Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 271/ZP/2021 Zakup wraz z dostarczeniem mobilnego agregatu prądotwórczego w technologii inwertorowej

Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2021 15:09:00
Składania : 03-12-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



I.                    OGÓLNE WYMAGANIA:

 

    1)      Termin realizacji zamówienia – maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 21.12.2021r.

                  2)      Kryteria wyboru i oceny ofert: najniższa cena.     

                  3)      Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przyul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.

                 4)      Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.  

                 5)  Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie                       postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:

 

                                          •      wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego – Załącznik nr 2.

 

                  6)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.  

                  7)      W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ, jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty.

 

II.                 OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP
zs. w RADOMIU:

 

                        ·         w sprawach proceduralnych:  Karolina Zielińska – tel.: 47 701-34-67

                                                                       e-mail: karolina.zielinska@ra.policja.ra.gov.pl

                        ·         w sprawach merytorycznych: Jacek Polit– tel.: 47 701-34-33

                                                                   e-mail: jacek.polit@ra.policja.gov.pl

 

              W przypadku problemów technicznych czy pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy         zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.    

 

III.              REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU

     Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.

 

                     1.       Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

                  2.       Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia,    a Wykonawca, składając ofertę, godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

                         3.       Podana przez Wykonawcę cena za towar/usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostawy. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

                          4.       O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

                   5.       Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

                          6.       KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

·         wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), zachodzi możliwość wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania;

·         przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy,
a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP
zs. w Radomiu;

·         w przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy

·         istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

                         7.       Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia finansowego. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 391.18 2021-11-29 15:09:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy- agregat prądotwórczy.pdf pdf 302.37 2021-11-29 15:09:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.docx docx 22.55 2021-11-29 15:09:00 Kryterium

Komunikaty

2021-12-09 09:29 Karolina Zielińska Szanowni Państwo,
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęła 1 oferta, złożona przez Pana Jerzego Jazienickiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe ,,Jazienicki" Jerzy Jazienicki. Po dokonaniu badania i oceny oferty w/w firmy, Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż przedmiotowa oferta jest ważna, spełnia wymagania Zamawiającego wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia i w związku z tym została wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup wraz z dostarczeniem mobilnego agregatu prądotwórczego w technologii inwertorowej Proszę o podanie łącznej wartości brutto z Formularza ofertowego. Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1- Opis przedmiotu zamówienia.

Załącznik nr 1 - Opi [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy- agreg [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji - Maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 21.12.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie i podpisanie załączonego Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - For [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 173