Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KPFZ.271.5.2021 Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Nauka z pasją - rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Osiek”

Agnieszka Trędowska
Gmina Osiek pow. Brodnicki
Termin:
Zamieszczenia : 30-12-2021 12:50:00
Składania : 26-01-2022 12:00:00
Otwarcia : 26-01-2022 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 150.75 2021-12-30 12:50:00 Postępowanie
UMOWA.doc doc 179.5 2021-12-30 12:50:00 Postępowanie
zał. nr 1a - Sprzęt komputerowy OPZ.xls xls 174.5 2021-12-30 12:50:00 Postępowanie
zał. nr 1b -Sprzęt multimedialny OPZ.xls xls 171.5 2021-12-30 12:50:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami.pdf pdf 1935.1 2021-12-30 12:50:11 Postępowanie
CPU Benchmark.pdf pdf 3169.4 2022-01-12 10:45:43 Postępowanie
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 37.85 2022-01-18 14:51:31 Postępowanie
zmiana swz.pdf pdf 264.57 2022-01-18 14:51:31 Postępowanie
Wyjaśninie SWS - odp na zapt. wykonawcy.pdf pdf 221.57 2022-01-05 12:13:15 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ nr 2.pdf pdf 218.99 2022-01-10 14:49:50 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ nr 3.pdf pdf 148.7 2022-01-13 09:51:05 Publiczna wiadomość
Plan -1 pomieszczenia s 115.png png 14.12 2022-01-14 14:30:59 Publiczna wiadomość
Plan - 3 pomieszczenia s 16, 17, 18.png png 18.62 2022-01-14 14:30:59 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ nr 4.pdf pdf 354.9 2022-01-14 14:30:59 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ nr 5.pdf pdf 169.22 2022-01-17 15:13:31 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ nr 6.pdf pdf 370.77 2022-01-18 14:44:38 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 37.85 2022-01-18 14:49:40 Publiczna wiadomość
zmiana swz.pdf pdf 264.57 2022-01-18 14:49:40 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ nr 7.pdf pdf 179.05 2022-01-18 15:58:43 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ nr 8.pdf pdf 454.13 2022-01-25 16:18:59 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 436.32 2022-01-31 11:47:13 Publiczna wiadomość
Informacja o woborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 748.87 2022-03-08 14:26:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-08 14:26 Agnieszka Trędowska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o woborze [...].pdf

2022-01-31 11:47 Agnieszka Trędowska informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-01-26 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 132.000,00 zł brutto.
2022-01-25 16:18 Agnieszka Trędowska Osiek , 25 stycznia 2022r.


Wyjaśnienie treści SWZ nr 8

Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, którego przedmiotem jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Nauka z pasją - rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Osiek”

Zamawiający informuje, że do przedmiotowego postępowania wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści swz o następującej treści:

Pytanie:
W załączniku 1a pozycja nr 6 "Drukarka" występuje błąd. Pozycja nosi nazwę "Drukarka" - co jest niezgodne z wymaganymi parametrami. Już w pierwszym wymogu opisują ją Państwo jako urządzenie wielofunkcyjne. Problem występuje dlatego, że wymagają Państwo określenia stawki podatku VAT. Drukarki podlegają stawce 0% VAT a urządzenia wielofunkcyjnie już 23% VAT. W myśl tej zasady powinno zastosować się stawkę 23%. - jednak opis zamówienia wprowadza w błąd i może spowodować, że każdy składający ofertę może to zinterpretować inaczej. Co spowoduje znów, że nie będą mogli Państwo zestawić ze sobą ofert. W związku z powyższym wnoszę również o przesunięcie terminu składania ofert, by móc je poprawnie wypełnić.
--

Zgodnie z art. 284 ust. 2ustawy z dnia 11.09.2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający wyjaśnia treść SWZ:

