Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.271.14.2021 Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Głogów Małopolski w sezonie 2021/2022

Awatar Pracownika
Gmina Głogów Małopolski
Gmina Głogów Małopolski
Termin:
Zamieszczenia : 18-11-2021 09:38:00
Składania : 26-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 26-11-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 133.68 2021-11-18 09:38:16 Postępowanie
SWZ .pdf pdf 789.77 2021-11-18 09:38:16 Postępowanie
Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.zip zip 16108.94 2021-11-18 09:38:16 Postępowanie
Zał. nr 2 - Formularz ofertowy.doc doc 88.5 2021-11-18 09:38:16 Postępowanie
Zał. nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 408.7 2021-11-18 09:38:16 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ - Wzór zobowiązania podmiotu.doc doc 34.5 2021-11-18 09:38:16 Postępowanie
Zał. nr 6 do SWZ - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienia.docx docx 14.71 2021-11-18 09:38:16 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ - Wzór oświadczenia z ubieganiem się o udzielenie zamówienia publicznego.doc doc 61 2021-11-24 13:30:08 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 658.12 2021-11-30 13:09:42 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty BIP Część I.pdf pdf 560.21 2021-12-07 10:28:17 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty BIP Część II.pdf pdf 555.89 2021-12-07 10:31:19 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty BIP Część III.pdf pdf 560.63 2021-12-07 10:33:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-07 10:33 Gmina Głogów Małopolski INFORMACJA O WYBORZE OFERTY Część III - Wysoka Głogowska

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-12-07 10:31 Gmina Głogów Małopolski INFORMACJA O WYBORZE OFERTY Część II – Budy Głogowskie

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-12-07 10:28 Gmina Głogów Małopolski INFORMACJA O WYBORZE OFERTY Część I - Pogwizdów Stary, Przewrotne, Hucisko

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-11-30 13:09 Gmina Głogów Małopolski Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-26 10:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA Dotyczy: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Głogów Małopolski w sezonie 2021/2022 (nr postępowania: OR.271.14.2021).
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
Część I - Pogwizdów Stary, Przewrotne, Hucisko - 32 412,62 zł brutto.
Część II – Budy Głogowskie - 30 000,00 zł brutto.
Część III - Wysoka Głogowska - 42 368,97 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 354