Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PN/04/2021 Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych

Termin:
Zamieszczenia : 23-08-2021 17:11:00
Składania : 02-09-2021 13:00:00
Otwarcia : 02-09-2021 13:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. ogłasza zamówienie publiczne prowadzone w trybie podstawowym  pn.: 

Zakup i dostawa mebli biurowych w ramach projektu

w ramach projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 pn.: „Wsparcie przedsiębiorców sektora MŚP dzięki utworzeniu nowoczesnego Dolnośląskiego Inkubatora Druku 3D we Wrocławiu"

Nr postępowania: ZP/PN/04/2021

Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV: 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 72.18 2021-08-23 17:11:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 451.95 2021-08-23 17:11:00 Postępowanie
Dodatek nr 1 do SWZ.docx docx 326.86 2021-08-23 17:11:00 Postępowanie
Dodatek nr 2 do SWZ.docx docx 319.55 2021-08-23 17:11:00 Postępowanie
Dodatek nr 3 do SWZ.pdf pdf 416.7 2021-08-23 17:11:00 Postępowanie
Dodatek nr 4 do SWZ.docx docx 336.51 2021-08-23 17:11:00 Postępowanie
Dodatek nr 5 do SWZ.doc doc 349 2021-08-23 17:11:00 Postępowanie
Dodatek nr 6 do SWZ.docx docx 342.57 2021-08-23 17:11:00 Postępowanie
Powiadomienie Przetargowe nr 1.pdf pdf 104.46 2021-08-28 13:38:57 Publiczna wiadomość
Informacja_o_maksymalnej_kwocie_jaka_zamawiajacy_zamierza_przeznaczyc.pdf pdf 45.28 2021-09-02 12:05:55 Publiczna wiadomość
Informacja_z_otwarcia_ofert_02_09_2021.pdf pdf 64.87 2021-09-02 14:35:19 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 95.39 2021-09-24 14:05:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-24 14:05 Anna Sawkiewicz W postępowaniu ZP/PN/04/2021 Zamawiający publikuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. Informacja stanowi załącznik do niniejszej wiadomości.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-02 14:35 Anna Sawkiewicz W postępowaniu ZP/PN/04/2021 Zamawiający publikuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu. Informacja z otwarcia ofert stanowi załącznik do niniejszej wiadomości.

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-09-02 12:05 Anna Sawkiewicz Informacja o maksymalnej kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia pn. Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 pn.: „Wsparcie przedsiębiorców sektora MŚP dzięki utworzeniu nowoczesnego Dolnośląskiego Inkubatora Druku 3D we Wrocławiu" została ujęta w załączniku do wiadomości.

Informacja_o_maksyma [...].pdf

2021-08-28 13:38 Anna Sawkiewicz W postępowaniu ZP/PN/04/2021 Zamawiający publikuje Powiadomienie Przetargowe nr 1 w zakresie odpowiedzi na pytanie zadane przez wykonawcę. Powiadomienie Przetargowe nr 1 stanowi załącznik do niniejszej wiadomości.

Powiadomienie Przeta [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 740