Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-02-2022 09:18:00 |
Składania : | 04-02-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-02-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nysie, ul. Szopena 5, 48-300 Nysa, NIP:753-19-62-528 prowadzi postępowanie w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji i zaprasza do złożenia oferty poprzez poniższy formularz elektroniczny. Przedmiotem postępowania jest dostawa haftowanych emblematów na umundurowanie wyjściowe Państwowej Straży Pożarnej wykonanych zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną z dnia 29.10.2021 dostępną na stronie Komendy Głównej PSP.
1. Półokrągły emblemat Państwowej Straży Pożarnej - 146 szt.
2. Naszywka z godłem Rzeczypospolitej Polskiej - 146 szt.
Warunki dostawy i płatności:
- termin realizacji 14 dni od dnia wystawienia zamówienia;
- koszt dostawy leży po stronie Wykonawcy;
- termin płatności do 14 dni liczonych od dnia odbioru faktury VAT.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 861 69 23;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty