Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-11-2021 10:20:00 |
Składania : | 15-11-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
zapraszamy do złożenia ofert na dostawę paczek świątecznych poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Zapytanie dotyczy 66 sztuk paczek świątecznych wraz z dostawą, w skład których musi wchodzić asortyment wymieniony w wykazie produktów, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Zamawiający oczekuje wyłącznie produktów wymienionych w załączniku - nie zgadza się na zamienniki.
2. Zamówienie obejmuje dostawę paczek świątecznych z podziałem na 3 zestawy (dokonywanym przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy), tj.:
- Zestaw I – w ilości 29
szt.,
- Zestaw II – w ilości 26 szt.,
- Zestaw III – w ilości 11 szt.
Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający samodzielnie dokona podziału asortymentu na ww. zestawy. Po dokonaniu podziału Zamawiający określi w zamówieniu skład zestawu I, II i III.
3.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części pozycji
zawartych w propozycji asortymentowej.
4. Wykonawca zapewnia trzy różne rodzaje opakowań z motywem bożonarodzeniowym/mikołajkowym, celem zróżnicowania każdego z zestawów - opakowanie powinno być charakterystyczne dla danego zestawu, zróżnicowane kolorystycznie.
5. Dostawa oraz rozładunek paczek zostaną dokonane przez Wykonawcę na koszt własny, do siedziby Zamawiającego, tj.:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Kancelaria
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra
6.
Termin przydatności do spożycia wszystkich wyrobów musi wynosić
co najmniej 6 miesięcy od dnia dostarczenia produktów do siedziby Zakładu
Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze.
7. Płatność za zrealizowane zamówienie nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
8. Termin realizacji zamówienia: do dnia 1 grudnia 2021 r., do godz. 14:00.
Dane do faktury:
Nabywca:
Miasto Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
NIP 973-100-74-58
Odbiorca:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra
Faktura będzie płatna w terminie 14 dni od daty złożenia jej w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (nr PEPPOL 9291925640), przelewem wyłącznie na rachunek bankowy zgłoszony i ujawniony w wykazie podatników zwanym „Białą listą podatników Vat” prowadzoną przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej. Rachunek bankowy wykazany na „Białej liście podatników Vat” wykonawca zobowiązany jest wskazać na fakturze za wykonane zamówienie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 068 353-36-79, 068 353-36-64 oraz pod adresem e-mail: socjal@gm.zgora.pl,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-15 11:48 | Renata Bugajska |
Wybrano
Wykonawcę
MONIKA
M.
Borycka
ul.
Struga
3,
70-784
Szczecin
NIP
8512195689
za
cenę
ofertową
brutto
9
445.92
PLN. W związku z nadwyżką środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Zamawiający planuje zwiększyć ilość zamawianego asortymentu. |
Komunikaty