Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-10-2021 07:59:00 |
Składania : | 18-10-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 18-10-2021 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Zamawiający: Powiat Kamiennogórski z/s w
Kamiennej Górze przy
ul. Wł. Broniewskiego 15, NIP: 614-14-74-708, REGON: 230821300.
2. Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie i dostawa sześciu jednostronnych tablic informacyjnych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1-3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Termin i miejsce dostawy zamówienia:
3.1. termin – nie później niż do dnia 29.10.2021 r.
3.2. miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15.
4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Cena oferty. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.
5. Miejsce i sposób składania ofert: wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.
6. Termin
składania ofert: do
dnia 18.10.2021 r.o godz. 12:00.
7. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
- posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
- dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
- pełną nazwę Wykonawcy,
- dane teleadresowe Wykonawcy, t.j. adres oferenta, numer telefonu, adres e-mail, NIP, REGON,
- cenę ofertową brutto,
- datę sporządzenia oferty
Oferta musi być podpisana przez osoby do tego upoważnione.
Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.
9. Osoba do kontaktu: Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452, e-mail: agnieszka.lawniczak@kamienna-gora.pl
10. Klauzula informacyjna RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski, ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;
2) inspektor ochrony danych osobowych – e-mail: iod@kamienna-gora.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, na wykonanie i dostawę dwóch tablic informacyjnych, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania – oferty od chwili otwarcia ofert;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia dokonania płatności końcowej;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Inne istotne postanowienia:
- przedmiotowe zapytanie ofertowe oraz określone w nim warunki mogą zostać przez Zamawiającego zmienione lub odwołane,
-
Zamawiający
informuje, że niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz że
w niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej
określone w tej ustawie,
- Zamawiający informuje, że jeśli w określonym w pkt 6 terminie nie wpłynie minimum 1 ważna oferta, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
Załączniki:
- Nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,
- Nr 2 – edytowalny wzór tablicy informacyjnej,
- Nr 3 – herb powiatu,
- Nr 4 – wzór formularza oferty.
2021-10-19 08:55 | Agnieszka Ławniczak | Zamawiający przekazuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2021-10-18 13:32 | Agnieszka Ławniczak | Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert. |
2021-10-18 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 700,00 zł brutto. |
Komunikaty