Odpowiedź:
Nie. Nie ma błędu.
W załączniku nr 8 do ustawy o VAT, do którego odsyła art. 83 ust. 13 ustawy o VAT, zatytułowanym „wykaz towarów, których dostawa jest opodatkowana stawką 0 % na podstawie art. 83 ust.1 pkt 26 ustawy”, wymienione zostały w kolejnych pozycjach:
1) jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych,
2) drukarki,
3) skanery,
4) urządzenia komputerowe do pism Braille?a (dla osób niewidomych i niedowidzących),
5) urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).
W związku z tym, że urządzenie wielofunkcyjne jest zarówno drukarką jak i skanerem to dodatkowe zawarte w tych urządzeniach opcje kopiowania, czy faksowania nie mogą dyskwalifikować tych urządzeń przy stosowaniu preferencyjnej stawki w wysokości 0% VAT. Skoro ustawodawca przewidział dla drukarki i skanera przy dostawie dla placówek oświatowych zastosowanie preferencyjnej stawki podatku VAT w wysokości 0% to zbyt daleko idące i nieracjonalne byłoby zastosowanie dla urządzenia wielofunkcyjnego stawki podstawowej tylko dlatego, że urządzenie to oprócz funkcji drukowania i skanowania zawiera również inne funkcje.

Powyższe stanowisko zostało przedstawione w wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z dnia 30 września 2016r. (sygn. akt I SA/Wr 473/16). Prezentowane stanowisko zostało także poparte w interpretacji indywidualnej Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu z dnia 23.11.2016 nr 3063-ILPP3.4512.101.2016.1.HW (Dostawa sprzętu komputerowego wskazanego w opisie sprawy, tj. zestawu komputerów stacjonarnych (jednostka centralna, monitor LCD 22, klawiatura, myszka), jednostek centralnych, monitorów, drukarek laserowych, atramentowych, drukarki A3 - skanera A3, drukarki laserowej ze skanerem i kopiarką, skanera, skanera 3D, będzie opodatkowana stawką podatku VAT w wysokości 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy, przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 83 ust. 14 i ust. 15 ustawy.)

W związku z powyższym zarówno do drukarki, jak i dla urządzenia wielofunkcyjnego możliwe jest zastosowanie VAT 0%, po spełnieniu wymogów art. 83 ust. 14 i ust. 15 ustawy o VAT.

Żądanie przesunięcia terminu składania ofert w związku z koniecznością określenia stawki podatku VAT jest bezzasadne.


Treść pytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2022-01-18 15:58 Agnieszka Trędowska Osiek , 18 stycznia 2022r.


Wyjaśnienie treści SWZ nr 7

Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, którego przedmiotem jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Nauka z pasją - rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Osiek”

Zamawiający informuje, że do przedmiotowego postępowania wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści swz o następującej treści:

Pytanie:
Czy zamawiający w pozycji 4 - Projektor - dopuści urządzenie o rozdzielczości 1024x768 (XGA) ? Jest to niewielka różnica od wymaganej a pozwoli dobrać realnie dostępny sprzęt.

Zgodnie z art. 284 ust. 2ustawy z dnia 11.09.2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający wyjaśnia treść SWZ:

Odpowiedź:
Nie. Zamawiający określił minimalne parametry sprzętu spełniającego wymagania. M. in. również parametr rozdzielczości natywnej, która powinna być na poziomie min. 1280x800. Sprzęt posiadający rozdzielczość 1024x768 < min. 1280x800 nie spełnia wymogów OPZ.

Treść pytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2022-01-18 14:49 Agnieszka Trędowska Osiek , 18 stycznia 2022r.

KPFZ.271.5.2021

ZMIANA treści SWZ

Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., którego przedmiotem jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Nauka z pasją - rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Osiek”.


Zamawiający działając na podstawie art. 286 ust. 1,3, 5, 6, 7, 9 oraz na podstawie art. 271 ust. 1 ustawy Pzp, informuje iż w przedmiotowym postępowaniu w związku z udzielonymi odpowiedziami na pytania dokonał zmiany treści SWZ, poprzez zmianę terminów wynikających z SWZ, tj.:

1) Terminu składania ofert — w pkt XX B pkt 2 SWZ: Ofertę należy złożyć do dnia 26 stycznia 2022 r., do godziny 12:00
2) Terminu otwarcia ofert — w pkt XX C 1 SWZ: Otwarcie ofert złożonych na Platformie nastąpi w dniu 26 stycznia 2022 r. o godz. 12:30. Otwarcie ofert na Platformie dokonywane jest poprzez kliknięcie przycisku „Odszyfruj oferty”.

