Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 266/ZP/2021 Zakup wraz z dostarczeniem testerów okablowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 18-11-2021 15:33:00
Składania : 25-11-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem testerów okablowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”  266/ZP/2021 (Rej. 102/L/2021 poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019 poz. 2019) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 38552000-9                                                                        

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

 1)      Termin realizacji zamówienia – max do 10.12.2021r.

 2)      Kryteria wyboru ofert: najniższa cena łącznie brutto - 100 %

3) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.

 4)      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

 5)      Wymagane warunki gwarancji: minimum 24 miesiące.

 6)      Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 7)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

 8)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

 9)      Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:

·         Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy– Załącznik nr 2 wraz z Opisem przedmiotu zamówienia / wykazem parametrów oferowanego sprzętu –Załącznikiem nr 1.

 

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ.

W tym celu w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest  załączyć również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ (składane skany niniejszych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a składane w języku obcym innym niż język angielski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski).

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Jacek Polit tel.: 47 701 34 33;

e-mail: jacek.polit@ra.policja.gov.pl;

·         w sprawach formalnych  - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52

e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)    Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2) Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

 3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 4)  Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)    O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6)    Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

 7)    KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 8)   Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,   ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.pdf pdf 208.81 2021-11-18 15:33:00 Przedmiot zamówienia
Wzór umowy + wzór protokołu odbioru zał. nr 3.pdf pdf 222.12 2021-11-18 15:33:00 Kryterium
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.pdf pdf 329.27 2021-11-18 15:33:00 Kryterium

Komunikaty

2021-11-26 15:39 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 7 ofert:
1. GBH APARATURA POMIAROWA Grzegorz Motyka, ul. PCK 6/4, 41-813 Zabrze;
2. ATEL ELECTRONICS Radosław Atlas, ul. Oleska 121, 45-231 Opole;
3. MERAZET S.A., ul. Krauthofera 36, 60-203 Poznań;
4. Poltel Telecom Sp. z o.o., Sp. K., ul. Olechowska 84/2, 92-403 Łódź;
5. Forti Krzysztof Jurek ul. Marii Curie-Skłodowskiej 18, 26-600 Radom;
6. „SYRIANA” Joanna Fischer ul. Porębskiego 28/17,80-180 Gdańsk.
7. VEMCO Sp. z o.o., ul. Biała 1, 80-435 Gdańsk – oferta odrzucona;

Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
GBH APARATURA POMIAROWA Grzegorz Motyka,
ul. PCK 6/4, 41-813 Zabrze;
Wartość oferty: 9.520,20 zł brutto.
Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ.
Informacja o ofertach odrzuconych:
Zamawiający odrzucił poniższą ofertę:
- nr 7 tj.: VEMCO Sp. z o.o., ul. Biała 1, 80-435 Gdańsk z uwagi na fakt, iż nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia tzn. zaoferowany tester okablowania TREND Networks VDV II Pro posiada pomiar długości okablowania do 450m, zaś Zamawiający zgodnie z OPZ wymagał 460m.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tester okablowania zgodny z Opisem przedmiotu zamówienia/ Wykazem parametrów oferowanego sprzętu - załącznikiem nr 1

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, Wzór umowy - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy + wzór pr [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji - max. do 10.12.2021r. Proszę zaoferować lub potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom , po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy/ Oferta cenowa - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie skanu formularza ofertowego - zał. nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].pdf

(0)
6 Oferowany sprzęt/ Wykaz parametrów oferowanego sprzętu zg. z OPZ - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie skanu - zał. nr 1. UWAGA!!! Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ - zał. nr 1 pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ. W tym celu w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ (składane skany niniejszych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a składane w języku obcym innym niż język angielski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Oświadczenie dot. oferowanego sprzętu - zał. nr 1 - Oświadczam że zaoferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ- zał. nr 1. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
8 Gwarancja - min. 24 miesiące zgodnie z OPZ- zał. nr 1. Proszę zaoferować lub potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 284