Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-08-2021 13:22:00 |
Składania : | 08-09-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | 08-09-2021 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nysie, ul. Szopena 5, 48-300 Nysa, NIP:753-19-62-528 prowadzi postępowanie w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji i zaprasza do złożenia oferty poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest namiot pneumatyczny LUBAWA model NP-38M lub inny o parametrach użytkowych takich samych lub lepszych jak namiot LUBAWA model NP-38M wraz z wyposażaniem ujętym w poniższej specyfikacji.
1. Parametry techniczne namiotu:
a. Stelaż pneumatyczny - PVC
b. Poszycie namiotu: tkanina poliestrowa, pokryta z jednej strony poliuretanem, z drugiej strony pokryta kauczukiem chloroprenowym.
c. Kolor poszycia: pomarańczowy
d. Naniesiony trwale napis: "Państwowa Straż Pożarna" oraz logo PSP zgodne z wytycznymi KG PSP.
e. Namiot fabrycznie nowy, nieużywany.
f. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu.
g. Minimalne wymiary zewnętrzne namiotu: 7,2 x 5,2 x 2,5 m.
2. Wyposażenie namiotu:
a. Pompka elektryczna o min. wydajności 1500 litrów/min. - 1szt. b. System linek, kołków i szpilek wraz z młotkiem do mocowania namiotu do różnorodnego podłoża - 1kpl. c. Pokrowiec transportowy - 1szt. d. Przedłużacz bębnowy 4 gniazdka 230V, min. IP54, 20mb. - 1szt. e. Maszt oświetleniowy PELI 9490 RALS lub inny o parametrach użytkowych takich samych lub lepszych jak maszt oświetleniowy PELI 9490 RALS - 4szt.
Warunki dostawy i płatności:
- termin realizacji 30 dni od dnia wystawienia zamówienia;
- koszt dostawy leży po stronie Wykonawcy;
- termin płatności do 30 dni liczonych od dnia odbioru faktury VAT.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 861 69 23; - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty