Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-09-2021 13:34:00 |
Składania : | 17-09-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowejw zakresie przedmiotowego zakupup.n.: Dzierżawa kanalizacji teletechnicznej w relacji Komenda Miejska Policji w Płocku ul. Kilińskiego 8 – Filia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w Płocku ul. Bielska 60 na potrzeby OST 112 ,,HEMS” - 182/ZP/2021 (Rej. 74/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiuz dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 64200000-8
I.
OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin
realizacji ––
maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
od dnia 02.10.2021 r. do dnia
30.09.2024 r.
2) Kryteria
wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
1.
3) Termin i
forma płatności na rzecz Wykonawcy: Wynagrodzenie wynikające z umowy będzie
zrealizowane przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy wskazanyna fakturze VAT, w terminie 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę
prawidłowo wystawionej faktury VAT na adres: Biuro Łączności i Informatyki KGP
ul. Wiśniowa 58, 02-520 Warszawa.
Uwaga:
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno – prawnym.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6) Oferent
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu
składania ofert.
7)
W przypadku braku akceptacji OPZ jak również
niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie
składać oferty!!!
8) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy
zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na
stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
·
Wypełniony we
wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 oraz
podpisany Opis przedmiotu zamówienia -
Załącznik nr 1;
· Uwaga:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w ramach wykonywania przedmiotu umowy
czynności z nim związane były wykonywane przez pracowników zatrudnionych w
ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U.
z 2020
poz. 1320), zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających stosowną
wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje wynikające
z zakresu prac.
• pełnomocnictwo
do podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
·
w sprawach merytorycznych – Roman Golus tel.:
47 705 11 33;
kom. 506-867-310
e-mail: roman.golus@ra.policja.gov.pl;
·
w sprawach formalnych - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
III.
OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH
ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując
Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs.
w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne
załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki
udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi
zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty
dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów
związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty
składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą
zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie
musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/
usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających
oferty handlowe
będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu,
ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia
zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę
najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-17 14:45 | Paweł Łyżwiński |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
w
trybie
art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: Petrotel Sp. z o.o. ul. Chemików 09-411 Płock Wartość oferty: 66.420,00 zł brutto za świadczenie usługi od dnia 02.10.2021 r. do dnia 30.09.2024 r. W/w oferta spełnia wymagania Zamawiającego określone w OPZ i w oparciu o przyjęte do oceny kryterium wyboru okazała się najkorzystniejszą ofertą. |
Komunikaty