3) Terminu związania ofertą — w pkt XVIII. 1 SWZ: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 25 luty 2022 r., przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Pozostałe zapisy SWZ pozostają bez zmian.
Zamawiający na podst. art. 286 pkt 9 ustawy Pzp zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, o którym mowa w art. 267 ust. 2 pkt 6 ustawy Pzp.

Zgodnie z dyspozycją art. 286 pkt 7 ustawy Pzp niniejsza zmiana SWZ zostaje udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/gminaosiek/proceedings

zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf

zmiana swz.pdf

2022-01-18 14:44 Agnieszka Trędowska Osiek , 18 stycznia 2022r.


Wyjaśnienie treści SWZ nr 6

Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, którego przedmiotem jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Nauka z pasją - rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Osiek”

Zamawiający informuje, że do przedmiotowego postępowania wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści swz o następującej treści:

Pytania:
Dzień dobry, zwracamy się z prośbą o odpowiedzi na poniższe zapytania:
1. Czy wizualizery z pozycji I w zał. 1b swz mogą mieć zoom cyfrowy 8-krotny?
2. Czy wizualizer z pozycji II w zał. 1b swz może być 10- krotny zoom optyczny, 12-krotny zoom cyfrowy oraz 2-krotny Pixel Zoom, a rozdzielczość 1920x1080(Full HD)?
3. Czy wizualizery z pozycji III w zał. 1b swz mogą mieć zoom cyfrowy 8-krotny?
4. Oraz ogólne pytanie do każdego z tych punktów: czy wizualizery zamiast obracanej głowicy mogą mieć przechylane i "łamane" ramie od kamery, co również będzie odpowiednikiem ukazywania obrazu w 3D?

Zgodnie z art. 284 ust. 2ustawy z dnia 11.09.2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający wyjaśnia treść SWZ:

Odpowiedzi:
Pytanie 1.
Nie. Zamawiający określił minimalne parametry sprzętu spełniającego wymagania. M. in. również parametr zoom optyczny, który powinien być na poziomie min. x8. Sprzęt posiadający zoom optyczny x8 < min. x10 nie spełnia wymogów OPZ.

Pytanie 2.
Nie. Zamawiający określił minimalne parametry sprzętu spełniającego wymagania. M. in. zostały wskazane parametry:
a. Rozdzielczość efektywna: min. 3840 x 2160 4K UHD
b. Zoom:
- optyczny: min. x12
- cyfrowy: min. x8
Proponowane parametry sprzętu nie spełniają minimalnych oczekiwań:
a. Rozdzielczość efektywna: 1920x1080 (Full HD) < min. 3840 x 2160 4K UHD
b. Zoom:
- optyczny: x10 < min. x12
Zatem sprzęt nie spełnia wymogów OPZ.




Pytanie 3.


Nie. Zamawiający określił minimalne parametry sprzętu spełniającego wymagania. M. in. również parametr zoom optyczny, który powinien być na poziomie min. x8. Sprzęt posiadający zoom optyczny x8 < min. x10 nie spełnia wymogów OPZ.

Pytanie 4.
Nie. Zamawiający opisał funkcjonalność jaką powinien spełniać każdy z wizualizerów w zakresie prezentacji obiektów 3D. Wizualizery powinny być „zaprojektowane tak, aby wykonać prezentację przedmiotów 3D, np. gęsia szyja lub przechylana i obracana głowica i ramię kamery”. Przechylane i "łamane" ramie od kamery jest niewystarczające do osiągnięcia funkcjonalności opisywanej przez Zamawiającego. Przy zastosowaniu takiego ramienia jest potrzebna również funkcjonalność obracanej głowicy. Alternatywą jest zastosowanie „gęsiej szyi”.

Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2022-01-17 15:13 Agnieszka Trędowska Osiek , 17 stycznia 2022r.


Wyjaśnienie treści SWZ nr 5

Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129ze zm), zwanej dalej ustawą Pzp, którego przedmiotem jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Nauka z pasją - rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Osiek”

Zgodnie z art. 284 ust. 2ustawy z dnia 11.09.2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający wyjaśnia treść SWZ:

Pytanie:
Czy w załączniku nr 1a do swz w pozycji nr 3, zamawiający wymaga dostarczenia licencji na 6 stanowisk?

Odpowiedź:
Dla poz.3 dotyczącej programu graficznego CorelDRAW lub równoważnego na licencji edukacyjnej Zamawiający oczekuje jednej licencji na 6 stanowisk. Jako rozwiązanie równoważne zostanie potraktowane każde rozwiązanie, w wyniku którego Zamawiający otrzyma produkt licencjonowany dla 6 urządzeń bez względu na ilość licencji jaka zostanie dostarczona (np. 5+1, czy np. 6x1)


Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2022-01-14 14:30 Agnieszka Trędowska Osiek , 14 stycznia 2022r.



Wyjaśnienie treści SWZ nr 4

Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129ze zm), zwanej dalej ustawą Pzp, którego przedmiotem jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Nauka z pasją - rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Osiek”


Zamawiający informuje, że do przedmiotowego postępowania wpłynął następujący wniosek o wyjaśnienie treści swz:

Pytania:
1. Proszę o udostępnienie planu pomieszczeń wraz z zaznaczeniem miejsc instalacji, tras okablowania w tym zasilania.
2. Proszę o sprecyzowanie jaki zakres prac ma obejmować montaż urządzeń z przedmiotu zamówienia. Jaki jest rodzaj ścian (lub sufitu) w miejscach przewidzianych do instalacji.


Zgodnie z art. 284 ust. 2ustawy z dnia 11.09.2019 r. -Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający udziela następującej odpowiedzi:

Odpowiedzi:
Odpowiedź na pytanie nr 1:
W załączniku znajdują się plany pomieszczeń wraz z zaznaczeniem miejsc instalacji, tras okablowania w tym zasilania dla Szkoły Podstawowej w Osieku. Dla Szkoły Podstawowej w Strzygach plany wyglądają analogicznie.

Przedmiotem montażu są niżej wymienione urządzenia multimedialne:
- projektor z poz. 4
- monitor interaktywny z poz. 6
- monitor interaktywny ze statywem jezdnym z poz. 7
- monitor interaktywny z poz. 8

W zakresie montażu projektora z poz. 4 Zamawiający oczekuje zamontowania:
- uchwytu projektora do ściany/ sufitu (w zależności od rodzaju dostarczonego projektora) w odległości umożliwiającej swobodne ustawienie ostrości rzucanego obrazu na istniejącej tablicy
- projektora w uchwycie
- dostarczenia kabla USB i kabla HDMI o długości 7-10m

W zakresie montażu monitorów interaktywnych z poz. 6 i poz. 8 Zamawiający oczekuje zamontowania:
- uchwytu monitora do ściany
- monitora interaktywnego w uchwycie
- dostarczenia kabla USB i kabla HDMI o długości 7-10m dla każdego monitora
- dostarczenia adaptera DisplayPort na HDMI dla monitorów zamawianych dla SP Osiek

W zakresie montażu monitora interaktywnego ze statywem jezdnym z poz. 7 Zamawiający oczekuje zamontowania:
- złożenia statywu jezdnego
- monitora interaktywnego w statywie jezdnym
- dostarczenia kabla USB i kabla HDMI o długości 7-10m

Odpowiedź na pytanie nr 2:
Rodzaj ścian (lub sufitu) w miejscach przewidzianych do instalacji, to:
- dla SP Osieka: 3 ściany pustak - suporex i jedna ściana z cegły czerwonej
- dla SP Strzygi: 2 ściany z cegły czerwonej

Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Plan -1 pomieszczeni [...].png

Plan - 3 pomieszczen [...].png

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2022-01-13 09:51 Agnieszka Trędowska Osiek , 13 stycznia 2022r.



