Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-08-2021 14:58:00 |
Składania : | 19-08-2021 08:30:00 |
Otwarcia : | 19-08-2021 09:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-25 10:09 | SZKOŁA PODSTAWOWA W HŁUDNIE |
WITAM W ZAŁĄCZNIKU OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
2021-08-19 13:46 | SZKOŁA PODSTAWOWA W HŁUDNIE |
Witam W załączniku INFORMACJA Z OTWARCIA z dnia 19.08.2021r. |
2021-08-19 08:30 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 386 640,00 zł brutto. |
2021-08-16 12:23 | SZKOŁA PODSTAWOWA W HŁUDNIE |
Szanowni
Państwo,
Na podstawie art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.) zwaną dalej „Ustawą” Zamawiający informuje, że w postępowaniu na: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie w roku szkolnym 2021/2022” dokonuje zmiany treści załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do Specyfikacji Warunków Zamówienia zgodnie z załączonym pismem. Zamawiający dokonuje zmian załączników do SWZ poprzez ich anulowanie i dodanie nowych, poprawionych załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Co więcej, Zamawiający informuje, iż wprowadzone korekty nie wpływają na zmianę ogłoszenia, gdyż w/w poprawki dotyczą wyłącznie błędu w formularzu ofertowym (brak wyszczególnienia miejsca na umieszczenie informacji odnośnie terminu wykonania dostawy asortymentu) wynikającego z niedopatrzenia Zamawiającego. W związku z powyższym, nie dokonano zmiany treści ogłoszenia oraz nie przedłuża się terminu składania ofert. Informacja o zmianie treści załączników zostaje przekazana do wszystkich zainteresowanych za pomocą „Komunikatu publicznego” na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Wykonawców, którzy w toku postępowania złożyli już swoje oferty prosimy o ich edytowanie oraz ponowne wypełnienie załącznika 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SWZ. Pozostałe warunki składania ofert określone w SWZ pozostają bez zmian. Z poważaniem, Zespół Szkół w Hłudnie |
Komunikaty