Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2021 09:07:00 |
Składania : | 04-10-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 04-10-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 477716350/351
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-30 07:58 | Bartosz Mańczak |
w
związku
z
pojawiającymi
się
zapytaniami
informujemy: 1 .wszystkie dozowniki do mycia rąk umiejscowione w obiekcie są dozownikami na mydło dolewane. Są to dozowniki na mydło płynne. 2. wszystkie dozowniki na papier toaletowy w obiekcie to dozowniki na duże rolki. 3. wszystkie dozowniki na ręczniki papierowe w obiekcie to dozowniki na papier składany 4. oczekiwane odświeżacze powietrza do toalet w sprayu, do samodzielnego użycia 5. preparat do dezynfekcji rąk nie wchodzi w przedmiot zamówienia 6. dezynfekcja powierzchni zakładana w zapytaniu powinna odbywać się w ramach codziennego sprzątania |
2021-09-23 15:19 | Bartosz Mańczak |
Doprecyzowanie
zapytania
na
Sprzątanie pomieszczeń budynku Komendy Miejskiej PSP w Poznaniu W obiekcie pracuje 60 osób w systemie dziennym i 5 osób w systemie całodobowym. Taki stan osobowy należy przyjąć jako maksymalny, niezdarzający się codziennie, ze względu na nieobecności pracowników. Zakładamy codzienne uzupełnienie „do pełna” podajników na mydło, papier do rąk i papier toaletowy. Udzielający zamówienia nie determinuje formy zatrudnienia. Konserwacja PCV polega na utrzymaniu właściwości ochronnych PCV po zmywaniu w zależności od stosowanych technik i środków. Powierzchnia okien w obiekcie to około 600 m2 w tym około 300 m2 mycie z podestu albo lancą. Większość okien jest otwieranych do środka ale ze względu na specyfikację niezbędne jest również mycie z zewnątrz. Podane powierzchnie należy myć dwustronnie. W ramach kontraktu zakładamy jednokrotne bycie wszystkich okien w okresie jesiennym. W ramach udzielonego zamówienia planujemy podpisać umowę na do końca roku 2021. Ofertę proszę złożyć w 2 opcjach: listopad – grudzień oraz październik – grudzień . Sprzątając biura wynosimy/przesuwamy kontenerki podbiurkowe, krzesła, fotele, kosze na śmieci itp. nie ma obowiązku wynoszenia mebli typu szafy, biurka. Codzienne sprzątanie należy wykonywać po zakończeniu pracy Komendy, około 15.30. Mycie okien do uzgodnienia. |
Komunikaty