Wyjaśnienie treści SWZ nr 3

Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129ze zm), zwanej dalej ustawą Pzp, którego przedmiotem jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Nauka z pasją - rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Osiek”

Zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający wyjaśnia treść SWZ:

Pytanie:
Zamawiający nie umieścił wyników CPU Passmark w załączniku. Proszę o pilne uzupełnienie pliku.

Odpowiedź:
Zamawiający uzupełnia wyniki CPU Benchmark do załącznika nr 1a do SWZ.

Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2022-01-10 14:49 Agnieszka Trędowska Osiek , 10 stycznia 2022r.



Wyjaśnienie treści SWZ nr 2

Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129ze zm), zwanej dalej ustawą Pzp, którego przedmiotem jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Nauka z pasją - rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Osiek”

Zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający wyjaśnia treść SWZ:

Pytanie:
Czy zamawiający w pozycji nr 1,2 - Drukarka 3D, Drukarka 3D mini - użył znaku "/" zgodnie z
zasadami pisowni języka polskiego? Tzn. - czy mamy odczytywać ów znak na równi ze słowem "lub"? Np.
Technologia druku FDM/FFF = FDM lub FFF? Pytanie wynika z faktu, że drukarka może mieć jedną bądź
drugą technologię nigdy obu jednocześnie.

Odpowiedź:
Z punktu widzenia procesu wytwórczego obie te technologie są takie same. Materiał w formie żyłki jest wtłaczany za pomocą extrudera do głowicy drukującej, w której jest rozgrzewany do zadanej w oprogramowaniu temperatury. Materiał jest doprowadzany do formy półpłynnej i rozprowadzany na stole roboczym w osiach XY, tworząc w ten sposób warstwę detalu. Następnie stół jest obniżany lub oś drukująca jest podwyższana w osi Z i nakładana jest kolejna warstwa materiału, tworząc następną warstwę modelu 3D.

Ponieważ technologie są takie same, zatem dla Zamawiającego nazwy FDM (Fused Deposition Modeling) oraz FFF (Fused Filament Fabrication) są równoważne. Zatem odnosząc się do pytania znak „/” należy odczytywać na równi ze słowem „lub”.

Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2022-01-05 12:13 Agnieszka Trędowska Osiek , 04 stycznia 2022r.



Wyjaśnienie treści SWZ

Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129ze zm), zwanej dalej ustawą Pzp, którego przedmiotem jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Nauka z pasją - rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Osiek”

Zgodnie z art. 284 ust. 2ustawy z dnia 11.09.2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający wyjaśnia treść SWZ:

Pytanie:
Czy Zamawiający dopuści monitory interaktywne o jasności 370cd/m2 oraz kontraście 4000:1, a także czasie reakcji do 8 ms? To minimalne odstępstwa od wymagań z punktu widzenia użytkowego, a umożliwi przygotowanie oferty.

Odpowiedź:
Zamawiający określił minimalne parametry sprzętów spełniających wymagania. Dla poszczególnych pozycji są one różne.

Dla poz. 6 - Monitor interaktywny są nimi odpowiednio:
- Jasność: min. 400 cd/m²
- Kontrast: min. 5.000:1
- Czas reakcji matrycy wyświetlacza: max. 6,5 ms (BTB lub GTG)

Dla poz. 7 - Monitor interaktywny ze statywem jezdnym są nimi odpowiednio:
- Jasność: min. 350 cd/m²
- Kontrast: min. 4.000:1
- Czas reakcji matrycy wyświetlacza: max. 8 ms (BTB lub GTG)

Dla poz. 8 - Monitor interaktywny są nimi odpowiednio:
- Jasność: min. 400 cd/m²
- Kontrast: min. 5.000:1
- Czas reakcji matrycy wyświetlacza: max. 6,5 ms (BTB lub GTG)

Parametry sprzętu proponowane przez Oferenta są dopuszczalne jedynie dla monitora z poz. 7. Dla pozostałych monitorów parametry sprzętu proponowane przez Oferenta są dalece odbiegające od wymagań minimalnych. Zamawiający nie wyraża zgody na jakiekolwiek odstępstwa od przedstawionych przez siebie parametrów minimalnych sprzętu.

Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Wyjaśninie SWS - odp [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1138