Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 239/ZP/2021 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - w ramach projektu "Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej"

Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2021 16:45:00
Składania : 09-11-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo

Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pn. „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej”- ,,Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego”.

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu   informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” - z podziałem na zadanie nr 1 i 2  239/ZP/2021 (Rej. 92/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2020 poz. 1129) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.

CPV dla zadania nr 1: 30213100-6; 48620000-0.

        dla Zadania nr 2: 38653400-1, 38652100-1, 32351000-8.

               

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

1.       Termin realizacji zamówienia – max do 17.12.2021r.

2. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena łącznie brutto - 100 %.

1)      Ocena punktowa kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z następującym wzorem:

najniższa cena ofertowa brutto

Cena =  ________________________________________________  x 100 pkt.

cena badanej oferty brutto

 

2)      W zakresie ww. kryterium, oferta może uzyskać  max. 100 punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3)      Opis sposobu wyboru oferty:

- W przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego.

- Zaoferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty udzielonej gwarancji, dostawy przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia na czas transportu, opakowania, rozładowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a także wszelkie należne opłaty, podatki, cła itp.

- Do obliczenia ceny oferty niezbędne jest wypełnienie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 z uwzględnieniem części na wybrane przez siebie zadanie/a. Wykonawca w tabeli w kolumnie 4 musi wpisać cenę jednostkową netto za jedną sztukę oferowanego produktu, natomiast w kolumnie 5 musi wpisać iloczyn ilości sztuk i uprzednio podanej ceny jednostkowej netto za sztukę (tj. kol. 3 x kol. 4). Do wiersza „Łączna wartości brutto” Wykonawca wpisze całkowitą wartość brutto przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu umowy.

- Wszystkie wartości dotyczące ceny podane w Formularzu ofertowym muszą być podane

w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

- W przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania z zastrzeżeniem pkt. 3.

4)      Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców o:

- wyborze najkorzystniejszej oferty podając przyznaną punktację ofertom w kryterium oceny ofert;

- Wykonawcach, których oferta nie była brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty;

- unieważnieniu postępowania.

5)      Informacje, o których mowa powyżej, Zamawiający niezwłocznie udostępni na stronie internetowej Zamawiającego.

6)      Wezwanie  do złożenia dokumentów,  pełnomocnictw/ wyjaśnień treści złożonych ofert:

- Zamawiający, w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających równoważność oferowanego produktu, o których mowa w pkt. 10 Zaproszenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub do udzielenia wyjaśnień, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

- Zamawiający, w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych pełnomocnictw albo złożyli wadliwe pełnomocnictwa, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

- Zamawiający w toku badania i oceny ofert, w razie potrzeby wezwie Wykonawców –

w wyznaczonym przez siebie terminie – do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

7)      Oczywista omyłka pisarska/ omyłka rachunkowa

 Zamawiający poprawi w ofercie:

 1) oczywiste omyłki pisarskie,

 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych        dokonanych poprawek;

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ppkt 3):

– jeśli Wykonawca w ciągu 1 dnia od dnia doręczenia zawiadomienia o poprawie innej omyłki poinformuje Zamawiającego, iż nie wyraża zgody na poprawę ww. omyłki – Zamawiający

nie będzie brał pod uwagę oferty Wykonawcy przy wyborze najkorzystniejszej oferty;

– jeśli Wykonawca w ciągu 1 dnia od daty doręczenia zawiadomienia o poprawie innej omyłki

nie odpowie na pismo Zamawiającego – Zamawiający uzna, iż Wykonawca wyraża milczącą zgodę na poprawę ww. omyłki i będzie brał pod uwagę ofertę Wykonawcy przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

  1. Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
  2. Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.

5.       Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

6.       Wymagane warunki gwarancji: zgodnie z wymaganiami określonymi w OPZ dla zadania 1 i 2.

  1. Zamawiający  dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane przez siebie zdanie.

8.       Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

9.       W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

10.   Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

·         Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy– Załącznik nr 2 z uwzględnieniem części  na wybrane przez siebie zadanie/a

·          Pełnomocnictwo /w przypadku jego udzielenia.

 

Uwaga: Zamawiający na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 dodatkowo wymaga dokumentów o których mowa w OPZ w tym między innymi:

- Wydruk z przeprowadzonych testów  PassMark potwierdzający osiągnięty minimalny wynik punktów;

- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;

- Deklaracja zgodności CE;

- Dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z   dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych;

- Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych.

 Zamawiający dopuszcza załączenia w/w dokumentów w języku angielskim potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty składane z języku obcym innym niż j. angielski składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

Ilekroć w Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli Wykonawca oferuje w ofercie produkty równoważne, to proponowany przez niego produkt nie może być gorszej jakości i musi posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność jak wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia.

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Tomasz Marcula tel.: 47 701 34 17;

e-mail: tomasz.marcula@ra.policja.gov.pl;

·         w sprawach formalnych  - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52

e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

1.       Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

2.       Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

3.       Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

4.       Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

5.       O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

6.       Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

7.       KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

8.       Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,   ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.

Zamawiający informuje, że dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły być udostępniane w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu wyłącznie podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia - dla Zadania nr 1.pdf pdf 307.97 2021-10-29 16:45:00 Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia - dla Zadania nr 2.pdf pdf 234.07 2021-10-29 16:45:00 Przedmiot zamówienia
Wzór Umowy dla Zadania nr 1 i 2 + wzór protokołu odbioru zał. nr 3.pdf pdf 321.98 2021-10-29 16:45:00 Kryterium
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.pdf pdf 433.49 2021-10-29 16:45:00 Kryterium

Komunikaty

2021-11-16 15:45 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło w zakresie:
Zadania nr 1: brak ofert;
Zadania nr 2: 2 oferty:
Oferta nr 1 - MicroComp Sp. z o.o., ul. M.C. Skłodowskiej 14, 26-600 Radom;
Oferta nr 2 - FORTI Krzysztof Jurek, ul. M. C. Skłodowskiej 18, 26-600 Radom.

Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, że przedmiotowe zapytanie ofertowe zakańcza bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z powodu iż:
W zakresie zadania nr 1 – nie wpłynęła żadna oferta.
W zakresie zadania nr 2 – cena najkorzystniejszej ważnej oferty (spełniającej wymagania OPZ) tj. oferty nr 2 przewyższa środki jakie Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia tj.: 3.000,00 zł brutto.
Informacja o ofertach odrzuconych w zakresie zadania nr 2:
Zamawiający odrzucił ofertę nr 1 - MicroComp Sp. z o.o., ul. M.C. Skłodowskiej 14, 26-600 Radom
Zaoferowany Projektor multimedialny prod. OPTOMA HD28e / E1POA3PBE125 nie posiada wejścia Audio.

Uwaga:
Zamawiający w najbliższym czasie planuje powtórzyć przedmiotowe postępowanie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Komputer przenośny typu Laptop zgodny z Opisem przedmiotu zamówienia OPZ - dla Zadania nr 1

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 kpl. - (0)
2 Projektor multimedialny z ukompletowaniem zgodny z Opisem przedmiotu zamówienia OPZ - dla Zadania nr 2

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, Wzór umowy - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór Umowy dla Zadan [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji dla Zadania 1 i 2 - max. do 17.12.2021r. Proszę zaoferować lub potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom , po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy/ Oferowany sprzęt - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie formularza ofertowego - zał. nr 2. Uwaga. W przypadku składania oferty na zadanie nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do załączenia w tym miejscu również wszystkich innych dokumentów o których mowa w OPZ dla Zadnia nr 1. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie dot. oferowanego sprzętu - Oświadczam że zaoferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 295