzyskać decyzję
na prowadzenie robót od konserwatora zabytków (dla terenu wpisanego do rejestru zabytków)
i przygotować komplet dokumentów wymaganych do zgłoszenia na wykonanie robót (łącznie z instalacją łączącą panele z instalacją wewnątrz budynku) oraz dokonać skutecznego zgłoszenia bez sprzeciwu. Zamawiający nie zakłada ingerencji we wskazany budynek,
co mogłoby skutkować koniecznością uzyskania pozwolenia na budowę, ponieważ wskazany przez Zamawiającego obiekt posiada kanały techniczne do rozdzielni elektrycznej. Zamawiający wskazał termin wizji lokalnej, aby przyszły Wykonawca mógł zapoznać się z warunkami zaprojektowania i prowadzenia prac.
Zamawiający, planując wykonanie przedmiotu zamówienia, ustalił termin wykonania uwzględniający uzyskanie właściwych opinii i zgłoszeń.

4. Czy w razie wystąpienia okoliczności o których mowa w pytaniu nr 3, oraz braku zgody na wydłużenie terminu realizacji Zamawiający odstąpi od naliczania kar umownych za opóźnienia w wykonaniu zamówienia wynikłe z powodu tych procedur ?
Odpowiedź:
Zamawiający, planując wykonanie przedmiotu zamówienia, ustalił termin wykonania uwzględniający uzyskanie właściwych opinii i zgłoszeń. W związku z powyższym, Zamawiający nie odstąpi od naliczania kar umownych za opóźnienia w wykonaniu zamówienia.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2022-02-16 13:40 Anna Borzemska Opinia konserwatora zabytków

opinia konserwatorsk [...].pdf

2022-02-16 12:01 Anna Borzemska Pytania do postępowania
„Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego”

1. Czy zamawiający wymaga zastosowania optymalizatorów mocy do paneli fotowoltaicznych? Jeśli tak, to czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie jednego optymalizatora do 2 paneli?
Odpowiedź:
W instalacjach do 15 kWp Zamawiający wymaga stosowania optymalizatorów zgodnie z SWZ.
W instalacjach powyżej 15 kWp Zamawiający dopuszcza zastosowanie jednego optymalizatora na 2 panele.

2. Czy Zamawiający posiada opinię konstrukcyjną potwierdzająca możliwość zamontowania paneli na wskazanych dachach? Jeśli nie to czy Zamawiający potwierdza, że wykonana takie ekspertyzy przed przystąpieniem do robót przez Wykonawcę?
Odpowiedź:
Celem potwierdzenia możliwości zamontowania paneli na wskazanych dachach Zamawiający wyznaczył termin wizji lokalnej.

3. Prosimy o potwierdzenie, że czynności związane z wymianą licznika na dwukierunkowy przez OSD - jako niezależne od Wykonawcy - nie będą miały znaczenia dla prawidłowego odbioru robót, oraz terminu wykonania zamówienia?
Odpowiedź:
Zgodnie z SWZ Działem IV Opis przedmiotu zamówienia ust. 14 Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wszelkich czynności z operatorem energetycznym dotyczących włączenia do sieci energetycznej.
Czynności wymiany licznika są niezależne od terminu odbioru wykonania zamówienia.

4. Prosimy o informację, czy na wskazanych obiektach istnieje instalacja odgromowa? Jeśli tak, to prosimy o potwierdzenie, że jest ona sprawna i zgodna z istniejącymi przepisami. Jeśli nie, to prosimy o potwierdzenie, że naprawa instalacji odgromowej leży po stronie Zamawiającego.
Odpowiedź:
Celem potwierdzenia możliwości podpięcia się pod instalacje odgromową Zamawiający wyznaczył termin wizji lokalnej. W przypadku stwierdzenia niesprawności instalacji odgromowej Zamawiający jest obowiązany do jej naprawy.
5. Prosimy o informację, czy na wskazanych obiektach istnieje Przeciwpożarowy Wyłącznik Prądu [PWP]? Jeśli tak, to prosimy o udostepnienie rysunku z zaznaczeniem przycisków i wyłącznika głównego. Jeśli nie, to prosimy o potwierdzenie, a obligatoryjny PWP dla obiektu zostanie wykonany przez Zamawiającego w późniejszym terminie.
Odpowiedź:
Celem potwierdzenia możliwości podpięcia się pod Przeciwpożarowy Wyłącznik Prądu Zamawiający wyznaczył termin wizji lokalnej. W zakresie dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej będzie montaż PWP tylko dla instalacji fotowoltaicznej.

6. Czy Zamawiający posiada i udostępni pozwolenie na budowę dla części I?
Odpowiedź:
W zakresie dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej dla części I nie jest wymagane pozwolenie na budowę.

7. Czy Zamawiający udostępni decyzję wojewódzkiego konserwatora zabytków dla części I?
Odpowiedź:
Tak. Opinia zostanie dołączona do dokumentacji zamówienia.

8. Paragraf 8 pkt 3 umowy jest zbyt restrykcyjny. Nie da się zagwarantować usunięcia każdej awarii w 2 dni, gdyż nie da się przewidzieć zakresu każdej możliwej awarii, nie da się przewidzieć materiałów potrzebnych do jej usunięcia, oraz czy te materiały będą dostępne na rynku w przeciągu całego okresu gwarancji, z uwagi na ciągły i szybki rozwój technologii będącej przedmiotem zamówienia. Proponujemy zmienić zapis na "Wykonawca zobowiązuje się do zdiagnozowania powodu awarii przedmiotu umowy w terminie ………… dni od zgłoszenia usterki/awarii, licząc od chwili zawiadomienia i przystąpienia do jej usunięcia.”
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że treść umowy § 8 ust. 3. ma brzmienie „Wykonawca zobowiązuje się do dokonania nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu umowy w terminie ………… dni od zgłoszenia usterki/awarii, licząc od chwili zawiadomienia telefonicznego na numer....................mailowego na dres......................................”.
W związku z czym Zamawiający nie wprowadza zmian do umowy.

9. Czy Zamawiający dopuszcza panele fotowoltaiczne bez certyfikatu IEC 62804? Producent aktualnie jest w trakcie certyfikacji przez niezależną jednostkę akredytującą.
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza paneli fotowoltaicznych bez certyfikatu IEC 62804.

10. Czy Zamawiający dopuszcza falownik z gwarancją producenta 10 lat? Większość falowników dostępnych na rynku posiada gwarancję do 10 lat.
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza falownika z gwarancja producenta 10 lat.

11. Czy Zamawiający dopuszcza falownik z systemem monitoringu z poziomu łańcuchów (stringów)?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza falowników z systemem monitoringu z poziomu łańcuchów.

Pytania do postępowa [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1992