Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.14.2021 Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Młynary w roku 2022.

Lidia Nowikowska
Nadleśnictwo Młynary
Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2021 11:52:00
Składania : 23-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-11-2021 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dokumentacja przetargowa.zip zip 12268.08 2021-10-18 11:52:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 2079.5 2021-10-18 11:52:00 Postępowanie
2021-OJS202-527944-pl-ts.pdf pdf 230.81 2021-10-18 11:52:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert(3).pdf pdf 134.46 2021-11-23 12:54:12 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania część II, III, IV.pdf pdf 144.85 2021-12-08 14:09:14 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Pakiet V .pdf pdf 106.81 2021-12-28 15:02:46 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Pakiet I.pdf pdf 113.94 2021-12-30 14:35:42 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu Pakiet II, III i IV.pdf pdf 122.41 2021-12-30 16:34:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-30 16:34 Lidia Nowikowska Informacja o unieważnieniu części: Pakiet II, III i IV

informacja o unieważ [...].pdf

2021-12-30 14:35 Lidia Nowikowska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Pakiet nr I

informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-28 15:02 Lidia Nowikowska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Pakiet nr V

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-12-08 14:09 Lidia Nowikowska Unieważnienie postępowania na części: II, III, IV. W załączeniu.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2021-11-23 12:54 Lidia Nowikowska W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 8 628 041,18 zł, w tym:
Pakiet I: 2 336 430,96 zł
Pakiet II: 2 588 033,20 zł
Pakiet III: 3 501 345,33 zł
Pakiet IV:164 693,70 zł
Pakiet V: 37 537,99 zł
2021-10-19 12:59 Lidia Nowikowska Zmiana treści SWZ (Załącznik nr 12 do SWZ)
§ 9 ust.15. oraz § 11 ust.3. Załącznika nr 12 do SWZ otrzymują brzmienie:
§ 9
ust.15. W przypadku, gdy przedmiotem Zlecenia będą prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna postęp rzeczowy realizacji prac wchodzących w skład Przedmiotu Zlecenia będzie ewidencjonowany u Zamawiającego:
1) w przypadku prac z zakresu pozyskania drewna – Rejestrem Odebranego Drewna;
2) w przypadku podwozu - Kwitem Podwozowym;
- będącymi podstawą do sporządzenia Protokołu Odbioru Robót.

§ 11
ust.3. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 10 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będą Protokoły Odbioru Robót wskazane w § 9 ust. 12.

Podstawa prawna: art. 137 ust. 1 PZP (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1488