Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 14-12-2021 13:41:00 |
Placing offers : | 22-12-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 22-12-2021 11:00:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-01-27 10:51 | Agnieszka Iwanowska | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2022-01-05 14:44 | Agnieszka Iwanowska | Teatr Wielki w Łodzi przekazuje w załączeniu Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 05 stycznia 2022 roku. |
2021-12-28 12:25 | Agnieszka Iwanowska | W załączeniu przesyłam informację o unieważnieniu postępowania w Zadaniu 6 – bilety. |
2021-12-23 10:33 | Agnieszka Iwanowska | Do przesłanej w dniu wczorajszym Informacji z otwarcia ofert wkradła się omyłka – tabela nie zawierała ostatniego wiersza, czyli Oferty Wykonawcy Zakład Poligraficzny Sindruk w Zadaniu 5. W załączeniu sprostowane zestawienie ofert |
2021-12-22 14:52 | Agnieszka Iwanowska | W załączeniu informacja z otwarcia ofert |
2021-12-22 10:00 | Buyer message |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
wynosi
łącznie
355.101,00
zł
brutto,
w
tym: - Zadanie 1 (banery): 76 506,00 zł, - Zadanie 2 (wydawnictwa papierowe): 107 871,00 zł, - Zadanie 3 (programy): 76 137,00 zł, - Zadanie 4 (kalendarze): 23 370,00 zł, - Zadanie 5 (plakaty / afisze): 51 537,00 zł, - Zadanie 6 (bilety): 19 680,00 zł, |
Announcements