Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR.7021.2.24.2021 Sprzątanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów, zatok postojowych i trawników w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Zambrów w okresie jesiennym 2021 r.

Paweł Tabędzki
Starostwo Powiatowe w Zambrowie Oddział: Wydział Infrastruktury i Rozwoju
Termin:
Zamieszczenia : 13-10-2021 11:04:00
Składania : 19-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 19-10-2021 10:15:00
Tryb: Zapytanie o cenę
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

Starosta Zambrowski, zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych
o wartości szacunkowej do 30.000 euro przez Starostwo Powiatowe w  Zambrowie (zgodnie                                    z zarządzeniem nr OR.120.13.2014  Starosty Zambrowskiego z dnia 26 maja 2014 r.) zaprasza do złożenie oferty cenowej na zadanie:

Sprzątanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów, zatok postojowych i trawników w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Zambrów w okresie jesiennym 2021 r.

1.      Przedmiot zamówienia:

Przedmiot zadania obejmuje wykonanie sprzątania nawierzchni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów i zatok postojowych oraz trawników zlokalizowanych w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Zambrów z opadłych liści.

2.      Termin składania ofert: do  19 października 2021 r. do godz. 10:00.

3.      Oferta:

3.1. Ofertę należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zambrowie ul. Fabryczna 3, pokój nr 128, w zamkniętej kopercie z napisem:

 OFERTA NA ZADANIE pod nazwą: 

„Sprzątanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów, zatok postojowych i trawników w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Zambrów w okresie jesiennym 2021 r.”

z dopiskiem: nie otwierać przed 19.10.2021r. godz. 10:15

3.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2021 r. nie wcześniej niż o godz. 10:15 w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu w budynku przy ulicy Fabrycznej 3.  

3.3.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty, według wzoru oferty stanowiącego załącznik
Nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

3.4. W cenie brutto należy zawrzeć podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującym prawem. W przypadku gdy Wykonawca nie jest podatnikiem VAT ma obowiązek zawrzeć taką informację w druku oferty.

3.5. Walutą rozliczeniową pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jest PLN.

3.6. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy równowartość kwoty 30 000 euro Zamawiający unieważni zapytanie i w późniejszym terminie przeprowadzi procedurę przetargową.

3.7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3.8. Termin realizacji zadania: do 30.11.2021 r.

4.      Kontakt w sprawie postępowania:

- telefon kontaktowy: 86 271 24 18 wew. 112 w godz. 7:30 – 15:30, fax. 86 271 20 92,
 email: tpawel@powiatzambrowski.com  

- osoby do kontaktu:

- Zbigniew Rzepiński – Naczelnik Wydziału Infrastruktury i Rozwoju

- Paweł Tabędzki – inspektor w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PRZEDMIAR ROBÓT SPRZĄTANIE LIŚCI.pdf pdf 2042.76 2021-10-13 11:04:00 Postępowanie
Wzór oferty.docx docx 15.49 2021-10-13 11:04:00 Postępowanie
Zaproszenie do złożenia oferty.docx docx 15.86 2021-10-13 11:04:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 218