Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RPZ.272.22.2021 Skanowanie analogowych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmujące przetworzenie ich do postaci cyfrowej oraz odpowiednie pogrupowanie, połączenie i nazwanie powstałych plików a następnie umieszczenie tych plików w odpowiednich folderach i podfolderach.

Magdalena Boroń
Powiat Ostrowski Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 14-10-2021 10:39:00
Składania : 20-10-2021 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

I. Przedmiotem zamówienia jest skanowanie analogowych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmujące przetworzenie ich do postaci cyfrowej oraz odpowiednie pogrupowanie, połączenie i nazwanie powstałych plików a następnie umieszczenie tych plików w odpowiednich folderach i podfolderach.

II. W ramach zamówienia nie przewiduje się tworzenia zasięgów przestrzennych.


III. Materiały zasobu przeznaczone do skanowania obejmują 18 metrów bieżących dokumentacji, w tym:

1. Matrykuły związane z katastrem pruskim – 299 tomów, format A3 (strona),

2. Księgi parcel związane z katastrem pruskim – 208 tomów, format A3 (strona),

3. Alfabetyczne spisy właścicieli – 126 tomów, format A4 (strona),

4.Dokumenty z Miasta Ostrowa  Wielkopolskiego (wykazy, księgi podatków, spis właścicieli, wykaz ulic) – 14 tomów, format A4, B5 i format mniejszy od A3,

5. Obliczenia powierzchni Miasta Ostrów Wielkopolski – 3 tomy, format A4 (strona).

IV. Ze względu na unikalną wartość merytoryczną dokumentów oraz brak możliwości ich odtworzenia, należy zapewnić należytą ochronę dokumentów, nie wolno rozszywać tomów. Wszelkie zniszczenia Wykonawca naprawi na własny koszt.

V Przed złożeniem oferty istnieje możliwość zapoznania się ze stanem materiałów zasobu w siedzibie Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski (pokój nr 216, 210) w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.30. Z uwagi na obowiązujące ograniczenia wynikające z ogłoszonego stanu pandemii, termin wizji lokalnej należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym poprzez wysłanie wiadomości dzięki funkcji "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

VI. W związku ze szczególną specyfiką zamówienia, Zamawiający wymaga od wybranego w postępowaniu Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% oferty.

VII. Szczegółowy opis zamówienia, wraz z dokumentacją fotograficzną zbiorów przeznaczonych do skanowania oraz zasady realizacji przyszłego zamówienia zostały określone w Warunkach Technicznych i projekcie umowy, które są załącznikami niniejszego postępowania.

VIII. Wyłoniony Wykonawca będzie miał czas do 14 grudnia 2021 r. na realizację zamówienia.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - projekt umowy_skanowanie.doc doc 69.5 2021-10-14 10:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - Warunki techniczne-skanowanie.docx docx 1675.14 2021-10-14 10:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy -umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych - GESUT.doc doc 43 2021-10-14 10:39:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-10-25 09:28 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
w związku z tym, że ceny ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, postępowanie zostaje unieważnione.

Magda Boroń Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp.
2021-10-18 12:21 Renata Siwak Informujemy, iż wpłynęły pytania dotyczące przedmiotu postępowania:
1. Czy jeden plik pdf ma zawierać jedną zeskanowaną stronę czy też dwie sąsiadujące ze sobą strony?
2. Prosimy o podanie średniej liczby stron zawierającej się w jednym tomie w podziale na każdy typ materiału. Dla Wykonawcy jest to jeden najważniejszych parametrów pozwalających ocenić wielkość całego zamówienia.

Udzielono następującej odpowiedzi:
ad. 1 Jeden plik pdf może zawierać jedną stronę, ale też jeden plik pdf może zawierać kilka stron - zależy to od wielkości dokumentu (np: występują matrykuły jednostronicowe i wielostronicowe). Należy skanować każdą stronę oddzielnie, nie dwie strony łącznie.
ad. 2 Nakład pracy konieczny do policzenia stron jest zbyt duży dla Zamawiającego, dlatego zostały podane metry bieżące dokumentacji. Jednocześnie Zamawiający umożliwia Wykonawcom zapoznanie się ze stanem materiałów zasobu przeznaczonych do skanowania.
Renata Siwak
627378465

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena Cena za wykonanie usługi skanowania 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie Wykonawcy o wiedzy i doświadczeniu oraz odpowiednim sprzęcie - Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę, doświadczenie i odpowiedni sprzęt do realizacji zamówienia. Należy potwierdzić wpisując: "Oświadczam". (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji to 14 grudnia 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję". (0)
4 Zabezpieczenie wykonania umowy - Ze względu na specyfikę zamówienia, od wyłonionego Wykonawcy Zamawiający będzie oczekiwał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Zapoznanie się z dokumentami zamówienia - Zamawiający przedstawia Wykonawcom Warunki Techniczne oraz projekt umowy i umowy powierzenia danych osobowych. Przed złożeniem oferty należy się z nimi zapoznać, by właściwie oszacować wartość usługi. Należy potwierdzić wpisując: "Zapoznałem/łam się". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 926