Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 211/ZP/2021 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu monitoringu dla potrzeb KMP w Ostrołęce

Termin:
Zamieszczenia : 11-10-2021 13:36:00
Składania : 15-10-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


I.                    OGÓLNE WYMAGANIA:

 

 1)      Termin realizacji zamówienia – maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
 do dnia 10.11.2021r.

               2)      Kryteria wyboru i oceny ofert: najniższa cena.

               3)      Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy
               ul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.

               4)      Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.

               5)    Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie                        postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:

 

                          •      wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego – Załącznik nr 2.

 

     Uwaga: OFERTY BEZ ZAŁĄCZONYCH POPRAWNIE WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW NIE BĘDĄ  ROZPATRYWANE.

 

                6)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

                7)      W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie                           składać oferty.

 

II.                 OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP
zs. w RADOMIU:

 

                                ·         w sprawach proceduralnych:  Karolina Zielińska – tel.: 47 701-34-67

                                                                       e-mail: karolina.zielinska@ra.policja.ra.gov.pl

                                ·         w sprawach merytorycznych: Krzysztof Struniewicz– tel.: 47 701-34-41

                                                                   e-mail: krzysztof.struniewicz @ra.policja.gov.pl

 

   W przypadku problemów technicznych czy pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy               zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.    

 

III.              REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.

 

                    1.       Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy                                     wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej                           nie będą rozpatrywane.

                    2.       Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego                                         zamówienia,  a Wykonawca, składając ofertę, godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.   

                   3.       Podana przez Wykonawcę cena za towar/usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostawy. KWP zs. w                                 Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.                  

                   4.       O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

                 5.       Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia                      oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

                  6.       KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

·         wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), zachodzi możliwość wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania;

·         przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy,
a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP
zs. w Radomiu;

·         w przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy

·         istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

                   7.       Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia finansowego.                                       Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA .pdf pdf 499.07 2021-10-11 13:36:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy - Postępowanie 211_ZP_2021.pdf pdf 521.83 2021-10-11 13:36:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.docx docx 25.18 2021-10-11 13:36:00 Kryterium

Komunikaty

2021-10-19 13:54 Karolina Zielińska Szanowni Państwo,
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 5 ofert:
1. INTERFACH 2 Magierek i Osowscy Sp. J. (26-600 Radom, ul. Chorzowska 13A),
2. Alarmton Sp. z o.o. (01-498 Warszawa, ul. Podmiejska 4),
3. Solid Group Sp. z o.o. Sp. k. (02-676 Warszawa, ul. Postępu 17),
4. ABC Vision - Systemy Zabezpieczeń Bogucki Artur (09-402 Płock, ul. 1 Maja 12/35),
5. JSP Systemy Zabezpieczeń Sebastian Patyński (05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. S. Okrzei 18G/2)

Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: ABC VISION - Systemy Zabezpieczeń Bogucki Artur z siedzibą w Płocku (09-402 Płock, ul. 1 Maja nr 12 lok. 35).
Powyższa oferta okazała się najkorzystniejsza, ponieważ zawierała najniższą cenę spośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ.

Informacja o ofertach odrzuconych:
Zamawiający odrzucił poniższe oferty:
- nr 1, tj. INTERFACH 2 Magierek i Osowscy Sp. J. (26-600 Radom, ul. Chorzowska 13A) z uwagi na fakt, iż nie spełnia wymagań Zamawiającego wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, tzn. w poz. nr 9 (dotyczącej karty pamięci) Formularza ofertowego zaoferowano asortyment niezgodny z wskazanym w OPZ.
- nr 3, tj. Solid Group Sp. z o.o. Sp. k. (02-676 Warszawa, ul. Postępu 17) z uwagi na fakt, iż nie spełnia wymagań Zamawiającego wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, tzn. w poz. 13 dotyczącej obudowy zaoferowano inny asortyment niż opisany w OPZ.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu monitoringu dla potrzeb KMP w Ostrołęce Proszę o podanie łącznej wartości brutto z Formularza ofertowego!! Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1.

Załącznik nr 1 - OPI [...].pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2773 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, Projekt umowy - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy - Post [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie do dnia 10.11.2021 r. Proszę zaproponować lub potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie i podpisanie załączonego Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - For [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 244