Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-09-2021 11:23:00 |
Składania : | 28-09-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zastrzega się prawo odwołania zapytania ofertowego oraz przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyny.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań koagulologicznych wykonywanych dla Terenowej Stacji WCKiK SP ZOZ we Wrocławiu, w okresie od dnia 05.10.2021 r. do dnia 05.10.2022 r.
Szczegóły oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-10-19 13:29 | Specjalista SPiZ |
INFORMACJA
O
UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA
W postępowaniu o udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań koagulologicznych dla potrzeb TS WCKiK SPZOZ we Wrocławiu, została podpisana umowa z 4 Wojskowym Szpitalem Klinicznym z Polikliniką SP ZOZ, ul. Rudolfa Weigla 5, 50-981 Wrocław. Wartość podpisanej umowy to 7 000,00 zł brutto. |
2021-09-28 10:11 | Specjalista SPiZ |
W
związku
z
wpłynięciem
pytań
dotyczących
zmian
w
projekcie
umowy
do
przedmiotowego
zapytania
ofertowego,
Udzielający
zamówienia
przesyła
treść
pytań
oraz
wprowadza
następujące
zmiany
do
projektu
umowy. Pytanie 1. Czy istnieje możliwość następujących zmian w § 2 pkt. 5 : - wykreślenie, że wyniki będą przesyłane za pomocą FAKSU, - dodanie, że wyniki przesyłane e-mailem muszą być zaszyfrowane a kod do odszyfrowania będzie przesyłany innym źródłem komunikacji np: SMS lub na umówiony nr telefonu przez osoby upoważnione przez strony. Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Tak, zgadzamy się na wprowadzenie w/w zmian w przedmiotowej umowie. Jednocześnie informuję, że w załączniku do niniejszego komunikatu załączam projekt umowy po zmianach. Milena Wolska |
Komunikaty