Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.041.2.2020 Dostawa tablic informacyjnych.

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 13-10-2021 07:59:00
Składania : 18-10-2021 12:00:00
Otwarcia : 18-10-2021 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.       Zamawiający: Powiat Kamiennogórski z/s w Kamiennej Górze przy
ul. Wł. Broniewskiego 15, NIP: 614-14-74-708, REGON: 230821300.

2.       Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie i dostawa sześciu jednostronnych tablic informacyjnych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1-3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

3.       Termin i miejsce dostawy zamówienia:

               3.1. termin – nie później niż do dnia 29.10.2021 r.

               3.2. miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15.

4.       Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

Cena oferty. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.

5.       Miejsce i sposób składania ofert: wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.

6.       Termin składania ofertdo dnia 18.10.2021 r.o godz. 12:00.

7.       Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

-        posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-        posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,

-        dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-        znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

8.       Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

-        pełną nazwę Wykonawcy,

-        dane teleadresowe Wykonawcy, t.j. adres oferenta, numer telefonu, adres e-mail, NIP, REGON,

-        cenę ofertową brutto,

-        datę sporządzenia oferty

Oferta musi być podpisana przez osoby do tego upoważnione.

Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. 

9.       Osoba do kontaktu: Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452, e-mail: agnieszka.lawniczak@kamienna-gora.pl

10.   Klauzula informacyjna RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

             1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski, ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;

             2)      inspektor ochrony danych osobowych – e-mail: iod@kamienna-gora.pl;

            3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, na wykonanie i dostawę dwóch tablic informacyjnych, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;

          4)      odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania – oferty od chwili otwarcia ofert; 

             5)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia dokonania płatności końcowej;

          6)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

            7)      posiada Pani/Pan:

      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

           8)      nie przysługuje Pani/Panu:

      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

11.   Inne istotne postanowienia:

-        przedmiotowe zapytanie ofertowe oraz określone w nim warunki mogą zostać przez Zamawiającego zmienione lub odwołane,

-        Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz że
w niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej określone w tej ustawie,

-        Zamawiający informuje, że jeśli w określonym w pkt 6 terminie nie wpłynie  minimum 1 ważna oferta, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 

Załączniki:

-        Nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,

-        Nr 2 – edytowalny wzór tablicy informacyjnej,

-        Nr 3 – herb powiatu,

-        Nr 4 – wzór formularza oferty.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 327.9 2021-10-13 07:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Edytowalny wzór tablicy informacyjnej.jpg jpg 374.61 2021-10-13 07:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Herb powiatu.docx docx 82.85 2021-10-13 07:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 Formularz oferty.docx docx 19.23 2021-10-13 07:59:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 37.18 2021-10-18 13:32:49 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 238.44 2021-10-19 08:55:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-19 08:55 Agnieszka Ławniczak Zamawiający przekazuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-18 13:32 Agnieszka Ławniczak Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-18 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 700,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tablice nr 1 wg Załącznika Nr 1 1 szt. Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
2 Tablica nr 2 wg Załącznika Nr 1 1 szt. - (0)
3 Tablica nr 3 wg Załącznika Nr 1 1 szt. - (0)
4 Tablica nr 4 wg Załącznika Nr 1 1 szt. - (0)
5 Tablica nr 5 wg Załącznika Nr 1 1 szt. - (0)
6 Tablica nr 6 wg Załącznika Nr 1 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 29.10.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 368