Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KP-272-PNU-67/2021 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami do organizacji nowych laboratoriów specjalistycznych w ramach realizacji projektu Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej częśc druga z podziałem na 31 części

Katarzyna Lakutowicz-Frąk
Politechnika Lubelska
Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2021 11:26:00
Składania : 04-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 04-11-2021 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 454.3 2021-10-04 11:26:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1336.76 2021-10-04 11:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 915.29 2021-10-04 11:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz „Oferta Wykonawcy”.doc doc 489 2021-10-04 11:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ-JEDZ.xml xml 133.42 2021-10-04 11:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Wzór umowy .pdf pdf 797.18 2021-10-04 11:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Grupa kapitałowa.doc doc 228 2021-10-04 11:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie aktualizacyjne.doc doc 226.5 2021-10-04 11:26:00 Postępowanie
Zalcznik_nr_7_do_SWZ_testy_wydajnosci.zip zip 27481.77 2021-10-04 11:26:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 435.54 2021-11-04 12:47:03 Publiczna wiadomość
Powiadomienie.pdf pdf 349.03 2021-12-28 13:25:35 Publiczna wiadomość
Powiadomienie Część 18.pdf pdf 304.41 2022-01-04 11:16:25 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w Części Nr 13.pdf pdf 300.22 2022-01-13 10:52:40 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 301.86 2022-01-24 14:14:58 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 578.28 2022-01-31 10:22:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-31 10:22 Katarzyna Lakutowicz-Frąk Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-01-24 14:14 Katarzyna Lakutowicz-Frąk Informacja o unieważnieniu postępowania w Części Nr 29

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-01-13 10:52 Katarzyna Lakutowicz-Frąk Informacja o unieważnieniu postępowania w Części Nr 13

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-01-04 11:16 Katarzyna Lakutowicz-Frąk Powiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w Części nr 18 - ramiona do monitorów

Powiadomienie Część [...].pdf

2021-12-28 13:25 Katarzyna Lakutowicz-Frąk Powiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz o unieważnieniu postępowania

Powiadomienie.pdf

2021-11-04 12:47 Katarzyna Lakutowicz-Frąk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-04 10:00 Komunikat Zamawiającego Część 1: 6 588,00 zł; Część 2: 1798,00 zł; Część 3: 1955,94 zł; Część 4: 6 658,00 zł; Część 5: 27 815,58 zł; Część 6: 5 998,00; Część 7: 302,22; Część 8: 179,98; Część 9: 2 956,85 zł; Część 10: 3 447,44 zł; Część 11: 9 534,00 zł, Część 12: 400,00 zł; Część 13: 2 545,13 zł; Część 14: 733,50 zł; Część 15: 2 232,00 zł; Część 16: 1112,00 zł; Część 17: 4401,75 zł; Część 18: 5051,04 zł; Część 19: 2 299,00 zł; Część 20: 4035,48 zł; Część 21: 3 298,00 zł; Część 22: 2 534,13 zł; Część 23: 8700,00 zł; Część 24: 1445,38 zł; Część 25: 2 100,00 zł; Część 26: 133,05 zł; Część 27: 197,60 zł; Część 28: 3 938,00 zł; Część 29: 629,00 zł; Część 30: 3 199 zł; Część 31: 26 481,90 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 891